Dit jaar was het op zaterdag dus tja, misschien welquote:
why zou je het anders verschuiven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit jaar was het op zaterdag dus tja, misschien wel
Of een kroketje trekt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Daarom vecht ik aan het eind van de nacht wanneer iedereen shoarma eet
febo bij het rembrandtsquote:
paar jaar terug ookal gebeurdquote:
ja, als het op een zondag valt..quote:
nou ja, laten we het dan maar weer over tokkies en kampertjs op koninginnedag hebben..quote:
nee jij bent een pokerster. sorry sociosquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Nòg niet, hoor.
Bovendien ben ik geen `tokkie´.
Doe eens even niet zo naar tegen TS. Ik kom meerdere verwerpelijke posts van je tegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Omdat je niet kwam opdagen op die date, ja. Kutwijf.
Jij bent een verwerpelijke user.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo naar tegen TS. Ik kom meerdere verwerpelijke posts van je tegen.
jaquote:
Jij zit zó erg onder de plak bij mij dat je dat denkt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef linpunt het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer dan, jij bent míjn bitch.
nou gelukkig hebben we dat nou allemaal door. ik heb zin in een kaassouflé, het enige lekkere wat te vreten is na het uitgaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Koninginnedag wordt nooit op zondag gevierd.
Ik ben morgen aan de andere kant van het land met de trein. Vrijdag ga ik naar Veendam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef BaasBarend het volgende:
socios ik ga morgen naar veendam ga je mee net een kaartje gekocht in de automaat hij staat er nu wel bij he he![]()
We smsen nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
sms hem in het vervolg dat je hem gaat smsen.
euj, Gary, check je msn
Jammer! Ik zal wel eens een paar foto's maken en ze op het forum posten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben morgen aan de andere kant van het land met de trein. Vrijdag ga ik naar Veendam.
quote:
Van Socios.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, alleen hij. Via wie denk je dat ik die gast met die pinpas ken?
reageer dan gewoon niet kutquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
zal mij een zorg zijn wat voor whatssapp, bbpingponginteractie gebeurd tussen jullie 2en..
moet jij nodig roepen kneusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar welquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
zal mij een zorg zijn wat voor whatssapp, bbpingponginteractie gebeurd tussen jullie 2en..
ach ja, maakt het uit, t topic is toch al niet veel waard. Ik gebruik het wel om gewoon mensen erop te wijzen dat ze naar hun msn/telefoon moeten kijkenquote:
En jij laat je lekker koeioneren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |