abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 21:04:56 #1
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96221892
quote:
Hallo mensen!

Ik ben nieuw op dit forum. Laat ik beginnen met de opmerking: Ik ben geen racist, voordat ik dat naar mijn hoofd krijg. Ik ben wel PVV'er. Het moge duidelijk zijn dat er genoeg PVV'ers zijn in Nederland, dus ik ben niet de enige. Er zullen ongetwijfeld hier op FOK ook genoeg PVV'ers zitten. Dit bericht is vrij lang, en het komt misschien geërgerd over, maar ik geef gewoon in één keer mijn meningen over alles wat ik de afgelopen maanden heb gehoord en gelezen. Ik zou het leuk vinden als er mensen zijn die het met mij eens zijn. Maar mensen die het niet met mij eens zijn zijn uiteraard helemaal welkom. Maar houdt het netjes! Ik scheld ook niemand uit, dus doe dat ook niet tegen mij aub.

Ik stem op de PVV omdat zij de enige partij zijn ( of waren want het komt steeds ietsjes meer ) die durven hard op te zeggen dat er een probleem is met bepaalde bevolkingsgroepen. Het is tevens de partij, als je goed luistert en leest, die ook zeggen dat het NIET alle buitenlanders zijn waar zij iets aan willen doen, maar diegene die zich misdragen. Daar kom ik dus al op mijn eerste punt, wat is daar mis mee? Mensen die hier heen komen, om vervolgens schijt te hebben aan onze wetten en waarden en agressief gaan doen op straat tegenover ons autochtone Nederlanders. Daar hebben wij toch niets aan? En dan kan het wel zo zijn dat er een paar autochtone Nederlanders zijn die 1 of 2 of misschien een handje vol Allochtone vrienden hebben, en dat je het voor hun wilt opnemen. Maar waar gaat dat dan over? Er wordt toch nergens gezegd dat alle buitenlanders per definitie slecht zijn en op moeten rotten? Dit is nog nooit gezegd. Dan zijn er in ene allemaal allochtonen die zich aangevallen voelen, maar als jij je gedraagt hoef je je ook niet aangevallen te voelen? En als jij je niet gedraag, dan moet je ook neit klagen dat er "slechte" dingen over je gezegd worden. En als je als allochtoon zijnde, het niet eens bent met die groep agressieve criminele allochtonen, die jouw naam vuil maken, waarom sta je dan niet op en zeg er wat van? Het is tenslotte ook in hun nadeel.

Daarmee wil ik aangeven dat het bullshit is dat de PVV racistisch zou zijn. Het geld net zo hard voor Nederlanders die zich misdragen, dat die aangepakt moeten worden. Maar als iemand 2 paspoorten heeft, waarom dan niet wegsturen? We hebben niets aan tuig? Ze leveren niets op, kosten alleen geld en in veel gevallen ook levens als ze weer is iemand kapot maken onder het mom van ja ik ben allochtoon dus ik mag dat.

Er zijn niet voor niets ook veel ( ik noem even een voorbeeld ) Marokkanen, die PVV stemmen. Zij zijn het ook zat. Dus waarom zijn het dan toch steeds weer de Nederlanders die roepen dat het discriminatie is? Ik heb met veel Marokkaanse, Turkse en andere mensen gepraat, die het met mij eens zijn over hun volksgenoten die zich misdragen. Ze geven mij gelijk, maar de Nederlanders die er dan bij zitten noemen het racisme. Hoe krom is dat?!

Dan heb je nog het punt Islam. Ieder zijn religie zeg ik maar even.. Ik heb er respect voor als iemand gelooft. Zelf geloof ik niet, en vind geloof niet in deze tijd passen, ik vind het achterhaald. Maar nogmaals, ieder zijn ding. Maar gros van de Westerse en ook de Noorse ( Scandinavië ) landen zijn van oorsprong Christelijk. Kijk om je heen, heel de architectuur is er op gemaakt. Heel de geschiedenis gaat er over en onze cultuur komt er uit voort. Nederland heeft zelf, net als alle andere landen, immigranten hier naartoe gehaald voor de economie. Onze eigen schuld ( al had ik geen aandeel daar in want als ik mocht stemmen had ik nee gezegd, maar goed ik was er toen nog niet ). Die groep immigranten werd steeds groter en groter, tot ze uiteindelijk overal zaten. Eerst was het nog te doen, maar bepaalde bevolkingsgroepen werden langzaam steeds radicaler. En nu zitten we in het pakket dat we hier minimaal 2,5 millioen niet native Nederlanders hebben. Is prima, we hebben meer soorten eten enzo, leuke toevoegingen. Maar ook veel meer problemen. Als je kijkt naar de statistieken dan is het toch echt de ( laat ik het beestje gewoon bij de naam noemen ) Groep Marokkanen die ver boven andere groepen uitstijgen met criminele handelingen. Er zijn mensen die het als maar voor hun blijft opnemen, terwijl ze weten dat het gewoon waar is. Mensen die roepen dat Nederlanders ook crimineel zijn, ja dat klopt. Maar als je er van uit gaat dat wij met.. wat zal het zijn, 13 millioen autochtone Nederlanders zijn, en zij met.. 1 millioen, en dat je dan toch de situatie hebt van 8/10 keer dat het een Marokkaan is die agressief is op straat, tegenover busschauffeur, provoceert en verkrachtingen doet, Diefstallen.. Dan is het rekensommetje toch helemaal niet moeilijk om in te zien dat de PVV gewoon een kei hard feit maakt door te zeggen dat Marokkaanse jongeren een probleem groep vormen? Dat tevens bevestigd wordt door Marokkanen zelf!

Daarbij mogen wij tegenwoordig steeds minder vaak het woord "dader van Marokkaanse afkomst" noemen. Mensen vinden dat dat niet mag omdat het niet nodig is de afkomst er bij te zetten. Dat zou discriminatie zijn. Maar het mooie is, als je aan de gemiddelde Marokkaan vraagt, voel jij je Nederlander? Dan zal hij zeggen, Nee man ik ben een Marokkaan, ik ben geen kaaskop. Dit heb ik ( Niet overdreven ) echt ruim honderd keer gehoord. Maar zodra ze negatief in het nieuws komen, willen ze in ene Nederlander genoemd worden. WTF? Jaa, hypocriet he? ;)

Dus waarom, waarom al dat gezeur over racisme, discriminatie, buitensluiten en haat tegenover de PVV die deze problemen hard op durft te roepen? Terwijl We de problemen overal zien, en de GOEDE Appels onder deze mensen, het zelf ook zien en bevestigen?

En waarom is het dat als je iets slechts zeg over Marokkanen, Turken, Negroïde mensen of wat dan ook, gelijk rasicme? Terwijl er ook genoeg blanken gediscrimineerd worden door allochtonen. Maar er is geen wet voor racisme tegen blanken!!! Die is er gewoon niet! Oftewel, wij mogen wel gediscrimineerd worden, maar zij niet! Oftewel, de staat beschermt immigranten, maar niet de oorspronkelijke inwoners! Hoe slecht is dat!

Nog iets. Ongetwijfeld ga ik harde anti reacties krijgen op mijn bericht. Linkse mensen die hekel hebben aan rechtse mensen die iets negatiefs naar buiten brengen over allochtonen. Maar, mensen. Er zijn ook fora voor allochtonen in Nederland. Fora voor Marokkanen. Nou heb ik dus een keer een account aangemaakt op 2 van deze fora. En wat vind je daar? Schokkende teksten! Massale topics over Marokkanen die vinden dat Nederland van hun is! Vele mensen die roepen dat ze het land over gaan nemen, met massaal gebruik van woorden als "kanker land, en kanker kaaskoppen" wat zij kunnen als geen ander. Sommige gaan zelfs over Europa. Dat zij als moslims zijnde heel Europa gaan overnemen. Sommige gaan over de wet hier, dat zij schijt hebben aan de wet en alleen luisteren naar wat de Koran zegt. Dus mensen, is dit dan ook slecht en radicaal? Of alleen als een Nederlander iets over buitenlanders zegt? Want daar hoor je nooooit niets over! Altijd maar opnemen voor allochtonen en je eigen volk uitmaken voor racist of Nazi.

Als je kijkt naar omringende landen, met name België, Engeland en Zweden, dan zie je wat een enorme problemen immigratie uit moslimlanden het brengt voor deze landen. Dat staat hier ook aan te komen mensen, het is geen toeval dat het in al deze landen dezelfde groepen immigranten zijn die voor dezelfde problemen zorgen! Dus waarom houdt iedereen zijn ogen dicht? Straks is het te laat en dan worden mensen pas wakker, je kunt het beter voor zijn. En daarmee bedoel ik NIET het massaal deporteren, dat hoeft nou ook weer niet.. Maar het wordt wel tijd dat de grenzen sluiten, de geldkraan dichtgedraaid wordt, de rotte appels met dubbel paspoort weggestuurd worden ( gevangenissen kosten ons ook geld en het rechtsysteem is hier toch een lachertje ) en mensen met radicale opvattingen over Shari-ah moeten niet eens de kans krijgen om hier rechten te hebben, gewoon weg ermee, brengt niets anders dan ellende.

Wat die hoofddoekjes betreft. Ja, ik persoonlijk vind het 10 x niets. Het ziet er niet uit, en het is echt niet leuk als je in de grote steden komt voel je je net een toerist. Overal waar je kijk zie je hoofddoekjes. Daarbij lopen mensen altijd te zeiken als je een pet op je hoofd hebt of iets anders, dus waarom zo'n doekkie wel? Omdat het religieus is, ja.. Maar waarom moeten zij IEDEREEN ermee confronteren dat zij moslim zijn? Je gaat als christen toch ook niet met een meter lang kruis om je nek lopen? Een christen herken je over het algemeen minder snel. Maar Moslims moeten iedereen laten zien dat zij moslim zijn, en dat vind ik fout. Als je in openbare ruimtes werkt,doe je hem af. Thuis moet je zelf maar zien wat je doet. In Frankrijk gaan mensen massaal de straat op om te bidden tot Allah. Zetten daarmee hele straten af alsof het terrein van hun is. Dat is toch van de zotten? Dat staat hier ook te gebeuren als we de boel zijn gang laten gaan.

Wat het taboe gedeelte betreft. Ik kom regelmatig mensen tegen die zodra je over PVV of Islam begint, gaan roepen dat je een racist bent, maar zodra je alleen bent met diegene, geven ze toe dat zij er ook zo over denken maar het niet durven zeggen omdat ze bang zijn dat ze hun vrienden verliezen of problemen krijgen. Er zijn vrij veel van deze mensen. Nou begrijp ik het wel, want helaas zijn veel mensen nog blind, en helaas krijg je gewoon klappen van de gemiddelde rotte appel Marokkaan als ze weten dat je PVV'er bent. Maar juist dit taboe zorgt ervoor dat die rotte appels zo doen zoals zij doen. Die agressie. Als wij Nederlanders meer zouden samenwerken en voor elkaar zouden opkomen, en meer hard op roepen dat we het niet meer pikken, dan zullen die rotte appels ook minder snel agressief doen. WANT NU weten ze dat ze gewoon kunnen slaan of erger, en ermee weg kunnen komen.. Er is tenslotte toch niemand die iets durft te zeggen of te doen. Maar als wij dit veranderen, wordt het ook rustiger.

Dit bericht is niet bedoeld om te provoceren, maar ik zoek naar mensen die er hetzelfde over denken.. EN ik ben altijd in voor een goede discussie! Ik heb niets tegen mensen met een andere huidskleur. Ik heb ook Marokkaanse vrienden. Dit zijn dan wel hoog opgeleidde jongens die zich schamen voor hun "eigen volk". Ik wil gewoon dat mensen zich gedragen, waar ze ook vandaan komen. Gewoon aanpassen, je houden aan de wet en niet voor problemen gaan zorgen. Doen ze dit, dan is het prima. Al vind ik ook dat het niet zo moet zijn dat Nederlanders in de minderheid zijn straks, het is tenslotte Nederland. Alle mensen die vinden dat het geen probleem is dat de meerderheid van de bevolking straks niet-native-Nederlander is die vinden het oke dat de grenzen verdwijnen en er geen verschillende culturen meer zijn. Je zegt daarmee eigenlijk dat je het goed vind als jouw volk uitsterft. Je zegt daarmee eigenlijk dat jij geen nationaliteit hebt. Je zegt daarmee eigenlijk dat je je overgeeft.

Nou laat de discussie maar beginnen! AUB geen commentaar op mijn spelling, ik heb dyslexie en heb me best gedaan zo min mogelijk typfouten te maken. Danku.

Auteur OP: Dutch21 - Vanwaar al die PVV haat en taboe op uiten dat je PVV'er bent ?

En deeltje drie alweer van dit interessante topic, game on ^O^
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_96221978
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Klopt, mooi dat je nu precies aantoont daar waar ik naar op zoek was, namelijk of je direct de posts leest en dan vervolgens minutenlang zit te broeden op een reactie voor je op het quote knopje drukt. Neem een voorbeeld aan mij en gooi de meest spontane reactie eruit, loopt de discussie ook een stuk vlotter.
Dat je niet echt nadenkt over de inhoud van je posts heb je inderdaad wel bewezen.

Succes nog met het vinden van een discussiepartner. :')
pi_96222024
quote:
5s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

in het algemeen is dit niet onderscheidend voor welke politicus dan ook.

specifiek wat betreft 'racisme' zijn we met zijn allen nieuwsgierig waar je precies op doelt, ik hoor hem namelijk alleen maar de islam aanvallen en dat is wat mij betreft (en de Hoge Raad der Nederlanden als hoogste rechtscollege) prima.
De islam is vooral een politieke ideologie en kan dus op geen enkele manier aanspraak
maken op de voorrechten van een godsdienst
• Geen moskee er meer bij
• Alle islamitische scholen dicht
• Moskeeën sluiten waar geweld wordt gepropageerd
• Geen islamitische sekseapartheid; niet bij inburgeringscursussen, niet bij theaters, niet
bij bibliotheken, niet bij zwembaden of waar dan ook
• Geen subsidies meer voor islamitische media: Marokko.nl, Maroc.nl etc.
• Snij in de afdeling propaganda van multicultureel Nederland: de publieke omroep
• Geen hoofddoekjes in de zorg, het onderwijs, het gemeentehuis of waar dan ook bij de
overheid, en evenmin bij welke gesubsidieerde organisatie dan ook
• De stekker uit de Commissie Gelijke Behandeling, de multiculturele schijnrechtbanken
• EU: Turkije er in, Nederland er uit
• Dubbele nationaliteit stoppen. Wie een andere nationaliteit behoudt, kan geen
Nederlander worden
• Vrouwenbesnijdenis zwaar bestraffen
• Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes
• Verbod op koranlessen op school, evenals in gebouwen die door schoolbesturen worden
beheerd, dus ook geen koranlessen ‘na schooltijd’ of in het gebouw van de school
• Assimilatiecontracten. Niet tekenen of niet naleven = het land uit
• Voor vreemdelingen geldt: werken of wegwezen. Geen baan = geen plaats in Nederland
• Criminelen na bestraffing eruit als zij alleen een verblijfsvergunning hebben of een
dubbele nationaliteit
• Weg met procedurestapelen. Afgewezen = meteen weg
• Een wettelijk verbod op het generaal pardon
• Inburgeringsexamen in het land van herkomst, tot het zover is: inburgeringscursus in
Nederland niet gehaald, dan het land weer uit
• Zelf taalcursussen en inburgeringscursussen betalen
• Registratie van dubbele nationaliteiten
• Illegaal verblijf in Nederland moet strafbaar worden
• Invoering van een quotum voor asielzoekers – maximaal 1.000 personen per jaar,
opvang bij voorkeur in de regio
• Nederland moet zelf over het immigratiebeleid gaan, niet Brussel (dus een opt-out)
• Nederlandse nationaliteit pas na tien jaar rechtmatig verblijf in Nederland, mits geen
strafblad
• Eerst tien jaar wonen en werken in Nederland, dan pas recht op een uitkering. Alleen
uitkeringen voor wie goed Nederlands spreekt
• Terugdraaien openstelling arbeidsmarkt voor Polen en niet openstellen voor Roemenen
en Bulgaren

En vooral: volledige immigratiestop voor mensen uit
islamitische landen
  zondag 1 mei 2011 @ 21:07:32 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96222028
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat je niet echt nadenkt over de inhoud van je posts heb je inderdaad wel bewezen.

Succes nog met het vinden van een discussiepartner. :')
het blijft lastig he, inhoudelijk pareren op inhoudelijke argumenten?
pi_96222208
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

De islam is vooral een politieke ideologie en kan dus op geen enkele manier aanspraak
• Geen islamitische sekseapartheid; niet bij inburgeringscursussen, niet bij theaters, niet
• Snij in de afdeling propaganda van multicultureel Nederland: de publieke omroep
• Geen hoofddoekjes in de zorg, het onderwijs, het gemeentehuis of waar dan ook bij de
• De stekker uit de Commissie Gelijke Behandeling, de multiculturele schijnrechtbanken
Nederlander worden
• Verbod op koranlessen op school, evenals in gebouwen die door schoolbesturen worden
beheerd, dus ook geen koranlessen ‘na schooltijd’ of in het gebouw van de school
• Voor vreemdelingen geldt: werken of wegwezen. Geen baan = geen plaats in Nederland
• Criminelen na bestraffing eruit als zij alleen een verblijfsvergunning hebben of een
dubbele nationaliteit
• Inburgeringsexamen in het land van herkomst, tot het zover is: inburgeringscursus in
• Invoering van een quotum voor asielzoekers – maximaal 1.000 personen per jaar,
• Nederland moet zelf over het immigratiebeleid gaan, niet Brussel (dus een opt-out)
• Nederlandse nationaliteit pas na tien jaar rechtmatig verblijf in Nederland, mits geen
strafblad
• Eerst tien jaar wonen en werken in Nederland, dan pas recht op een uitkering. Alleen
• Terugdraaien openstelling arbeidsmarkt voor Polen en niet openstellen voor Roemenen
en Bulgaren

islamitische landen
johhhhhh het lijkt wel een nazi-manifest tegen joden...
dezelfde smerigheid: een groep mensen systematisch te minachten, te treiteren, hun meningsutingen te verbieden
  zondag 1 mei 2011 @ 21:11:56 #6
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96222231
quote:

[..]

Nederlander worden
dubbele nationaliteit
strafblad
en Bulgaren

islamitische landen
ik zie repressieve maatregelen tegen
- probleemgedrag door bepaalde bevolkingsgroepen of delen daarvan
- integratie-belemmerende maatregelen
- procedure-misbruik door steeds nieuwe en kansloze procedures te beginnen door immigranten die in eerdere aanleg geen enkele noodzaak tot asiel hebben kunnen aantonen en dus gewoon economische migranten moeten worden geacht te zijn
- heilige huisjes die behoorlijke statistiek belemmeren
- supranationale regelgeving van nationale aangelegenheden
- ongebreidelde tewerkstellingsmogelijkheden voor niet-EU burgers

dat vooral aanhangers van de Islam worden getroffen kun je constateren, maar ik zie ook Polen, Bulgaren en Roemenen in jouw rijtje voorbij komen.

tegelijkertijd zie ik nergens staan dat we de deur sluiten voor buitenlanders in het algemeen.
pi_96222334
Het punt is dat mensen die nadenken niet op de PVV stemmen. Dan weet je namelijk dat de PVV geen oplossing bied tegen een bepaald probleem, maar het alleen benoemt. Dan weet je namelijk dat Geert Wilders onder het mom van populisme dingen probeert te bereiken die niet correct zijn. Heel veel schreeuwen, maar weinig bereiken, daar komt het op neer. En wat hij daarmee bereikt is eigenlijk alleen boosheid onder de mensen. Er is niks voor niets een rechtzaak tegen hem, ook al wordt hij misschien niet schuldig bevonden, je ziet dat er een hoop mensen gekwetst zijn door zijn uitspraken. Nuja, ik kan nog een uur doorgaan, maar ik zie dat dit alweer deel 3 is.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 1 mei 2011 @ 21:17:37 #8
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96222551
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Tamashii het volgende:
Het punt is dat mensen die nadenken niet op de PVV stemmen. Dan weet je namelijk dat de PVV geen oplossing bied tegen een bepaald probleem, maar het alleen benoemt.
m.i. is benoemen wel functioneel zodra je er een discussie mee start die anders niet gestart had geweest.

quote:
Dan weet je namelijk dat Geert Wilders onder het mom van populisme dingen probeert te bereiken die niet correct zijn. Heel veel schreeuwen, maar weinig bereiken, daar komt het op neer.
democratie ten top wat mij betreft; iedereen moet zijn mening kunnen uiten, wat we er vervolgens mee doen is aan onze gekozen volksvertegenwoordigers, die op hun beurt weer worden afgerekend op hun gedrag door het electoraat.

prachtig toch? :)

quote:
En wat hij daarmee bereikt is eigenlijk alleen boosheid onder de mensen. Er is niks voor niets een rechtzaak tegen hem, ook al wordt hij misschien niet schuldig bevonden, je ziet dat er een hoop mensen gekwetst zijn door zijn uitspraken. Nuja, ik kan nog een uur doorgaan, maar ik zie dat dit alweer deel 3 is.
dat er een rechtszaak is is inderdaad een uiting van boosheid, elke jurist weet dat deze kansloos is, bovendien worden vergelijkbare gevallen niet vervolgd.

maar als je boos bent, dan stem je dus niet op hem en op iemand die misschien wel een effectieve tegenstem geeft; zo werkt het, niet door een partij te Godwinnen (lees: niet-inhoudelijke en niet-bijdragende argumentatie aanvoeren (= emotie)).
pi_96222766
Mijn profielwerkstuk ging over de vergelijking tussen de NDSAP en de PVV en het verschil is eigenlijk alleen de economische situatie. Beoordeeld met een 9 door een aantal leraren die daar verstand van hebben. Nu kan iedereens mening daar natuurlijk anders over zijn, maar bewijs maar waar het verschil ligt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_96222892
quote:
99s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik zie repressieve maatregelen tegen
- probleemgedrag door bepaalde bevolkingsgroepen of delen daarvan
Een groep is niet verantwoordelijk voor het gedrag van het individu
quote:
- integratie-belemmerende maatregelen
Wat kan mij integratie nou wat schelen, zolang iemand geen problemen veroorzaakt interesseert het mij echt geen ruk of diegene nou Nederlands of Turks thuis spreekt
quote:
- procedure-misbruik door steeds nieuwe en kansloze procedures te beginnen door immigranten die in eerdere aanleg geen enkele noodzaak tot asiel hebben kunnen aantonen en dus gewoon economische migranten moeten worden geacht te zijn
Geef ik je gelijk in, hoezee toch nog één goed puntje :D
quote:
- heilige huisjes die behoorlijke statistiek belemmeren
We hebben in de 2de wereldoorlog al meegemaakt hoe het kan mislopen als informatie voor statistieken misbruikt wordt, dat is ook precies de reden waarom het gros van de land in Europa ook geen etniciteit bijhoudt.
quote:
- supranationale regelgeving van nationale aangelegenheden
lolwut?
quote:
- ongebreidelde tewerkstellingsmogelijkheden voor niet-EU burgers
Waar?
quote:
dat vooral aanhangers van de Islam worden getroffen kun je constateren, maar ik zie ook Polen, Bulgaren en Roemenen in jouw rijtje voorbij komen.
1. Niet mijn rijtje, maar Geerts rijtje (letterlijk uit zijn verkiezingsprogramma geplukt, ik mag toch hopen dat je dat een keer doorgelezen hebt voordat je stemde).

2. Joepie, in plaats van 1 groep mensen discrimineert hij er wat meer. Nu is het ineens allemaal ok?
quote:
tegelijkertijd zie ik nergens staan dat we de deur sluiten voor buitenlanders in het algemeen.
Nee een groep landen uitkiezen op basis van de plaatselijke godsdienst en die allemaal (zonder naar het individu te kijken) weigeren is echt geen discriminatie hoor :'). Hier bedoelde ik nou op met 'A zeggen en B doen', als je gewoon objectief naar sommige punten kijkt dan kun je gewoon niet anders concluderen dan dat het discriminerend is, en in plaats van met feiten aan te tonen dat het niet zo is wordt er alleen maar 'echt nie!!' geroepen.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:23:55 #11
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96222910
quote:

[..]

• Moskeeën sluiten waar geweld wordt gepropageerd [1]
• Geen subsidies meer voor islamitische media: Marokko.nl, Maroc.nl etc. [2]
overheid, en evenmin bij welke gesubsidieerde organisatie dan ook [3]
Nederlander worden [4]
• Vrouwenbesnijdenis zwaar bestraffen [5]
• Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes [6]
beheerd, dus ook geen koranlessen ‘na schooltijd’ of in het gebouw van de school [7]
dubbele nationaliteit
strafblad
en Bulgaren

islamitische landen
[1] En wat met kerken die geweld propageren?
[2] Hoezo zijn Marokko.nl en Maroc.nl islamitische media? Dat zijn het niet, dus je pakt puur de bevolkingsgroep --> Racisme!
[3] Wat zieten we daarmee op? Moslims die niet meer naar het gemeente huis willen. Nee dankje.
[4] Wat voor regeling trek je dan bij Marokkanen die hun paspoort niet kunnen opgeven?
[5] Oké, vrouwen besnijdenis is achterlijk. Zijn we het ook een keertje eens. :+
[6] Want we betalen nog niet genoeg belasting in Nederland! :( Ik denk dat zelfs gekke Geert dat voorstel niet serieus neemt.
[7] Godsdiensten verbieden. :r
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:25:14 #12
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96222992
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef Tamashii het volgende:
Mijn profielwerkstuk ging over de vergelijking tussen de NDSAP en de PVV en het verschil is eigenlijk alleen de economische situatie.
ahja, de moslims lopen inderdaad allemaal rond met een jodenster, er zijn razzia's, de ruiten van hun bakkerijtjes worden ingegooid, hun moskeën worden geweerd en gesloopt (ipv grootste moskeën van europa laten bouwen nu), worden tewerkgesteld als slaven in een munitiefabriek, afgevoerd naar concentratiekampen, vergast at random al dan niet met de hongerdood vooraf, enz enz enz.

het is maar goed dat je het serieus meent zullen we maar zeggen. :')

quote:
Beoordeeld met een 9 door een aantal leraren die daar verstand van hebben.
als je een 4 had gekregen, had je dan ook gezegd dat ze er verstand van hebben?

wil je beweren dat een profielwerkstukje mavo/havo/vwo in de echte wereld voldoende onderbouwing is voor een van de meest belachelijke politieke opvattingen van de laatste 3 jaar? :')

quote:
Nu kan iedereens mening daar natuurlijk anders over zijn, maar bewijs maar waar het verschil ligt.
wie stelt moet bewijzen, ik zie alleen maar een hoop BS.
pi_96223031
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef Zeeland het volgende:

[..]

[1] En wat met kerken die geweld propageren?
[2] Hoezo zijn Marokko.nl en Maroc.nl islamitische media? Dat zijn het niet, dus je pakt puur de bevolkingsgroep --> Racisme!
[3] Wat zieten we daarmee op? Moslims die niet meer naar het gemeente huis willen. Nee dankje.
[4] Wat voor regeling trek je dan bij Marokkanen die hun paspoort niet kunnen opgeven?
[5] Oké, vrouwen besnijdenis is achterlijk. Zijn we het ook een keertje eens. :+
[6] Want we betalen nog niet genoeg belasting in Nederland! :( Ik denk dat zelfs gekke Geert dat voorstel niet serieus neemt.
[7] Godsdiensten verbieden. :r
Lees effe de rest van mijn posts, je bent op de verkeerde persoon aan het schelden :D
  zondag 1 mei 2011 @ 21:29:58 #14
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96223245
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Een groep is niet verantwoordelijk voor het gedrag van het individu
wel als ze niks eraan doen en dit gedrag in de hand werken, zelfs op strafrechtelijk niveau vinden we dat in bepaalde gevallen.

quote:
Wat kan mij integratie nou wat schelen, zolang iemand geen problemen veroorzaakt interesseert het mij echt geen ruk of diegene nou Nederlands of Turks thuis spreekt
jou niet, mij als hulpverlener wel als de geïmporteerde nicht annex echtgenote bont- en blauw geslagen bij mij komt en me niet uit kan leggen op welke manier haar echtgenoot haar mishandeld heeft.

quote:
We hebben in de 2de wereldoorlog al meegemaakt hoe het kan mislopen als informatie voor statistieken misbruikt wordt, dat is ook precies de reden waarom het gros van de land in Europa ook geen etniciteit bijhoudt.
Godwinnen ten top. De meerderheid houdt het wel degelijk bij en in de VS (zogenaamd de grootste voorvechter van vrijheid) ook. Zie je die landen allemaal vervallen in nationaal-socialisme? Nee natuurlijk niet.

quote:
lolwut?
juristentaal voor het niet wensen van Europese bemoeienis met nationale kwesties.

quote:
Waar?
Roemen en Bulgaren in Nederland, je volgt vast wel het nieuws.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:30:57 #15
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96223313
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Lees effe de rest van mijn posts, je bent op de verkeerde persoon aan het schelden :D
*snif*

*snuif*

ruik ik hier de zoveelste faal in argumentatie, wederom op basis van niet lezen van argumenten van een ander?
pi_96223407
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

*snif*

*snuif*

ruik ik hier de zoveelste faal in argumentatie, wederom op basis van niet lezen van argumenten van een ander?
dat was niet eens een reactie op een post van jou |:(
  zondag 1 mei 2011 @ 21:33:13 #17
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96223440
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

dat was niet eens een reactie op een post van jou |:(
q.e.d.

ik reageerde op je scherpe constatering mbt Tocadisco's commentaar, niet op jouw inbreng.

faal #2.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:33:54 #18
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96223487
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Oké, dan richt ik me tot Geert persoonlijk. Sorry dat ik jou daarop aanspreek, maar ik ga natuurlijk niet heel het topic teruglezen.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:36:19 #19
104871 remlof
Europees federalist
pi_96223633
quote:
_O-

Daar hebben we alleen ons zelf mee hè? :')
  zondag 1 mei 2011 @ 21:37:34 #20
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96223724
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef remlof het volgende:

[..]

_O-
lijkt mij een prima deal.

kunnen we daarna gewoon een verdrag met de EU aangaan en alleen overnemen wat we zelf leuk vinden: wel de lusten ((beperkt) open grenzen, Euro), niet de lasten (bemoeienis met nationale zaken, bepalen wat we zelf door onze grenzen laten, eigen asielbeleid, enz)
pi_96223767
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:29 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

wel als ze niks eraan doen en dit gedrag in de hand werken, zelfs op strafrechtelijk niveau vinden we dat in bepaalde gevallen.
Die groep hoeft er ook niks aan te doen want het is de verantwoordelijkheid van de ouders. Jij gaat je toch ook niet op vakantie in Frankrijk verontschuldigen om een nederlands jochie op vakantie zich daar ooit misdragen heeft?
quote:
[..]

jou niet, mij als hulpverlener wel als de geïmporteerde nicht annex echtgenote bont- en blauw geslagen bij mij komt en me niet uit kan leggen op welke manier haar echtgenoot haar mishandeld heeft.
alweer groep ≠ individu
quote:
[..]

Godwinnen ten top. De meerderheid houdt het wel degelijk bij en in de VS (zogenaamd de grootste voorvechter van vrijheid) ook. Zie je die landen allemaal vervallen in nationaal-socialisme? Nee natuurlijk niet.
Is geen godwin, je hoeft maar een geschiedenis boek open te slaan en dan staat daar in dat hier zoveel Joden zijn afgevoerd omdat wij Nederlanders een netjes volkje waren wat alles onder het mom van statistieken moest bijhouden.

p.s. Ik zei Europese landen, de V.S. ligt niet in Europa.
quote:
[..]

juristentaal voor het niet wensen van Europese bemoeienis met nationale kwesties.

Heeft niks met discriminatie of racisme te maken
quote:
[..]

Roemen en Bulgaren in Nederland, je volgt vast wel het nieuws.
Ja, daarin is te zien dat Nederlandse werknemers zich schijnbaar te goed voelen om dat werk te doen en werkgevers dan maar hun werknemers daar vandaan moeten halen. Ik zie niet echt in hoe dat hun schuld is dat ze willen werken?
  zondag 1 mei 2011 @ 21:38:51 #22
177885 JoaC
Het is patat
pi_96223803
[Centraal] De PVV - Deel #44

Geen los topic meer waard in mijn ogen
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')