Dat is dan wel triest. Met zoveel man op 1persoonquote:Op maandag 2 mei 2011 12:52 schreef solyaris het volgende:
Lekker matten met Koninginnedag.
http://www.dumpert.nl/med(...)ttie_vanaf_1_33.html
maar opzich wel slim... samen ben je sterkquote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Dat is dan wel triest. Met zoveel man op 1persoon
Sommige vechten voor de gezelligheid, niks mis meequote:
Vechten verpest heel je dag. Ook al houd je er misschien geen oorlogswonden aan over, ik zou de rest van de dag helemaal van slag zijn hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige vechten voor de gezelligheid, niks mis mee
In tilburg toevallig?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:43 schreef BaasBarend het volgende:
Twee kampers gesloopt, één had boksbeugel bij.
Beperkt inlevingsvermogen wellicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vechten verpest heel je dag. Ook al houd je er misschien geen oorlogswonden aan over, ik zou de rest van de dag helemaal van slag zijn hoor
Daarom vecht ik aan het eind van de nacht wanneer iedereen shoarma eetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vechten verpest heel je dag. Ook al houd je er misschien geen oorlogswonden aan over, ik zou de rest van de dag helemaal van slag zijn hoor
Vecht je dan met mensen die hun broodje te stoer opeten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom vecht ik aan het eind van de nacht wanneer iedereen shoarma eet
Nee, met eten moet je niet fuckenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vecht je dan met mensen die hun broodje te stoer opeten?
juist nadat ze t op hebben een stomp in de maagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vecht je dan met mensen die hun broodje te stoer opeten?
Neen, maar ik wist wel dat mijn ex daar gevochten had en een boksbeugel bij had. En het stond in de krantquote:
Nee, je bent geen femme fatale.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Neen, maar ik wist wel dat mijn ex daar gevochten had en een boksbeugel bij had. En het stond in de krant
Maar ik bedenk met net dat dat niet op koninginnedag was.
Barbaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
juist nadat ze t op hebben een stomp in de maag
Jij kent wel veel tokkies of niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Neen, maar ik wist wel dat mijn ex daar gevochten had en een boksbeugel bij had. En het stond in de krant
Maar ik bedenk met net dat dat niet op koninginnedag was.
Nee, met shoarma fuck je nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
juist nadat ze t op hebben een stomp in de maag
ze kent socios irl, dus tjaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij kent wel veel tokkies of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |