quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verliefd op jou.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:06 schreef FreezePop het volgende:
Wie is er verliefd op wie waarom wanneer ik snap het niet meer.
Beetje emo wel hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat vinden jullie hier nou van?
Beetje eng.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lul ook maar wat.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het wel grappig eruit zien
[..]
Beetje maar he
I'm jelly.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
drm
Ik heb een caprisonne en een chocowafel, u jelly?
Gezellig, ben alleen zo ontzettend gesloopt. Ik ben werkelijkwaar kapotmoe gewoon. Nog iets boeiends gebeurd hier?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
RagggIk heb je gemist man, hoe was het vandaag???
Neuh niks...quote:Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gezellig, ben alleen zo ontzettend gesloopt. Ik ben werkelijkwaar kapotmoe gewoon. Nog iets boeiends gebeurd hier?
Ok. Heb je niet al genoeg??quote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging net naar een nieuwe collectie nagellakjes kijken en nu wil ik ze allemaal hebben
Oke, tot later!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga douchen en daarna slapen, ben kapot moe
Jawel maar dit zijn mooie kleurtjesquote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ok. Heb je niet al genoeg??
[..]
Ik heb geen idee wat voor kleur dat is, maar nagels lakken is altijd leuk.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga mijn nagels lakken, maar ik weet niet wat. Ik denk Nubar absolute maar alleen als de zon morgen gaat schijnen
Nou nou altijdquote:Op zondag 1 mei 2011 20:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor kleur dat is, maar nagels lakken is altijd leuk.
Jij bent mijn prinsesje toch.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vanavond na werk in slaap vallen als een prinsesje
Pics van jou als prinsesje?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vanavond na werk in slaap vallen als een prinsesje
Waarvan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Ragboer het volgende:
Even een paracetamol innnemen, krijg hoofdpijn zeg.
zaag je hoofd eraf. 2 vliegen in 1 klapquote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef Ragboer het volgende:
Even een paracetamol innnemen, krijg hoofdpijn zeg.
Hij hoeft niet dood ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zaag je hoofd eraf. 2 vliegen in 1 klap
Hele dag in het stadion gezeten met zon (zonder zonnbril of pet), bier, 2 lange busrijzen en weinig gegeten. Dat eist zijn tol.quote:
Als jij nou eens je lul er af hakt.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zaag je hoofd eraf. 2 vliegen in 1 klap
Ja, dat ga je wel voelen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hele dag in het stadion gezeten met zon (zonder zonnbril of pet), bier, 2 lange busrijzen en weinig gegeten. Dat eist zijn tol.
[..]
Als jij nou eens je lul er af hakt.
Dude.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef FreezePop het volgende:
haha als je tin koopt ben je een tin-koper:D:d;:D::DD
Je hebt vast een leuke persoonlijkheid.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dan kan ik eindelijk een meisje worden
geloof jij het?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je hebt vast een leuke persoonlijkheid.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef FreezePop het volgende:
haha als je tin koopt ben je een tin-koper:D:d;:D::DD
Ik vind hem niet grappig, sorry.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:53 schreef FreezePop het volgende:
tin en koper.
en dan koper als werkwoord en als element nemen
en dan
iemand die tin koopt is een tinkoper. als in tin en koper
Ik vond hem geniaal, ik heb hem al even aan wat familie verteld.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:53 schreef FreezePop het volgende:
tin en koper.
en dan koper als werkwoord en als element nemen
en dan
iemand die tin koopt is een tinkoper. als in tin en koper
[BUG] Sommige posts verschijnen nietquote:Op zondag 1 mei 2011 20:56 schreef dralion13 het volgende:
Ik lees iets over een grap maar ik kan hem niet vinden
Nee hoor, niks mis mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Wie?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Amy Farrah Fowler zou het ook wel kunnen waarderen
Leuk hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm wat vinden jullie van die hartjes zo in mn fobo??
Ik hou van hartjes.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm wat vinden jullie van die hartjes zo in mn fobo??
Zijn die knopen niet leuk??quote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Leuk hoor
Maar waarom die knopen
En waarom linkt er 1 naar rellende_rotscholier
Das toch geen kloon van je he
Jij bent knetter?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef FreezePop het volgende:
Kan ik mij voorstellen, is wel echt sow namelijk
ik heb niet zoveel met knopenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zijn die knopen niet leuk??R_R is mn mattie mannnn, muziektips alles.
Nee, is geen kloon van me.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Leuk hoor
Maar waarom die knopen
En waarom linkt er 1 naar rellende_rotscholier
Das toch geen kloon van je he
quote:
[BUG] Sommige posts verschijnen nietquote:Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef Ragboer het volgende:
Bepaalde reacties vallen weg bij de autoupdate. Meer mensen last van?
Denk het ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij heeft iedereen er wel last van.
Gegroet, knetter figuur.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kwam alleen even hai zeggen omdat mijn naam genoemd werd.. zal nu weer gauw weggaan
Jij zoekt serieus in welke topics je naam wordt genoemd?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kwam alleen even hai zeggen omdat mijn naam genoemd werd.. zal nu weer gauw weggaan
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij zoekt serieus in welke topics je naam wordt genoemd?
Oké, een heel klein beetje. Maar meteen daarna vond ik het echt een beetje ongepast enzo.quote:
Een beetje lachen omdat je een boezem ziet, dat hóórt toch niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, een heel klein beetje. Maar meteen daarna vond ik het echt een beetje ongepast enzo.
Wel dé boezem van KKJ. Ze neemt helemaal de tijd om zo een foto boor je te maken en je bedankt haar zo?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, een heel klein beetje. Maar meteen daarna vond ik het echt een beetje ongepast enzo.
Zeroquote:
Het ging niet om de boezem, maar.. Nouja, laatmaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een beetje lachen omdat je een boezem ziet, dat hóórt toch niet.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeroberoneromeroveroceroleroherokerojero!
Hey beebquote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeroberoneromeroveroceroleroherokerojero!
bahquote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wel dé boezem van KKJ. Ze neemt helemaal de tijd om zo een foto boor je te maken en je bedankt haar zo?
Hai Apfelquote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zero
[..]
Het ging niet om de boezem, maar.. Nouja, laatmaar.
Ja, zo bedank ik haar.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wel dé boezem van KKJ. Ze neemt helemaal de tijd om zo een foto boor je te maken en je bedankt haar zo?
Sorry voor het late antwoord. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou het je afraden. Je bent nu 19, misschien is het nu tof. Denk je dat het ook nog tof is als je 55/60 bent? Ik zou er heel goed over nadenken. Een tattoo is iets heel definitiefs.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
sryquote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zero
[..]
Het ging niet om de boezem, maar.. Nouja, laatmaar.
AZquote:
Hihi je zei beebquote:
Je hebt helemaal gelijk, bedankt Rag. Wat moest ik zonder jou??quote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry voor het late antwoord. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou het je afraden. Je bent nu 19, misschien is het nu tof. Denk je dat het ook nog tof is als je 55/60 bent? Ik zou er heel goed over nadenken. Een tattoo is iets heel definitiefs.
Joa, wel te doen. Niet zo gek druk gelukkigquote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi je zei beebHoe was het werk dan?
Vermoeiend. Fucking NAC, kom op zeg. Maar ja, Utreg heeft ook gefaald. Ik zie niet dat Du Chatinier nog lang aanblijft.quote:
Pis in je broek.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet naar de wc maar ik heb geen zin.
Dan moet je in je broek zeiken.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet naar de wc maar ik heb geen zin.
quote:
Lekker subtiel weer.quote:
Uhm, sorry. Is dit ironie of meen je dit echt?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, bedankt Rag. Wat moest ik zonder jou??
Amateur.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neuh, ik heb mn blaas getraind, deze kan het nog 3 uur aan.
Ik meen het, je hebt me erover na laten denken en ik denk dat ik voorlopig geen random tattoo neer ga zetten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uhm, sorry. Is dit ironie of meen je dit echt?
Hay.quote:
Jij ook?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Ik ben sinds vanochtend niet naar de wc geweest.
Ik urineer alleen op mijn verjaardag, als cadeautje.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Ik ben sinds vanochtend niet naar de wc geweest.
Leuke verjaardag heb je dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik urineer alleen op mijn verjaardag, als cadeautje.
Tfoee a zemmelquote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik urineer alleen op mijn verjaardag, als cadeautje.
Als je soms van die jochies met tribals en chinese tekens ziet of meiden met zo'n aarsgewei of sterren op het lichaam... Ik vind dat zo lelijk, ik vind dat echt verpesten van je lichaam. Denken die nou echt niet later, als ze 70 zijn van "kut, waarom loop ik met allerlei inkt op mijn armen en benen?"quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik meen het, je hebt me erover na laten denken en ik denk dat ik voorlopig geen random tattoo neer ga zetten.
Dan zit iedereen er toch zo bij, dus wat maakt het dan uitquote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je soms van die jochies met tribals en chinese tekens ziet of meiden met zo'n aarsgewei of sterren op het lichaam... Ik vind dat zo lelijk, ik vind dat echt verpesten van je lichaam. Denken die nou echt niet later, als ze 70 zijn van "kut, waarom loop ik met allerlei inkt op mijn armen en benen?"
Bedankt van de sterquote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je soms van die jochies met tribals en chinese tekens ziet of meiden met zo'n aarsgewei of sterren op het lichaam... Ik vind dat zo lelijk, ik vind dat echt verpesten van je lichaam. Denken die nou echt niet later, als ze 70 zijn van "kut, waarom loop ik met allerlei inkt op mijn armen en benen?"
Pics van je ster.quote:
Soulmates. Wat tof!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn blaas en ik. Wij zijn verbonden met vlees en bloed. Doen alles samen.
Neeheee.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neuh want ik heb er over 100 jaar toch spijt van
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gelukkig niet de grap verraden. Bedankt daarvoor.
Op zich best begrijpelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waar hij gaat, gaat de rest van mijn lichaam ook.
Halloooquote:
Nee, dat snap ik. Zoveel begrip heb jij voor je medemens.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik voel me niet speciaal ofzo hoor. Wil geen andere mensen jaloers maken.
Natuurlijk. Zij kunnen er niets aan doen dat zij niet zo een sterke band hebben met hun blaas zoals ik heb met de mijne. Dat heb ik kunnen accepteren.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Zoveel begrip heb jij voor je medemens.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 - link naar een rickrollquote:Op zondag 1 mei 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, ik heb dus 6 afbeeldingen die klikbaar zijn..
1 - betekenis klinkerbotsing
2- last.fm linkje
3- een user
4- youtubelinkje
5-..?
6-..?
Wat kan er op 5 en 6 dan?Iemand tips?
Moeilijk wel, lijkt me dat. Je moet zoiets toch een plekje kunnen geven. Respect hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zij kunnen er niets aan doen dat zij niet zo een sterke band hebben met hun blaas zoals ik heb met de mijne. Dat heb ik kunnen accepteren.
niet stoer hunk ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hallooo![]()
Als ik jouw username zie dan denk ik FURRR dan denk ik soft kitty little ball of furrrr
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
5 - link naar een rickroll
6 - link naar http://forum.fok.nl/fok/logout
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Beach is gewoon een 'helfd', zoals hij dat zelf noemt.
Bedankt, ik kan alleen maar hopen dat jij je blaas ook overal mee naar toe neemt.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Moeilijk wel, lijkt me dat. Je moet zoiets toch een plekje kunnen geven. Respect hoor.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Beach is gewoon een 'helfd', zoals hij dat zelf noemt.
Voor zover ik weet, is dat tot vandaag de dag elke keer het geval geweest.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bedankt, ik kan alleen maar hopen dat jij je blaas ook overal mee naar toe neemt.
quote:
quote:
dOeiidoOiiiiquote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Fijne avond nog of misschien nog tot zo.
doei man!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Fijne avond nog of misschien nog tot zo.
Jeffrey heet ik, niet Jezus.quote:
Heyquote:
Als ik binnenkom heb ik altijd een kaboutermuts op met van die belletjes die omhoogvliegen. Dan roep ik: "HALLOKIDOKI".quote:
ik word daar zo moe vanquote:Op zondag 1 mei 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik binnenkom heb ik altijd een kaboutermuts op met van die belletjes die omhoogvliegen. Dan roep ik: "HALLOKIDOKI".
KlinkerBatsingquote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens mij sta ik vandaag op 1 ofzo.
Hoi TFM en VF!
Wel goed, ben vandaaag eeeecht levenloos bezig geweestquote:
ik sta waarschijnlijk voor het eerst in tijden er weer in. beetje jammerquote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi TFM en VF!
Je bent een FOK!ker. Je bezielt niks.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel goed, ben vandaaag eeeecht levenloos bezig geweestHele dag binnen gezeten beetje fokken en muziek luisteren
![]()
Echt wat bezielt mij
En met jou?
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
FamousMan, het is jouw schuld dat ik m'n gitaar vanmiddag weer uit het stof heb gehaald
Nummer 1 van wat?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi TFM en VF!
Als je toch gaat lopen klagen over je gitaar, wil ik m wel hebben.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
FamousMan, het is jouw schuld dat ik m'n gitaar vanmiddag weer uit het stof heb gehaald
Mazzel, het is een Ibanez van 900 euquote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nummer 1 van wat?
[..]
Als je toch gaat lopen klagen over je gitaar, wil ik m wel hebben.
Douchezequote:
Oh. Dan is het goed.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet helemaal, de koffer waar hij in lag was aan het verstoffen
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:57 schreef FreezePop het volgende:
Verder niks mis mee natuurlijk, ONZ-radio topics 50 posts eerder dicht.
Zal best.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb leren spelen op de allergoedkoopste gitaar die m'n vader kon vinden op z'n 16de.
Vals als een kraai dat ding.
Ah.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een akoestische (Spaanse), merk weet ik niet meer
Inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb patatje oorlog en broodje lamsshoarma.
Zie jullie jaloers zijn.
Twee keer Ajax zien winnenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
yooowww
2 keer genieten van Twente-Ajax voor een mooie prijs de aankomende weken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |