abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96174112
Hallo mensen!

Ik ben nieuw op dit forum. Laat ik beginnen met de opmerking: Ik ben geen racist, voordat ik dat naar mijn hoofd krijg. Ik ben wel PVV'er. Het moge duidelijk zijn dat er genoeg PVV'ers zijn in Nederland, dus ik ben niet de enige. Er zullen ongetwijfeld hier op FOK ook genoeg PVV'ers zitten. Dit bericht is vrij lang, en het komt misschien geërgerd over, maar ik geef gewoon in één keer mijn meningen over alles wat ik de afgelopen maanden heb gehoord en gelezen. Ik zou het leuk vinden als er mensen zijn die het met mij eens zijn. Maar mensen die het niet met mij eens zijn zijn uiteraard helemaal welkom. Maar houdt het netjes! Ik scheld ook niemand uit, dus doe dat ook niet tegen mij aub.

Ik stem op de PVV omdat zij de enige partij zijn ( of waren want het komt steeds ietsjes meer ) die durven hard op te zeggen dat er een probleem is met bepaalde bevolkingsgroepen. Het is tevens de partij, als je goed luistert en leest, die ook zeggen dat het NIET alle buitenlanders zijn waar zij iets aan willen doen, maar diegene die zich misdragen. Daar kom ik dus al op mijn eerste punt, wat is daar mis mee? Mensen die hier heen komen, om vervolgens schijt te hebben aan onze wetten en waarden en agressief gaan doen op straat tegenover ons autochtone Nederlanders. Daar hebben wij toch niets aan? En dan kan het wel zo zijn dat er een paar autochtone Nederlanders zijn die 1 of 2 of misschien een handje vol Allochtone vrienden hebben, en dat je het voor hun wilt opnemen. Maar waar gaat dat dan over? Er wordt toch nergens gezegd dat alle buitenlanders per definitie slecht zijn en op moeten rotten? Dit is nog nooit gezegd. Dan zijn er in ene allemaal allochtonen die zich aangevallen voelen, maar als jij je gedraagt hoef je je ook niet aangevallen te voelen? En als jij je niet gedraag, dan moet je ook neit klagen dat er "slechte" dingen over je gezegd worden. En als je als allochtoon zijnde, het niet eens bent met die groep agressieve criminele allochtonen, die jouw naam vuil maken, waarom sta je dan niet op en zeg er wat van? Het is tenslotte ook in hun nadeel.

Daarmee wil ik aangeven dat het bullshit is dat de PVV racistisch zou zijn. Het geld net zo hard voor Nederlanders die zich misdragen, dat die aangepakt moeten worden. Maar als iemand 2 paspoorten heeft, waarom dan niet wegsturen? We hebben niets aan tuig? Ze leveren niets op, kosten alleen geld en in veel gevallen ook levens als ze weer is iemand kapot maken onder het mom van ja ik ben allochtoon dus ik mag dat.

Er zijn niet voor niets ook veel ( ik noem even een voorbeeld ) Marokkanen, die PVV stemmen. Zij zijn het ook zat. Dus waarom zijn het dan toch steeds weer de Nederlanders die roepen dat het discriminatie is? Ik heb met veel Marokkaanse, Turkse en andere mensen gepraat, die het met mij eens zijn over hun volksgenoten die zich misdragen. Ze geven mij gelijk, maar de Nederlanders die er dan bij zitten noemen het racisme. Hoe krom is dat?!

Dan heb je nog het punt Islam. Ieder zijn religie zeg ik maar even.. Ik heb er respect voor als iemand gelooft. Zelf geloof ik niet, en vind geloof niet in deze tijd passen, ik vind het achterhaald. Maar nogmaals, ieder zijn ding. Maar gros van de Westerse en ook de Noorse ( Scandinavië ) landen zijn van oorsprong Christelijk. Kijk om je heen, heel de architectuur is er op gemaakt. Heel de geschiedenis gaat er over en onze cultuur komt er uit voort. Nederland heeft zelf, net als alle andere landen, immigranten hier naartoe gehaald voor de economie. Onze eigen schuld ( al had ik geen aandeel daar in want als ik mocht stemmen had ik nee gezegd, maar goed ik was er toen nog niet ). Die groep immigranten werd steeds groter en groter, tot ze uiteindelijk overal zaten. Eerst was het nog te doen, maar bepaalde bevolkingsgroepen werden langzaam steeds radicaler. En nu zitten we in het pakket dat we hier minimaal 2,5 millioen niet native Nederlanders hebben. Is prima, we hebben meer soorten eten enzo, leuke toevoegingen. Maar ook veel meer problemen. Als je kijkt naar de statistieken dan is het toch echt de ( laat ik het beestje gewoon bij de naam noemen ) Groep Marokkanen die ver boven andere groepen uitstijgen met criminele handelingen. Er zijn mensen die het als maar voor hun blijft opnemen, terwijl ze weten dat het gewoon waar is. Mensen die roepen dat Nederlanders ook crimineel zijn, ja dat klopt. Maar als je er van uit gaat dat wij met.. wat zal het zijn, 13 millioen autochtone Nederlanders zijn, en zij met.. 1 millioen, en dat je dan toch de situatie hebt van 8/10 keer dat het een Marokkaan is die agressief is op straat, tegenover busschauffeur, provoceert en verkrachtingen doet, Diefstallen.. Dan is het rekensommetje toch helemaal niet moeilijk om in te zien dat de PVV gewoon een kei hard feit maakt door te zeggen dat Marokkaanse jongeren een probleem groep vormen? Dat tevens bevestigd wordt door Marokkanen zelf!

Daarbij mogen wij tegenwoordig steeds minder vaak het woord "dader van Marokkaanse afkomst" noemen. Mensen vinden dat dat niet mag omdat het niet nodig is de afkomst er bij te zetten. Dat zou discriminatie zijn. Maar het mooie is, als je aan de gemiddelde Marokkaan vraagt, voel jij je Nederlander? Dan zal hij zeggen, Nee man ik ben een Marokkaan, ik ben geen kaaskop. Dit heb ik ( Niet overdreven ) echt ruim honderd keer gehoord. Maar zodra ze negatief in het nieuws komen, willen ze in ene Nederlander genoemd worden. WTF? Jaa, hypocriet he? ;)

Dus waarom, waarom al dat gezeur over racisme, discriminatie, buitensluiten en haat tegenover de PVV die deze problemen hard op durft te roepen? Terwijl We de problemen overal zien, en de GOEDE Appels onder deze mensen, het zelf ook zien en bevestigen?

En waarom is het dat als je iets slechts zeg over Marokkanen, Turken, Negroïde mensen of wat dan ook, gelijk rasicme? Terwijl er ook genoeg blanken gediscrimineerd worden door allochtonen. Maar er is geen wet voor racisme tegen blanken!!! Die is er gewoon niet! Oftewel, wij mogen wel gediscrimineerd worden, maar zij niet! Oftewel, de staat beschermt immigranten, maar niet de oorspronkelijke inwoners! Hoe slecht is dat!

Nog iets. Ongetwijfeld ga ik harde anti reacties krijgen op mijn bericht. Linkse mensen die hekel hebben aan rechtse mensen die iets negatiefs naar buiten brengen over allochtonen. Maar, mensen. Er zijn ook fora voor allochtonen in Nederland. Fora voor Marokkanen. Nou heb ik dus een keer een account aangemaakt op 2 van deze fora. En wat vind je daar? Schokkende teksten! Massale topics over Marokkanen die vinden dat Nederland van hun is! Vele mensen die roepen dat ze het land over gaan nemen, met massaal gebruik van woorden als "kanker land, en kanker kaaskoppen" wat zij kunnen als geen ander. Sommige gaan zelfs over Europa. Dat zij als moslims zijnde heel Europa gaan overnemen. Sommige gaan over de wet hier, dat zij schijt hebben aan de wet en alleen luisteren naar wat de Koran zegt. Dus mensen, is dit dan ook slecht en radicaal? Of alleen als een Nederlander iets over buitenlanders zegt? Want daar hoor je nooooit niets over! Altijd maar opnemen voor allochtonen en je eigen volk uitmaken voor racist of Nazi.

Als je kijkt naar omringende landen, met name België, Engeland en Zweden, dan zie je wat een enorme problemen immigratie uit moslimlanden het brengt voor deze landen. Dat staat hier ook aan te komen mensen, het is geen toeval dat het in al deze landen dezelfde groepen immigranten zijn die voor dezelfde problemen zorgen! Dus waarom houdt iedereen zijn ogen dicht? Straks is het te laat en dan worden mensen pas wakker, je kunt het beter voor zijn. En daarmee bedoel ik NIET het massaal deporteren, dat hoeft nou ook weer niet.. Maar het wordt wel tijd dat de grenzen sluiten, de geldkraan dichtgedraaid wordt, de rotte appels met dubbel paspoort weggestuurd worden ( gevangenissen kosten ons ook geld en het rechtsysteem is hier toch een lachertje ) en mensen met radicale opvattingen over Shari-ah moeten niet eens de kans krijgen om hier rechten te hebben, gewoon weg ermee, brengt niets anders dan ellende.

Wat die hoofddoekjes betreft. Ja, ik persoonlijk vind het 10 x niets. Het ziet er niet uit, en het is echt niet leuk als je in de grote steden komt voel je je net een toerist. Overal waar je kijk zie je hoofddoekjes. Daarbij lopen mensen altijd te zeiken als je een pet op je hoofd hebt of iets anders, dus waarom zo'n doekkie wel? Omdat het religieus is, ja.. Maar waarom moeten zij IEDEREEN ermee confronteren dat zij moslim zijn? Je gaat als christen toch ook niet met een meter lang kruis om je nek lopen? Een christen herken je over het algemeen minder snel. Maar Moslims moeten iedereen laten zien dat zij moslim zijn, en dat vind ik fout. Als je in openbare ruimtes werkt,doe je hem af. Thuis moet je zelf maar zien wat je doet. In Frankrijk gaan mensen massaal de straat op om te bidden tot Allah. Zetten daarmee hele straten af alsof het terrein van hun is. Dat is toch van de zotten? Dat staat hier ook te gebeuren als we de boel zijn gang laten gaan.

Wat het taboe gedeelte betreft. Ik kom regelmatig mensen tegen die zodra je over PVV of Islam begint, gaan roepen dat je een racist bent, maar zodra je alleen bent met diegene, geven ze toe dat zij er ook zo over denken maar het niet durven zeggen omdat ze bang zijn dat ze hun vrienden verliezen of problemen krijgen. Er zijn vrij veel van deze mensen. Nou begrijp ik het wel, want helaas zijn veel mensen nog blind, en helaas krijg je gewoon klappen van de gemiddelde rotte appel Marokkaan als ze weten dat je PVV'er bent. Maar juist dit taboe zorgt ervoor dat die rotte appels zo doen zoals zij doen. Die agressie. Als wij Nederlanders meer zouden samenwerken en voor elkaar zouden opkomen, en meer hard op roepen dat we het niet meer pikken, dan zullen die rotte appels ook minder snel agressief doen. WANT NU weten ze dat ze gewoon kunnen slaan of erger, en ermee weg kunnen komen.. Er is tenslotte toch niemand die iets durft te zeggen of te doen. Maar als wij dit veranderen, wordt het ook rustiger.

Dit bericht is niet bedoeld om te provoceren, maar ik zoek naar mensen die er hetzelfde over denken.. EN ik ben altijd in voor een goede discussie! Ik heb niets tegen mensen met een andere huidskleur. Ik heb ook Marokkaanse vrienden. Dit zijn dan wel hoog opgeleidde jongens die zich schamen voor hun "eigen volk". Ik wil gewoon dat mensen zich gedragen, waar ze ook vandaan komen. Gewoon aanpassen, je houden aan de wet en niet voor problemen gaan zorgen. Doen ze dit, dan is het prima. Al vind ik ook dat het niet zo moet zijn dat Nederlanders in de minderheid zijn straks, het is tenslotte Nederland. Alle mensen die vinden dat het geen probleem is dat de meerderheid van de bevolking straks niet-native-Nederlander is die vinden het oke dat de grenzen verdwijnen en er geen verschillende culturen meer zijn. Je zegt daarmee eigenlijk dat je het goed vind als jouw volk uitsterft. Je zegt daarmee eigenlijk dat jij geen nationaliteit hebt. Je zegt daarmee eigenlijk dat je je overgeeft.

Nou laat de discussie maar beginnen! AUB geen commentaar op mijn spelling, ik heb dyslexie en heb me best gedaan zo min mogelijk typfouten te maken. Danku.
pi_96174214
quote:
Ik stem op de PVV omdat zij de enige partij zijn ( of waren want het komt steeds ietsjes meer ) die durven hard op te zeggen dat er een probleem is met bepaalde bevolkingsgroepen.
Alleen deze zin toont al aan dat het volkomen gerechtvaardigd is PVV'ers als simpel roeptoetervolk te zien.
pi_96174312
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:40 schreef Dutch21 het volgende:
Hallo mensen!

. Het is tevens de partij, als je goed luistert en leest, die ook zeggen dat het NIET alle buitenlanders zijn waar zij iets aan willen doen, maar diegene die zich misdragen. Daar kom ik dus al op mijn eerste punt, wat is daar mis mee?
Hier ben ik gestopt met lezen. Jij hebt duidelijk niet begrepen waar deze partij voor staat. Er zijn problemen met bontkraagjes, en de pvv doet alsof dit door de Islam komt. Ze stellen dan ook regelmatig maatregelen voor die alle moslims treffen en niet alleen de betreffende bontkraagjes. Ik vraag me dus af of jij wel zo goed hebt geluisterd en gelezen :')
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:48:50 #4
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_96174334
Is dit de nieuwste ontwikkeling binnen de PVV? Na jarenlang haatzaaien en polariseren gaat men lopen janken als die haat zich tegen hen keert?

Kom op zeg..Hoe kun je het in je botte kop halen om verontwaardigd te zijn over haat en ongenuanceerde kritiek tegen de PVV/de PVV stemmer, terwijl die stemmer/partij zelf niets anders doet? You reap what you sow.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_96174341
Ten eerste, hartelijk welkom op POL.

Veel mensen hier vinden de PVV een schreeuwerige partij die door middel van non-issues landelijk aan de kaak te stellen, zieltjes probeert te winnen. Een partij waarvan Kamerleden zich niet bepaald van hun beste kant hebben laten zien, en lang niet alleen kamerleden. Velen vinden de PVV te schreeuwerig, te radicaal.

Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd :P

quote:
Maar als iemand 2 paspoorten heeft, waarom dan niet wegsturen? We hebben niets aan tuig?
Begrijp ik het verkeerd, of suggereer je nu dat iedereen met twee paspoorten tuig is?
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  Donald Duck held zaterdag 30 april 2011 @ 13:49:12 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_96174344
Prachtige tekst, 100% de waarheid
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_96174371
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Alleen deze zin toont al aan dat het volkomen gerechtvaardigd is PVV'ers als simpel roeptoetervolk te zien.
Alleen jouw reactie toont al aan dat jij één van die blinde mensen bent die ik noem in mijn tekst
pi_96174401
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:48 schreef AgLarrr het volgende:
Is dit de nieuwste ontwikkeling binnen de PVV? Na jarenlang haatzaaien en polariseren gaat men lopen janken als die haat zich tegen hen keert?

Kom op zeg..Hoe kun je het in je botte kop halen om verontwaardigd te zijn over haat en ongenuanceerde kritiek tegen de PVV/de PVV stemmer, terwijl die stemmer/partij zelf niets anders doet? You reap what you sow.
Jij bent blijkbaar zo'n persoon die alleen luistert naar de linkse media. Haatzaaien is niet wat er gebeurt, feiten verspreiden dat is wat er gebeurt. En ja, daar mag men verontwaardigd over zijn, want je houdt je ogen dicht OF bent zelf één van die probleemfiguren :)
pi_96174402
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef Dutchnative het volgende:

Begrijp ik het verkeerd, of suggereer je nu dat iedereen met twee paspoorten tuig is?
Het mooiste is natuurlijk dat de PVV het hebben van een 2e nationaliteit wil verbieden (hoe dat bereikt moet worden weet kennelijk niemand) terwijl ze iedere crimineel met een 2e nationaliteit willen uitzetten.

Is does not compute, maar goed, dat geldt voor het grootste deel van de PVV standpunten.
pi_96174421
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:51 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

Jij bent blijkbaar zo'n persoon die alleen luistert naar de linkse media. Haatzaaien is niet wat er gebeurt, feiten verspreiden dat is wat er gebeurt. En ja, daar mag men verontwaardigd over zijn, want je houdt je ogen dicht OF bent zelf één van die probleemfiguren :)
Linkse Media? Telegraaf, Links? WNL, Links? SBS6, Links?
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96174434
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef Dutchnative het volgende:
Ten eerste, hartelijk welkom op POL.

Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd :P

[..]

Dankjewel voor het welkom heten! Je hebt het prima uitgelegd, maar ben het er nog niet mee eens :) En ja je begrijpt me verkeerd haha.. uiteraard is niet iedereen met een dubbel paspoort verkeerd. Ik bedoel degene die verkeerd, zich dus misdraagt, en een dubbel paspoort hebben. Niet andersom
pi_96174453
Mensen die hun betoog beginnen met "ik ben geen racist, maar ..." Nee misschien geen racist, maar wel een flinke xenofoob.
pi_96174454
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:50 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

Alleen jouw reactie toont al aan dat jij één van die blinde mensen bent die ik noem in mijn tekst
Lekker belangrijk, waarom zou ik figuren als jou serieus moeten nemen. Nooit gedaan en niet van plan ook. Laat ik eens een andere vraag stellen; waarom denkt de gemiddelde PVV'er dat iedereen op z'n ondoordachte mening zit te wachten ?
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:54:08 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96174460
Een beetje ongenuanceerd een hekel aan iemand hebben op basis van de overtuiging van die persoon moet een PVV'er toch niet vreemd zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96174466
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:53 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

Dankjewel voor het welkom heten! Je hebt het prima uitgelegd, maar ben het er nog niet mee eens :) En ja je begrijpt me verkeerd haha.. uiteraard is niet iedereen met een dubbel paspoort verkeerd. Ik bedoel degene die verkeerd, zich dus misdraagt, en een dubbel paspoort hebben. Niet andersom
Ik vind niet dat er tegen criminelen die toevallig een dubbel paspoort hebben extra hard moet worden gestraft.
-Linkse Boomknuffelaar
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 13:55:09 #16
137949 Disana
pi_96174483
Ik geloof er niets van dat 'mensen altijd roepen' dat de PVV racistisch is.
pi_96174489
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Het mooiste is natuurlijk dat de PVV het hebben van een 2e nationaliteit wil verbieden (hoe dat bereikt moet worden weet kennelijk niemand) terwijl ze iedere crimineel met een 2e nationaliteit willen uitzetten.

Is does not compute, maar goed, dat geldt voor het grootste deel van de PVV standpunten.
Alle standpunten kunnen prima uitgevoerd worden. Het probleem is alleen dat wij als Nederland niets te zeggen hebben over onze eigen wetten omdat dit Europees besloten wordt. Maar dit is allemaal maar schijn, je kunt wel dingen veranderen, dat kan altijd! Kwestie van willen. Maar links houdt het helaas tegen. Maar het is natuurlijk onzin om iedereen zijn 2e paspoort af te pakken. Maar dit is weer kortzinnig denken! Want als jij je gedraag wordt je ook niet gepakt!
pi_96174498
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
Vooral kortzichtig en ongeinformeerd. Neemt niet weg dat een flink deel uit racisten en xenofoben bestaat.
pi_96174510
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:55 schreef Dutch21 het volgende:

[..]

Alle standpunten kunnen prima uitgevoerd worden. Het probleem is alleen dat wij als Nederland niets te zeggen hebben over onze eigen wetten omdat dit Europees besloten wordt. Maar dit is allemaal maar schijn, je kunt wel dingen veranderen, dat kan altijd! Kwestie van willen. Maar links houdt het helaas tegen. Maar het is natuurlijk onzin om iedereen zijn 2e paspoort af te pakken. Maar dit is weer kortzinnig denken! Want als jij je gedraag wordt je ook niet gepakt!
Ik denk dat het moeilijk is om tegen Europese wetten in te gaan of gauw even 1-2-3 uit de EU te stappen.
-Linkse Boomknuffelaar
  Donald Duck held zaterdag 30 april 2011 @ 13:57:01 #20
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_96174521
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
Toch zie je dat vaak genoeg hoor bij links. Als de rationele argumenten op zijn, proberen ze het maar op xenofobie te gooien.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_96174530
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:54 schreef Leandra het volgende:
Een beetje ongenuanceerd een hekel aan iemand hebben op basis van de overtuiging van die persoon moet een PVV'er toch niet vreemd zijn...
Als je niets nuttigs te zeggen heb kun je ook gewoon niets zeggen? Jij wilt dus zeggen dat wij PVV'ers een hekel hebben aan mensen met een bepaalde overtuiging. JA als die overtuiging is dat je crimineel mag zijn en daarmee weg mag komen, JA. Verder, NEE. :)
pi_96174534
quote:

[..]

Alle standpunten kunnen prima uitgevoerd worden. Het probleem is alleen dat wij als Nederland niets te zeggen hebben over onze eigen wetten omdat dit Europees besloten wordt.
Je snapt dat deze 2 zinnen een beetje met elkaar in tegenspraak zijn ?
quote:
Maar dit is allemaal maar schijn, je kunt wel dingen veranderen, dat kan altijd! Kwestie van willen. Maar links houdt het helaas tegen. Maar het is natuurlijk onzin om iedereen zijn 2e paspoort af te pakken. Maar dit is weer kortzinnig denken! Want als jij je gedraag wordt je ook niet gepakt!
Wacht even hoor, waarom doet deze rechtse regering dan niks ? Dat is ook de schuld van links? Driewerf :') :') :')
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 13:58:44 #23
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96174548
TS heeft gewoon gelijk.
Maar toch blijf ik voorlopig bij de VVD als je het niet erg vind, oke?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 13:58:52 #24
137949 Disana
pi_96174550
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Vooral kortzichtig en ongeinformeerd. Neemt niet weg dat een flink deel uit racisten en xenofoben bestaat.
Zonder twijfel, maar ik hoor persoonlijk werkelijk nooit iemand zeggen dat de PVV racistisch is. We praten over uitsluiting en moslimhaat, maken vergelijkingen met de NSDAP, maar racisme komt niet ter sprake.
pi_96174553
quote:

[..]

Ach gut, die kwaaie linksen houden het tegen. het is verschrikkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')