Danny heeft ook foto's in zijn fobo toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Als je pics nodig hebt hoor ik het wel.
FOK!'sters stalken om ze te kunnen bashen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik was dan ook Jeroen aan het uitlachen
Nee ze kunnen alleen de iPhone betalen. Met abonnementquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Niks mis met Dior trouwens. Alle haters hier verdienen zeker lekker modaal en kunnen alleen hun iPad en iPhone betalen, maar geld voor andere leuke dingen hebben ze dan niet meer
aldus iemand met een nickname van een tekenfilmserie voor kinderenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
FOK!'sters stalken om ze te kunnen bashen.
Royal Sadness.___!!!
Wat ben jij überhaupt denkendequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Royal Sadness.___!!!
Jep.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
aldus iemand met een nickname van een tekenfilmserie voor kinderen
Applequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Niks mis met Dior trouwens. Alle haters hier verdienen zeker lekker modaal en kunnen alleen hun iPad en iPhone betalen, maar geld voor andere leuke dingen hebben ze dan niet meer
Op iemands FB kijken stalken noemenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Royal Sadness.___!!!
de horror, vooral de witte zijn kutquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee ze kunnen alleen de iPhone betalen. Met abonnement
Ik kan ook hier je foto posten. Vind je toch ook niet erg?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Op iemands FB kijken stalken noemenmoet je maar geen fb aanmaken
Wil je de jouwe ruilen voor een bloedneus?quote:
Mo en Ab doen mij niks aah mattie ik run deze stad jeweetzellef.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
wacht a mattie ik hep mo en ab al gebelt zemmalhooft, beter ga je nu weg
nice troll papiquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Apple_!
Leuk eind jaren '80 met de Macintosh, tegenwoordig waardeloos.
sukkelquote:
Ben je srsly zo achterlijk? Post ik haar fotos hier dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik kan ook hier je foto posten. Vind je toch ook niet erg?
Grote mond?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ben je srsly zo achterlijk? Post ik haar fotos hier dan?
Ik vecht niet. Ik ben een lief meisjequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wil je de jouwe ruilen voor een bloedneus?
[..]
Mo en Ab doen mij niks aah mattie ik run deze stad jeweetzellef.
Hoeft ook niet je hoeft alleen te incasseren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vecht niet. Ik ben een lief meisje
ee sahbi je moet wel zeggen enzo, alles goed abi ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Mo en Ab doen mij niks aah mattie ik run deze stad jeweetzellef.
Kan ik net zo goed over jou zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Says Mr. Gary Oak vanachter zijn laptopje![]()
anders kan ik dat ook wel doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik kan ook hier je foto posten. Vind je toch ook niet erg?
Denken dat ik jou niet zou afslaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet je hoeft alleen te incasseren.
Nee, de jouwe slaat ergens op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:46 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Maar jij hebt een nickname van iets uit een tekenfilmserie voor kindertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |