quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
posts verdwijnen, vorige topic had er bij mij maar 261quote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Raar, ik zag post 291 staan toenet en opeens was ik de lapo.
taksiquote:Op zondag 1 mei 2011 21:29 schreef Studiotje het volgende:
Krijg zin in een tropisch drankje van dat accent
Misschien zn zoon?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die heeft een zwaardere stem:P
en een stuk beleefderquote:Op zondag 1 mei 2011 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die heeft een zwaardere stem:P
over die moord van het echtpaar visquote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter
vorige week was echt een goeie episode, ben benieuwd wat hij hiervan maakt
Nog bedankt he voor mijn UI aan te passen in de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Alleen in Firefox schijnt, heb er ook last van maar IE is voor paupers.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
meer mensen die last hebben van verdwenen posts, is al een topic over ook.
dat viel ook wel mee, dat ging over DNA van bomen!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dachtgen we vorige week ook, maar toen werd het nog spannend.
Ik zie soms quote's van anderen die ik niet zie totdat een andere fokker dat weer quote dan zie ik het pas.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
meer mensen die last hebben van verdwenen posts, is al een topic over ook.
Dan is er in ieder geval geen plek meer voor Alberto.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef donald_dick het volgende:
hoe kan je in een busje 2000 planten kwijt?
pangpang met me pipaatje!quote:
dat denk ik ookquote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
Die hebben zeker iets gezien wat ze niet mochten zien...
Weet ik veel!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef donald_dick het volgende:
hoe kan je in een busje 2000 planten kwijt?
Dacht ik ook al aanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
Die hebben zeker iets gezien wat ze niet mochten zien...
Waarom niet!quote:
me vechtende cavia's zijn interessanter dan ditquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet zeuren na 5 minuten piemelkaas
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Uh vloerverwarming was aan, ik moet er even niet aan denken.
Caafjes!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
me vechtende cavia's zijn interessanter dan dit
omdat het nu warm isquote:
zoveel vragen in dit misterie!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef roos85 het volgende:
maar hoe kan de vloerverwarming van invloed zijn op iemand die in een stoel ligt?
omdat vloerverwarming hetzelfde is als de verwarming aanhebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zoveel vragen in dit misterie!
nou als iemand de telefoon niet op neemt en niet op een afspraak verschijnt ga je toch kijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
omdat je er niet direct van uitgaat dat ze dood zijn
ja je hebt gelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Wat houdt Peter zijn handen toch altijd raar.
dat dit kan met de iPad!quote:
zie je zijn stijfje>?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter is enthousiast over zijn animatie
en harde tepels!quote:
knaldemperquote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niemand heeft geknal gehoord van het wapen?
ouwe besjes he, die horen niet goedquote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is geen hollywood film hoor!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en harde tepels !quote:
Ze woonden afgelegen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
CSI, whoooooo are you, hoehoe hoehoequote:
Dat nummer heb ik als ringtonequote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
CSI, whoooooo are you, hoehoe hoehoe
tegelijkquote:
Ik raak je mobiel wel aan danquote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
ik heb er zelfs 3
wie wil me aanraken
3 mobieltjesquote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
ik heb er zelfs 3
wie wil me aanraken
vorige week was ik niet thuis en heb ik PRDV ook niet opgenomenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De zoon is dus verdachte, net als vorige week
sjieke kopjes!quote:
Pas als je er 4 hebtquote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
ik heb er zelfs 3
wie wil me aanraken
ja, henny van der most,quote:
ja lennart griffioen!quote:
dan eet ik ze wel op!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef missU het volgende:
[..]
Yummy ik heb nog zo'n pan! Misschien binnenkort maar weer maken
Lekker met suiker er opquote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef missU het volgende:
[..]
Yummy ik heb nog zo'n pan! Misschien binnenkort maar weer maken
is goed hoorquote:
En nu opeens weer terug!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die post die je nu quote is dus ook foetsie.
Het spoooooooooooktquote:
Ik kon die post niet lezen van die wiet planten in dat busje van dat pas toch niet die zag ik ook nietquote:Op zondag 1 mei 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die post die je nu quote is dus ook foetsie.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef missU het volgende:
Die snor! Waarom hebben die vieze mannetjes altijd zo'n snor??
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hey dat zijn zack en slater van saved by the bell
Wie wil daar dan ook wonenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef missU het volgende:
Kan het huis niet vinden op fundaEr staan te veel huizen te koop in vollenhove.....
sobere mensenquote:
dat was hetzelfde dan als dat van geertje vliegenthardt vorige weekquote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef WcPot het volgende:
Dan ben je wel heel erg ver heen als je je ouders iets aan gaat doen
dan kan je ze niet gebruiken!quote:
Heb ik ook, Ik zie alleen mijn vrienden op zondag avond tussen 20:15 - 23:00quote:
Ik ben je vriendje!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb ik ook, Ik zie alleen mijn vrienden op zondag avond tussen 20:15 - 23:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |