Alleen deze zin toont al aan dat het volkomen gerechtvaardigd is PVV'ers als simpel roeptoetervolk te zien.quote:Ik stem op de PVV omdat zij de enige partij zijn ( of waren want het komt steeds ietsjes meer ) die durven hard op te zeggen dat er een probleem is met bepaalde bevolkingsgroepen.
Hier ben ik gestopt met lezen. Jij hebt duidelijk niet begrepen waar deze partij voor staat. Er zijn problemen met bontkraagjes, en de pvv doet alsof dit door de Islam komt. Ze stellen dan ook regelmatig maatregelen voor die alle moslims treffen en niet alleen de betreffende bontkraagjes. Ik vraag me dus af of jij wel zo goed hebt geluisterd en gelezenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:40 schreef Dutch21 het volgende:
Hallo mensen!
. Het is tevens de partij, als je goed luistert en leest, die ook zeggen dat het NIET alle buitenlanders zijn waar zij iets aan willen doen, maar diegene die zich misdragen. Daar kom ik dus al op mijn eerste punt, wat is daar mis mee?
Begrijp ik het verkeerd, of suggereer je nu dat iedereen met twee paspoorten tuig is?quote:Maar als iemand 2 paspoorten heeft, waarom dan niet wegsturen? We hebben niets aan tuig?
Alleen jouw reactie toont al aan dat jij één van die blinde mensen bent die ik noem in mijn tekstquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Alleen deze zin toont al aan dat het volkomen gerechtvaardigd is PVV'ers als simpel roeptoetervolk te zien.
Jij bent blijkbaar zo'n persoon die alleen luistert naar de linkse media. Haatzaaien is niet wat er gebeurt, feiten verspreiden dat is wat er gebeurt. En ja, daar mag men verontwaardigd over zijn, want je houdt je ogen dicht OF bent zelf één van die probleemfigurenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:48 schreef AgLarrr het volgende:
Is dit de nieuwste ontwikkeling binnen de PVV? Na jarenlang haatzaaien en polariseren gaat men lopen janken als die haat zich tegen hen keert?
Kom op zeg..Hoe kun je het in je botte kop halen om verontwaardigd te zijn over haat en ongenuanceerde kritiek tegen de PVV/de PVV stemmer, terwijl die stemmer/partij zelf niets anders doet? You reap what you sow.
Het mooiste is natuurlijk dat de PVV het hebben van een 2e nationaliteit wil verbieden (hoe dat bereikt moet worden weet kennelijk niemand) terwijl ze iedere crimineel met een 2e nationaliteit willen uitzetten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef Dutchnative het volgende:
Begrijp ik het verkeerd, of suggereer je nu dat iedereen met twee paspoorten tuig is?
Linkse Media? Telegraaf, Links? WNL, Links? SBS6, Links?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:51 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar zo'n persoon die alleen luistert naar de linkse media. Haatzaaien is niet wat er gebeurt, feiten verspreiden dat is wat er gebeurt. En ja, daar mag men verontwaardigd over zijn, want je houdt je ogen dicht OF bent zelf één van die probleemfiguren
Dankjewel voor het welkom heten! Je hebt het prima uitgelegd, maar ben het er nog niet mee eensquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef Dutchnative het volgende:
Ten eerste, hartelijk welkom op POL.
Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd
[..]
Begrijp ik het verkeerd, of suggereer je nu dat iedereen met twee paspoorten tuig is?
Lekker belangrijk, waarom zou ik figuren als jou serieus moeten nemen. Nooit gedaan en niet van plan ook. Laat ik eens een andere vraag stellen; waarom denkt de gemiddelde PVV'er dat iedereen op z'n ondoordachte mening zit te wachten ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:50 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Alleen jouw reactie toont al aan dat jij één van die blinde mensen bent die ik noem in mijn tekst
Ik vind niet dat er tegen criminelen die toevallig een dubbel paspoort hebben extra hard moet worden gestraft.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:53 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Dankjewel voor het welkom heten! Je hebt het prima uitgelegd, maar ben het er nog niet mee eensEn ja je begrijpt me verkeerd haha.. uiteraard is niet iedereen met een dubbel paspoort verkeerd. Ik bedoel degene die verkeerd, zich dus misdraagt, en een dubbel paspoort hebben. Niet andersom
Alle standpunten kunnen prima uitgevoerd worden. Het probleem is alleen dat wij als Nederland niets te zeggen hebben over onze eigen wetten omdat dit Europees besloten wordt. Maar dit is allemaal maar schijn, je kunt wel dingen veranderen, dat kan altijd! Kwestie van willen. Maar links houdt het helaas tegen. Maar het is natuurlijk onzin om iedereen zijn 2e paspoort af te pakken. Maar dit is weer kortzinnig denken! Want als jij je gedraag wordt je ook niet gepakt!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Het mooiste is natuurlijk dat de PVV het hebben van een 2e nationaliteit wil verbieden (hoe dat bereikt moet worden weet kennelijk niemand) terwijl ze iedere crimineel met een 2e nationaliteit willen uitzetten.
Is does not compute, maar goed, dat geldt voor het grootste deel van de PVV standpunten.
Vooral kortzichtig en ongeinformeerd. Neemt niet weg dat een flink deel uit racisten en xenofoben bestaat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
Ik geloof er niets van dat 'mensen altijd roepen' dat de PVV racistisch is.
Ik denk dat het moeilijk is om tegen Europese wetten in te gaan of gauw even 1-2-3 uit de EU te stappen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:55 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Alle standpunten kunnen prima uitgevoerd worden. Het probleem is alleen dat wij als Nederland niets te zeggen hebben over onze eigen wetten omdat dit Europees besloten wordt. Maar dit is allemaal maar schijn, je kunt wel dingen veranderen, dat kan altijd! Kwestie van willen. Maar links houdt het helaas tegen. Maar het is natuurlijk onzin om iedereen zijn 2e paspoort af te pakken. Maar dit is weer kortzinnig denken! Want als jij je gedraag wordt je ook niet gepakt!
Toch zie je dat vaak genoeg hoor bij links. Als de rationele argumenten op zijn, proberen ze het maar op xenofobie te gooien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
Ik geloof er niets van dat 'mensen altijd roepen' dat de PVV racistisch is.
Als je niets nuttigs te zeggen heb kun je ook gewoon niets zeggen? Jij wilt dus zeggen dat wij PVV'ers een hekel hebben aan mensen met een bepaalde overtuiging. JA als die overtuiging is dat je crimineel mag zijn en daarmee weg mag komen, JA. Verder, NEE.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:54 schreef Leandra het volgende:
Een beetje ongenuanceerd een hekel aan iemand hebben op basis van de overtuiging van die persoon moet een PVV'er toch niet vreemd zijn...
Je snapt dat deze 2 zinnen een beetje met elkaar in tegenspraak zijn ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:55 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Alle standpunten kunnen prima uitgevoerd worden. Het probleem is alleen dat wij als Nederland niets te zeggen hebben over onze eigen wetten omdat dit Europees besloten wordt.
Wacht even hoor, waarom doet deze rechtse regering dan niks ? Dat is ook de schuld van links? Driewerfquote:Maar dit is allemaal maar schijn, je kunt wel dingen veranderen, dat kan altijd! Kwestie van willen. Maar links houdt het helaas tegen. Maar het is natuurlijk onzin om iedereen zijn 2e paspoort af te pakken. Maar dit is weer kortzinnig denken! Want als jij je gedraag wordt je ook niet gepakt!
Zonder twijfel, maar ik hoor persoonlijk werkelijk nooit iemand zeggen dat de PVV racistisch is. We praten over uitsluiting en moslimhaat, maken vergelijkingen met de NSDAP, maar racisme komt niet ter sprake.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Vooral kortzichtig en ongeinformeerd. Neemt niet weg dat een flink deel uit racisten en xenofoben bestaat.
Ach gut, die kwaaie linksen houden het tegen. het is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:55 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Alle standpunten kunnen prima uitgevoerd worden. Het probleem is alleen dat wij als Nederland niets te zeggen hebben over onze eigen wetten omdat dit Europees besloten wordt. Maar dit is allemaal maar schijn, je kunt wel dingen veranderen, dat kan altijd! Kwestie van willen. Maar links houdt het helaas tegen. Maar het is natuurlijk onzin om iedereen zijn 2e paspoort af te pakken. Maar dit is weer kortzinnig denken! Want als jij je gedraag wordt je ook niet gepakt!
En dat is een prima argument.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Toch zie je dat vaak genoeg hoor bij links. Als de rationele argumenten op zijn, proberen ze het maar op xenofobie te gooien.
Ah, de PVV zegt verder niks over moslims, de islam in z'n algemeenheid e.d. ? Overigens kun je niet spreken over "wij" PVV'ers, Geert ziet zelf ook wel in met wat voor simpel volk hij te maken heeft en heeft daarom liever niet dat z'n stemvolk wat te zeggen krijgt. Je mag daarom geen lid worden van z'n clubje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:57 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Als je niets nuttigs te zeggen heb kun je ook gewoon niets zeggen? Jij wilt dus zeggen dat wij PVV'ers een hekel hebben aan mensen met een bepaalde overtuiging. JA als die overtuiging is dat je crimineel mag zijn en daarmee weg mag komen, JA. Verder, NEE.
Even verbetert voor je.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat is een prima argument zwaktebod.
En wat is daar verkeerd aan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:00 schreef lutser.com het volgende:
“Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
Haha, jij bent er zo één die denkt dat alle PVV'ers domme tokkies zijn zeker? Hoe kortzinnig kan jij denken johquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah, de PVV zegt verder niks over moslims, de islam in z'n algemeenheid e.d. ? Overigens kun je niet spreken over "wij" PVV'ers, Geert ziet zelf ook wel in met wat voor simpel volk hij te maken heeft en heeft daarom liever niet dat z'n stemvolk wat te zeggen krijgt. Je mag daarom geen lid worden van z'n clubje.
Omdat zij geen problemen veroorzaken maar alleen toevallig er familie van zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:00 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
En wat is daar verkeerd aan?Geef mij één goede reden waarom dit soort mensen nuttig zijn, als zij PROBLEMEN veroorzaken?
Haal dat bord eens voor je kop weg vriend, de pvv geeft gedoogsteun en heeft een behoorlijke vinger in de pap. Niet zo zeuren over 'links' dus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:55 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Xenofobie is reden nummer 1 voor mensen om hun toevlucht tot de PVV te nemen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even verbetert voor je.
Zo, en weer verder.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:00 schreef lutser.com het volgende:
“Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
Ik denk dat ook hoor. Van jou cognitieve capaciteiten ben ik tot nu toe ook niet echt onder de indruk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:01 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Haha, jij bent er zo één die denkt dat alle PVV'ers domme tokkies zijn zeker? Hoe kortzinnig kan jij denken johheb haast medelijde met je
Over het algemeen zijn het niet de mensen die wat verder en dieper over zaken nadenken nee. Dat is ook helemaal niet erg, pretendeer dan gewoon niet feitenkennis te hebben en ga al helemaal geen oordeel over anderen geven op basis van die gebrekkige ontwikkeling.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:01 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Haha, jij bent er zo één die denkt dat alle PVV'ers domme tokkies zijn zeker? Hoe kortzinnig kan jij denken johheb haast medelijde met je
Je moet zo wijzen joh. Je lijkt wel een PVV'er.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Xenofobie is reden nummer 1 voor mensen om hun toevlucht tot de PVV te nemen.
Zo kunnen we nog wel even, vooral als een je een religie een overtuiging gaat noemen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:57 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Als je niets nuttigs te zeggen heb kun je ook gewoon niets zeggen? Jij wilt dus zeggen dat wij PVV'ers een hekel hebben aan mensen met een bepaalde overtuiging. JA als die overtuiging is dat je crimineel mag zijn en daarmee weg mag komen, JA. Verder, NEE.
Als die familie niets aan die problemen doet, zijn zij net zo verkeerd. Als die familie die kinderen niet aangeeft, zijn zij net zo verkeerd. Al die moslims die zich gedragen, maar uiteindelijk toch hun "broeders" beschermen, zijn NET ZO VERKEERD. En ouders die zich wel verzetten tegen hun criminele kinderen, die worden heust niet het land uit gezet. Distantiëren!quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:02 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Omdat zij geen problemen veroorzaken maar alleen toevallig er familie van zijn?
Wat als jouw broer moslim word en een auto steelt? moet jij dan het land uit? of geld het alleen voor anderen en niet voor jou?
Geef eens antwoord op mijn vraag: als jouw broer een auto steelt moet jij dan het land uitgezet worden?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:04 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Als die familie niets aan die problemen doet, zijn zij net zo verkeerd. Als die familie die kinderen niet aangeeft, zijn zij net zo verkeerd. Al die moslims die zich gedragen, maar uiteindelijk toch hun "broeders" beschermen, zijn NET ZO VERKEERD. En ouders die zich wel verzetten tegen hun criminele kinderen, die worden heust niet het land uit gezet. Distantiëren!
Xenofobie? hahaha! Dit is pas dom. Dit zijn die excuusjes die linkse mensen altijd bedenken. Alsof wij bang zijn van het onbekende. KIJK UIT JE OGEN JOH, zie je dan niet al die ellende? Damn wat zijn sommige mensen blind.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Xenofobie is reden nummer 1 voor mensen om hun toevlucht tot de PVV te nemen.
Lol, wat ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:04 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Als die familie niets aan die problemen doet, zijn zij net zo verkeerd.
Ik gaf je net een antwoord : Distantiëren, en dan wordt er heel anders gekeken naar jou als familie zijnde. Ik zou me broer aangeven als die niet normaal doet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:05 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag: als jouw broer een auto steelt moet jij dan het land uitgezet worden?
Altijd mooi die PVV' ers. Eerst een " net" betoog schrijven en bij tegengas onbeleefd worden en gaan schreeuwen. Typerend.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:05 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Xenofobie? hahaha! Dit is pas dom. Dit zijn die excuusjes die linkse mensen altijd bedenken. Alsof wij bang zijn van het onbekende. KIJK UIT JE OGEN JOH, zie je dan niet al die ellende? Damn wat zijn sommige mensen blind.
Nee helemaal niet. Als jij iets niet vindt kunnen, dan doe je er wat aan. Doe je er niets aan en zwijg je, dan ben je zelf net zo schuldig. Zo zit de wet ook in elkaar. Als jij een moord ziet, en je zwijgt dat je het gezien hebt, ben je strafbaar. Dit werkt precies hetzelfde. Als jouw broer iets doet, dan geef je hem aan. Doe je dit niet, ben je zelf ook fout.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Lol, wat ?
Wat heb ik er mee te maken wat m'n broer of vader uitvreet ? Het is weer een typisch voorbeeld van de denkwijze van de PVV'er. Simplistisch, ondoordacht en van elk realisme verspeend.
We hebben een paar rotjochies van buitenlandse afkomst. Het gros van Nederland heeft nergens last van, het gros van de allochtonen draait normaal mee in de maatschappij. De PVV wil ons anders doen geloven en jij trapt daarin.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:05 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Xenofobie? hahaha! Dit is pas dom. Dit zijn die excuusjes die linkse mensen altijd bedenken. Alsof wij bang zijn van het onbekende. KIJK UIT JE OGEN JOH, zie je dan niet al die ellende? Damn wat zijn sommige mensen blind.
Vind het mooi dat jij achter capitale letters onbeleefdheid hoort, ik druk mijn punt gewoon uit omdat ik bang ben dat jij als blinde het niet leest. Het zal niet het eerste zijn wat linkse mensen niet zienquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Altijd mooi die PVV' ers. Eerst een " net" betoog schrijven en bij tegengas onbeleefd worden en gaan schreeuwen. Typerend.
De PVV heeft een hekel aan de *gehele* islam (want "gematigde islam bestaat niet"), en de islam is een overtuiging.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:57 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Wat noem jij het gros? Op het platteland hebben ze er geen last van nee. Maar in de grote steden wel. Hele wijken die geterroriseerd worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben een paar rotjochies van buitenlandse afkomst. Het gros van Nederland heeft nergens last van, het gros van de allochtonen draait normaal mee in de maatschappij. De PVV wil ons anders doen geloven en jij trapt daarin.
Ik vond je antwoord behoorlijk onbeschoft anders. Je kent me helemaal niet maar noemt me dom. Dat is niet de manier om een redelijke discussie te voeren, zoals je aangaf te willen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:08 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Vind het mooi dat jij achter capitale letters onbeleefdheid hoort, ik druk mijn punt gewoon uit omdat ik bang ben dat jij als blinde het niet leest. Het zal niet het eerste zijn wat linkse mensen niet zien
Ik ben alles behalve links hoor. Moet je links zijn om de PVV en haar aanhang te verachten ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:08 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Vind het mooi dat jij achter capitale letters onbeleefdheid hoort, ik druk mijn punt gewoon uit omdat ik bang ben dat jij als blinde het niet leest. Het zal niet het eerste zijn wat linkse mensen niet zien
Genoeg allochtonen die wel braaf zijn ja. Maar van alle criminelen is de groep allochtonen buitensporig vertegenwoordigd als je ze afzet tegen welk percentage ze uitmaken van de bevolking.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben een paar rotjochies van buitenlandse afkomst. Het gros van Nederland heeft nergens last van, het gros van de allochtonen draait normaal mee in de maatschappij. De PVV wil ons anders doen geloven en jij trapt daarin.
Klopt. Die rijden ook in een busje rond om her en der constant rotzooi te trappen. Vooral vasthouden dat idee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben een paar rotjochies van buitenlandse afkomst.
Ik heb het wel gelezen, en ik heb ook een hekel aan de hele islamquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:09 schreef Farenji het volgende:
[..]
De PVV heeft een hekel aan de *gehele* islam (want "gematigde islam bestaat niet"), en de islam is een overtuiging.
Jij bent de zoveelste PVV'er die maar wat blaat zonder dat ie het verkiezingsprogramma van de PVV heeft gelezen. Dat is natuurlijk ook de enige verklaring voor de populariteit van de PVV: niemand heeft het programma gelezen en blaat maar wat zoals het hem/haar uitkomt!
Ik reageer op de buitensporige overdrijving van TS als zou het land aan de rand van de afgrond staan vanwege hordes criminele allochtonen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Genoeg allochtonen die wel braaf zijn ja. Maar van alle criminelen is de groep allochtonen buitensporig vertegenwoordigd als je ze afzet tegen welk percentage ze uitmaken van de bevolking.
Ken jij alle PVVérs dan? Wij worden toch ook dom en toetervolk genoemd?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond je antwoord behoorlijk onbeschoft anders. Je kent me helemaal niet maar noemt me dom. Dat is niet de manier om een redelijke discussie te voeren, zoals je aangaf te willen.
Zwart wit denken is blijkbaar ook een tallent voor niet PVVérsquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:12 schreef gelly het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel. Als je achter de PVV , haar standpunten en manier van werken staat dan moet je niet gaan huilen als je op een zelfde manier behandeld wordt.
Wow, er is alweer iemand dom. Je maakt je belofte niet lang waar dat je een redelijke discussie wilde.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:11 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen, en ik heb ook een hekel aan de hele islamAls jij Shari-ah achtige praktijken niet hekelt ben je gewoon dom. Misshcien moet je dan PVVér worden aangezien julie denken dat wij dom zijn
Deze figuren bijv.. Daar heb ik een hekel aan
http://2.bp.blogspot.com/(...)BMr%2BWilders%2B.jpg
U begrijpt het niet meneer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:12 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Zwart wit denken is blijkbaar ook een tallent voor niet PVVérs
Wijs even aan waar ik dat zeg? Tegen wie ben je nu aan het schoppen, de mensen in dit topic of een onzichtbare linkse vijand die jou naar eigen zeggen racist noemt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:12 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Ken jij alle PVVérs dan? Wij worden toch ook dom en toetervolk genoemd?
Dat werkt 2 kanten op. Als die "rot"allochtoontjes de wind van voren krijgen ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:12 schreef gelly het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel. Als je achter de PVV , haar standpunten en manier van werken staat dan moet je niet gaan huilen als je op een zelfde manier behandeld wordt.
Dat komt omdat je geen discussie met mij aan gaat. Je noemt geen argumenten. Je praat maar wat en schuift opmerkingen als "als je pvvér bent moet je niet raar opkijken van reacties" naar me. Dat is geen discussie voeren maar gewoon tegengas gevenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, er is alweer iemand dom. Je maakt je belofte niet lang waar dat je een redelijke discussie wilde.
En omdat er een aantal idioten zijn moeten wij in onze grondwet zetten dat we een theocratie zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:11 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen, en ik heb ook een hekel aan de hele islamAls jij Shari-ah achtige praktijken niet hekelt ben je gewoon dom. Misshcien moet je dan PVVér worden aangezien julie denken dat wij dom zijn
Deze figuren bijv.. Daar heb ik een hekel aan
http://2.bp.blogspot.com/(...)BMr%2BWilders%2B.jpg
Kun je mij 1 partij noemen die het opneemt voor Marokkaans straattuig ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat werkt 2 kanten op. Als die "rot"allochtoontjes de wind van voren krijgen ook.
Maar dan valt heel links moreel superieur Nederland over je heen. Dat doen ze dan ook niet voor die allochtoontjes, maar voor hun eigen "goed gevoel van goeddoenerij"
Hè? Ik weet niet wie je citeert, maar ik ben het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:14 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen discussie met mij aan gaat. Je noemt geen argumenten. Je praat maar wat en schuift opmerkingen als "als je pvvér bent moet je niet raar opkijken van reacties" naar me. Dat is geen discussie voeren maar gewoon tegengas geven
Je laatste regel ben ik helemaal mee eens. Maar vrijheiden opgeven doe je juist door de immigratie te laten gaan zoals het gaat. Als jij straks naar de wil van de uit de handgelope menigte immigranten moet luisteren omdat je al die tijd lag te slapenquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:14 schreef lutser.com het volgende:
[..]
En omdat er een aantal idioten zijn moeten wij in onze grondwet zetten dat we een theocratie zijn?
Wij moeten onze vrijheden opgeven omdat we bang zijn voor een paar puberale moslims radicalen?
Er zijn honderden jaren over heen gegaan om een maatschappij te krijgen waar je word behandeld naar de groep waar je uitkomt maar de acties die je zelf doet, laten we dat alsjeblieft zo houden.
Criminelen keihard aanpakken. Het kan me geen fluit intreseren in welke god ze wel of niet geloven.
Alle linkse partijen. Die moffelen zo dat het allochtoonse straattuig gewoon onder alle allochtonen valt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Kun je mij 1 partij noemen die het opneemt voor Marokkaans straattuig ?
Genoeg. Alle partijen die roepen dat de PVV mensen buitensluit. Want de PVV zegt niet dat alle buitenlanders slecht zijn, maar de kut marokkaantjes, oftewel het straattuig. Om bijv de PVDA te noemen. En ja ik weet wat je gaat zeggen, de PVDA roept ook dat er een probleem is. Ze doen er alleen niets aan, ze roepen het niet hard genoeg en houden het liever stil want stel je voor dat je iets slechts zeg over onze lieve arabieren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Kun je mij 1 partij noemen die het opneemt voor Marokkaans straattuig ?
Nou doe ik het lekker toch, anders moet je dat tweede stuk zin even om gaan bouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:40 schreef Dutch21 het volgende:
Hallo mensen!
[...] Ik ben geen racist, voordat ik dat naar mijn hoofd krijg. [...] tegenover ons autochtone Nederlanders.
Klopt, wanneer mensen dit niet doen (van welk etnische afkomst dan ook) dienen deze gestraft te worden volgens ons rechtssysteem. En zo gebeurt het ook. Ik geloof alleen dat in jouw deel over de Islam en je voorbeeldgroep Marokkanen je grootste probleem is dat het proces: oppakken, vervolgen en zwaarte van berechting, naar jouw idee te licht is. Waarom benoem je dat maar met één klein zinnetje, notabene tussen haakjes?quote:Gewoon aanpassen, je houden aan de wet en niet voor problemen gaan zorgen.
Nee hoor, de PVV wil tientallen miljoenen moslims uit Europa deporteren vanwege de islamisering.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:17 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Genoeg. Alle partijen die roepen dat de PVV mensen buitensluit. Want de PVV zegt niet dat alle buitenlanders slecht zijn, maar de kut marokkaantjes, oftewel het straattuig. Om bijv de PVDA te noemen. En ja ik weet wat je gaat zeggen, de PVDA roept ook dat er een probleem is. Ze doen er alleen niets aan, ze roepen het niet hard genoeg en houden het liever stil want stel je voor dat je iets slechts zeg over onze lieve arabieren.
Ja, want alle moslims willen een sharia.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:11 schreef Dutch21 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |