quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
heb je nog een andere leuk voor me, hoe kom je aan deze, waar gevonden?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
hehe thanks, heb al meerdere complimenten gekregen over de UI
De collega van Antwanet heet toch Fred?quote:
kwam hem toevallig tegen als groot plaatje in het algemene pokemon topic in GAM. Toen even verkleind. Heb dus geen site waar dit soort avatars op staan ofzoquote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je nog een andere leuk voor me, hoe kom je aan deze, waar gevonden?
Usericon heet dat op fokquote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kwam hem toevallig tegen als groot plaatje in het algemene pokemon topic in GAM. Toen even verkleind. Heb dus geen site waar dit soort avatars op staan ofzo
doortellen naar 2790!quote:
ow wacht, uiteraard naar 280quote:
harde stukjes poep!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
shagkleutje in het midden van zn snor
doe ik ook nooit, behalve me rijbewijsquote:Op zondag 1 mei 2011 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
mensen die zonder papieren op pad gaan.
Inderdaad ja!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
altijd weer zo pushen om de beelden te zien
altijd dat gezeik. Neem gewoon je boete en rijd doorquote:Op zondag 1 mei 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
altijd weer zo pushen om de beelden te zien
en engerquote:
is inderdaad nog nooit voorgekomen dat mensen met een excuus ergens mee wegkomenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
altijd dat gezeik. Neem gewoon je boete en rijd door
Ja, want dan zit je in hun territorium en kunnen ze hun preek houden... Nooit doen dus, dat videoterugkijkgeneuzel.quote:
Limburgse politie hequote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sinds wanneer doet nederlandse politie moeilijk over drugs?
Da's wel heel langquote:Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
171 euro, daar kan ik drie weken boodschappen van doen
dat hangt van de hoeveelheid af, wat het is en wie het gebruiktquote:
meestal elke avondquote:
Ik moet werkenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, tenminste, alleen eten en drinken dan.
die gasten hadden een boterhamzakje met hoogstens 2 gram coke/speedquote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat hangt van de hoeveelheid af, wat het is en wie het gebruikt
Dat is stoer man je weet togquote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef donald_dick het volgende:
sinds wanneer delen 4 kerels een stukje chocola?
kennelijk welquote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die gasten hadden een boterhamzakje met hoogstens 2 gram coke/speed
politie doet daar normaal niks mee
Omdat het bier dan op is?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef donald_dick het volgende:
sinds wanneer delen 4 kerels een stukje chocola?
Die gasten zijn zo gigantisch aanwezig in de media terwijl het zulke zoutloze gasten zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef donald_dick het volgende:
Kunnen Niek en Simon niet een poot breken, wat een kutreclame
meer totally gay..quote:
Maar daar hoef je geen 3 weken over te doenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Joh, ik ook, maar ik moet ook eten en drinken
en volledig terecht!quote:
Haha inderdaad!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:45 schreef Studiotje het volgende:
Rozen zijn rood, winters zijn koud.. echt, een no shit moment.
ik dacht dat ik de enige was die last hadquote:
ik heb mijn move controller nog nooit aangeraaktquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Bij mij ook, daarom had ik niet door dat ik een lapo maakte
De eerste keer dacht ik nog dat ik het me verbeelde, maar het is nu al een paar keer gebeurd.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was die last had
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef missU het volgende:
Doe mij maar een lekkere verse warme stroopwafel
die is niet warmquote:
Wellesquote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Dat LIJKT lekker die McFlurry stroopwafel, maar is het nietl.
komt omdat post 301 lijkt mequote:Op zondag 1 mei 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
De eerste keer dacht ik nog dat ik het me verbeelde, maar het is nu al een paar keer gebeurd.
Moet je eventjes in de magnetron leggenquote:
fok is weer baggertraag.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
komt omdat post 301 lijkt me
Nee net in dit topic al 2 keer.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ben ook blij met mijn katquote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die gast van whiskas is wel iets té blij met z;n kat
net zoals je UI?quote:
Nou nu dus weerquote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die eten honden, geen kattenquote:
Die hebben er al genoeg! Verkrijgbaar als delicatesse in de "betere" restaurantsquote:
Toen heb jij ze gemeld dat je niet buiten kwam?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef StephanL het volgende:
Om die zaak die Peter R de Vries bespreekt, kwam zelfs de politie bij mij thuisOmdat ik iets had gepost daar over op FOK
wat postte je dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef StephanL het volgende:
Om die zaak die Peter R de Vries bespreekt, kwam zelfs de politie bij mij thuisOmdat ik iets had gepost daar over op FOK
jij was verdachtquote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef StephanL het volgende:
Ook katten worden daar gegeten heb ooit een documentaire gezien hoe een Chinese jongetje met zijn vader een kat uitzocht om op te eten!quote:
Ja precies. Woon sowieso niet in overijssel maar de kust.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Toen heb jij ze gemeld dat je niet buiten kwam?
Vreten genoeg katten, was nog een docu over hoe ze die katten slachtenquote:
nee 3 personenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef TheKC het volgende:
Staat ie nou in z'n eentje een alcoholtest te houden?
Geloof er niks vanquote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef StephanL het volgende:
ja voor de huidquote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef missU het volgende:
[..]
Vreten genoeg katten, was nog een docu over hoe ze die katten slachten
Je kunt in huis ook de crimineel uithangen hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Toen heb jij ze gemeld dat je niet buiten kwam?
quote:
Het zaakje speelde in het dorp Vollehove. Ik dacht meteen Pieter van Vollehove. Postte ik "Pietertje toch", dachten ze dat ik het over de hoofdverdachte Pieter had. Kwamen toen twee rechercheurs langsquote:
De stroopwafels van moeders jattenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt in huis ook de crimineel uithangen hoor
ikke welquote:Op zondag 1 mei 2011 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb nog nooit een BOB sleutelhanger gekregen.
dat hangt ervan af als ze aan localisatie doenquote:
Ik Ben nog nooit zo'n fuik binnengereden, dus nooit de kans gehad op zo'n vette sleutelhangerquote:Op zondag 1 mei 2011 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb nog nooit een BOB sleutelhanger gekregen.
0.6 promilequote:
Ik wil een sleutelhanger van Koosquote:Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef missU het volgende:
[..]
Ik Ben nog nooit zo'n fuik binnengereden, dus nooit de kans gehad op zo'n vette sleutelhanger
De laatste consumptie die ik neem is altijd alcoholvrij, samen met een blaastruc blaas ik altijd een P'tjequote:
*trakteert op taart*quote:Op zondag 1 mei 2011 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb de koosbet gewonnen geloof ik
Prijs je blij. Heb dat een paar keer gehad: 1x een uur file door die shit, en 1x een uur moeten wachten voordat mijn auto compleet doorgelicht werd en een rus voor mij dikke ellende had met ongeldige papieren enzo... Moest constant buiten de auto wachten, Wat was ik koud zegquote:Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef missU het volgende:
[..]
Ik Ben nog nooit zo'n fuik binnengereden, dus nooit de kans gehad op zo'n vette sleutelhanger
nog iet hoog genoegquote:
e hoopte nooit gepakt te wordenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Ze moet toch beter weten, in Frankrijk zijn ze nog veel strenger wb verkeersovertredingen
nog hogere boetes dan hierquote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Ze moet toch beter weten, in Frankrijk zijn ze nog veel strenger wb verkeersovertredingen
jupquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef PirE het volgende:
Standaard dat die fransen geen talen spreken op het moment dat ze worden aangehouden,
joe trive too spietquote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef tralalala het volgende:
Zou Rob Geus de tolk voor het Engels zijn?
Sje voedrès ne pas de vrolijk quelque deze rubbers!quote:
Dan moet je je rijbewijs laten zienquote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef ouderejongere het volgende:
had oui gezegd, ze controleren dat toch nooit.
Klopt. totdat je met geld gaat wuiven, dan ineens in vloeiend Nederlands: 'dank u wel meneer'.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef PirE het volgende:
Standaard dat die fransen geen talen spreken op het moment dat ze worden aangehouden,
nee een slopelquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sje voedrès ne pas de vrolijk quelque deze rubbers!
Johquote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
d'accord dat ze het verstaan heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |