Dat's al beter. Posten, bitch.quote:
Psst. Hoefeel hep juh nodug?quote:
Jij doet kut.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:12 schreef linpunt het volgende:
[..]
moet je maar niet zo kut doen, hussl3r
ik stel voor dat TS bij voorbaat [sc] in dr tt zet.
sssssssssst, allebein geheim jaaaaa.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jij doet kut.Beetje op MSN pronken met je 'promotie'.
is er wel, wel een beetje blijven opletten he. Anders doe je gewoon niet meer mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Waarom s er nog geen klacht over meiden met uberdikke vriendjes?
En wat heb jij in dat topic gepost?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
sssssssssst, allebein geheim jaaaaa.
fckng jealouse.
[..]
is er wel, wel een beetje blijven opletten he. Anders doe je gewoon niet meer mee.
Beter doe je dan aardig tegen me, anders verhul ik dat geheimpje van je, net als dat toen ik Goodluck_Charms foto aan jou verhulde. Owh nee, je keek stiekem over mijn schouder mee hè.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
sssssssssst, allebein geheim jaaaaa.
fckng jealouse.
dat doutzen kroes mooi was, de rest zoek je maar zelf op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En wat heb jij in dat topic gepost?
Ik zou Doutzen Kroes ook wel een kusje willen gevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef linpunt het volgende:
[..]
dat doutzen kroes mooi was, de rest zoek je maar zelf op.
Kindje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik zou Doutzen Kroes ook wel een kusje willen geven
Ik voel met je mee man, ik heb pijn in mijn rug na een duikeling met mijn fiets veroorzaakt door een dronken mongool. Geen pijnstillers in huis thoquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, heb hoofdpijn en moet nog heel wat arbeit doen heute nachtdus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |