Mwah, alleen hij. Via wie denk je dat ik die gast met die pinpas kenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij kent wel veel tokkies of niet?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Neen, maar ik was een van die twee gasten maar dat vertel ik hier niet.
Euj, doe eens lief. Paupers hebben ook gevoel jaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Omdat je niet kwam opdagen op die date, ja. Kutwijf.
12 maanden hoor, volgend jaar doen ze het laterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Euj, doe eens lief. Paupers hebben ook gevoel jaaaaaaaa.
God, nog maar 11 maanden tot koninginnedag!!11!!
wattan, valt het dan op zondag?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
12 maanden hoor, volgend jaar doen ze het later
Dit jaar was het op zaterdag dus tja, misschien welquote:
why zou je het anders verschuiven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit jaar was het op zaterdag dus tja, misschien wel
Of een kroketje trekt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Daarom vecht ik aan het eind van de nacht wanneer iedereen shoarma eet
febo bij het rembrandtsquote:
paar jaar terug ookal gebeurdquote:
ja, als het op een zondag valt..quote:
nou ja, laten we het dan maar weer over tokkies en kampertjs op koninginnedag hebben..quote:
nee jij bent een pokerster. sorry sociosquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Nòg niet, hoor.
Bovendien ben ik geen `tokkie´.
Doe eens even niet zo naar tegen TS. Ik kom meerdere verwerpelijke posts van je tegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Omdat je niet kwam opdagen op die date, ja. Kutwijf.
Jij bent een verwerpelijke user.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo naar tegen TS. Ik kom meerdere verwerpelijke posts van je tegen.
jaquote:
Jij zit zó erg onder de plak bij mij dat je dat denkt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef linpunt het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer dan, jij bent míjn bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |