quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
frankrijk is echt het kutste land van europaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
arrogante pauperfransenniet eens het fatsoen om engels te leren. kutlijers zijn het ook
Wil jij mijn Avatar aanpassen in de OP http://forum.fok.nl/usericons/252747/wcpotfokavatar.jpgquote:
Nee, gaat weer tegenvallen...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ah eindelijk iemand die door het lint gaat
ja ik, vreselijke arrogante mensen en kutcultuurquote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef Eenskijken het volgende:
Heeft niemand anders diepgewortelde wrok voor fransen?
dik knokken en messen treken wordt hetquote:
jawel, maar ook een attentiespan van 1 minuutquote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef Eenskijken het volgende:
Heeft niemand anders diepgewortelde wrok voor fransen?
Donequote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wil jij mijn Avatar aanpassen in de OP http://forum.fok.nl/usericons/252747/wcpotfokavatar.jpg
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jawel, maar ook een attentiespan van 1 minuut
is het allerlaatste item, best for lastquote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef PirE het volgende:
Hoe laat komt de Touaret negert
Voor of na 21:15. Ik zeg na
surinamers zijn relaxed, antillie's zijn agressief en domquote:
En we blijven er ook nog naar kijken met z'n allenquote:
21:28,quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef PirE het volgende:
Hoe laat komt de Touarettes negert
Voor of na 21:15. Ik zeg na
Niks mis met die Thaisequote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
En we blijven er ook nog naar kijken met z'n allen
niet wokken, lekker knokken!quote:
Dat ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is het allerlaatste item, best for last
dat is mijn winkel vriend!quote:
Dat is niet mijn grappenmaker vriendquote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
met die mislukte grappenmaker die niet grappig is
Idd!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
want je vind hem wel sexy?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
BalenIk heb nu magnum ijsjes en roomboterkoeken
kapsalonquote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik had een hele kapsalon op, nog steeds honger
dankjequote:welkom terug in de reeks trouwens
dan koop jij bij de verkeerde vestiging, bij mij zitten hele mooie meidjes achter de kassaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef missU het volgende:
Eftelingpunten![]()
Laat ze die heksen nou maar een keer daar houdenr, ipv achter de kassa
Bij de AH hier selecteren ze kassičres aan de hand van schoonheid.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef missU het volgende:
Eftelingpunten![]()
Laat ze die heksen nou maar een keer daar, ipv achter de kassa
O godquote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
En 4 mei komt er weer aan, allemaal depressieve films.
verjaardagen,werken,studeren enzoquote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar was je de afgelopen weken
Is wel mooi om naar te kijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zwart.
En 4 mei komt er weer aan, allemaal depressieve films.
van de kleur van de hoofddoek?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij de AH hier selecteren ze kassičres aan de hand van schoonheid.
Voor zover ik het kan beoordelen met die hoofddoekjes op, is het beter dat ik niet meer kan zien...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
dan koop jij bij de verkeerde vestiging, bij mij zitten hele mooie meidjes achter de kassa
Denk dat ik die ook ga kijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef PirE het volgende:
Best leuk die film over die jongen in die gestreepte pyama
en binnekort drugstestquote:
Heeft er vast wel meer dan 1 opquote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
1 glaasje bier, drink dan helemaal niks..
inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
1 glaasje bier, drink dan helemaal niks..
Ik zie soms allemaal quote's van fokkers die ik helemaal niet zie staan alleen pas als iemand anders er weer op reageertquote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja er is iets raars aan de hand het is heel traag en dingen verdwijnen.
ik heb dat ookquote:Op zondag 1 mei 2011 21:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zie soms allemaal quote's van fokkers die ik helemaal niet zie staan alleen pas als iemand anders er weer op reageert
Ik moet ook steeds F5 en terwijl ik automatisch refresh aanheb staan op 5 sec.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zie soms allemaal quote's van fokkers die ik helemaal niet zie staan alleen pas als iemand anders er weer op reageert
Voor de grap met poedersuiker in een boterham zakje in de auto leggenquote:
das wel een stuntquote:Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef donald_dick het volgende:
het zou maar cocaine zijn, dan was die politieagent knetterstoned
Of dood als het pure coke isquote:Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef donald_dick het volgende:
het zou maar cocaine zijn, dan was die politieagent knetterstoned
koos over illegalen nederlanders!quote:
werken in kebabshop jwzquote:
immigratie en naturalisatie dienst!quote:
Iets met Naturalisatie Dienst.quote:
sinterklaas nog dikker maken jwzquote:
koos over illegalen in het verkeerquote:
Naturalisatiequote:
Die arme jongen denkt WTF gebeurt hier allemaal!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
pff, ze willen een ongewenste gast met drugs oppakkeen terwil het gewoon een gastje is die een half biertje heeft gedronken
ja sjongejongequote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die arme jongen denkt WTF gebeurt hier allemaal!
tijd voor een confrontatie!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef missU het volgende:
En van zoiemand moet je het lerenEcht geweldig wat het goede voorbeeld geven betreft
Wie twittert het naar Alberto?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tijd voor een confrontatie!
Vraagt nu aan Koos heb je nog keukenpapierquote:
Doen wel meerdere rijscholenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef Eenskijken het volgende:
sinds wanneer rijden auto's mee met motoren
of een oude sok!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vraagt nu aan Koos heb je nog keukenpapier
geen idee, hoe zou je anders motorles kunnen gevenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef Eenskijken het volgende:
Sinds jaren. Gebeurt hier vaker hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KOUD HE!?
waar kwam dat nou vandaan
Inderdaad ja!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KOUD HE!?
waar kwam dat nou vandaan
daarom heeft koos een das omgedaanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hey marcel is aan het bellen
KOUD HE!!?!?
Examinator bijna kwijt gereden op de motorquote:
wat een kutmuziekquote:
Die zit nu de hele avond te kijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:25 schreef Eenskijken het volgende:
wat een held die dat er in gemonteerd heeft, dat koud he
daarvoor heb je toch je begeleider!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef missU het volgende:
Bekeuringen zijn voor de leerlingen zelf.... Lekker Dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |