Onzin, en nee niemand doet daar aan. Hackers kunnen zo makkelijk de server joinenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:52 schreef TheMightyRecom het volgende:
runt hier iemand nog een server met online mode op "false"?
dan kan ik namelijk kijken of multiplayer het doet bij mij.
Als dat namelijk werkt koop ik MC en kan ik ebrij in de server
En als je echt zo onzeker bent maak je maar een server via minecraft.net Gewoon de software downloaden en runnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:52 schreef TheMightyRecom het volgende:
runt hier iemand nog een server met online mode op "false"?
dan kan ik namelijk kijken of multiplayer het doet bij mij.
Als dat namelijk werkt koop ik MC en kan ik ebrij in de server
Zet er eentje zelf op dan? Je start de software en klaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:10 schreef TheMightyRecom het volgende:
ja dat faalt dus, op een server van een vriend van me deed mp ook raar. Ik kon wel blokjes hakken maar kreeg het blokje niet in m'n inventaris, en een paar minuten later staat het blokje er ineens weer... Oja, ik werd ook constant teruggesleept naar het spawnpoint.
ik zou zo'n servertje maar voor een half uurtje of een kwartier nodig hebben. dan kan ie weer uit de lucht
Misschien moet jij of die vriend een internet verbinding van meer dan 800kb/s aanschaffen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:10 schreef TheMightyRecom het volgende:
ja dat faalt dus, op een server van een vriend van me deed mp ook raar. Ik kon wel blokjes hakken maar kreeg het blokje niet in m'n inventaris, en een paar minuten later staat het blokje er ineens weer... Oja, ik werd ook constant teruggesleept naar het spawnpoint.
ik zou zo'n servertje maar voor een half uurtje of een kwartier nodig hebben. dan kan ie weer uit de lucht
ja dat is juist mijn bedoeling, ik heb nu een illegale versie. Als alles goed werkt ga ik MC kopen. Legaal dus. Maar omdat ik gekut heb met mn pc vraag ik me af of multiplay goed draait. zoniet, dan zou het weggegooid geld zijn geweest! snappie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef Berend. het volgende:
[..]
Zet er eentje zelf op dan? Je start de software en klaar.
Ik raad elke admin dit af om te doen.. Want je zit echt bullshit te zeggen. Je hebt een illegale versie, dan ga je maar op een illegale server. Daar kan je ook testen.
internetverbinding zit wel goed bij mij, dat ligt zeker hoger dan 800kb/s.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Misschien moet jij of die vriend een internet verbinding van meer dan 800kb/s aanschaffen.
het werkt niet omdat jouw versie illegaal is, en het zal ook nooit helemaal werken (tenminste niet zonder een hoop moeite te doen) totdat je de legale versie hebt aangeschaft. Gewoon een tipquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:39 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
ja dat is juist mijn bedoeling, ik heb nu een illegale versie. Als alles goed werkt ga ik MC kopen. Legaal dus. Maar omdat ik gekut heb met mn pc vraag ik me af of multiplay goed draait. zoniet, dan zou het weggegooid geld zijn geweest! snappie?
Geen 15 euro over hebben voor een spelletje wat tof isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:39 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
ja dat is juist mijn bedoeling, ik heb nu een illegale versie. Als alles goed werkt ga ik MC kopen. Legaal dus. Maar omdat ik gekut heb met mn pc vraag ik me af of multiplay goed draait. zoniet, dan zou het weggegooid geld zijn geweest! snappie?
Dan join je maar een illegale multiplayer server? Die zijn er ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:39 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
meerderen hebben illegale versie en werkt online prima, ik vraag me af of het aan mn pc ligt of niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
het werkt niet omdat jouw versie illegaal is, en het zal ook nooit helemaal werken (tenminste niet zonder een hoop moeite te doen) totdat je de legale versie hebt aangeschaft. Gewoon een tip
en als het voor alle andere mensen hier werkt, waarom zou het dan voor jou niet werken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
meerderen hebben illegale versie en werkt online prima, ik vraag me af of het aan mn pc ligt of niet.
Ik wil het spel best kopen, heb er makkelijk 15 euro voor over, daar niet van. Maar als ik het gekocht heb en de MP lijkt niet te werken is het toch zonde.
Pentium II kan niet alles meer aan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
en als het voor alle andere mensen hier werkt, waarom zou het dan voor jou niet werken?
Is een in 2008 zelf samengestelde game-pc. k ga vanavond gwn minecraft kopen en inloggen op jullie server. dan maar een gok.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef Toothless het volgende:
[..]
Pentium II kan niet alles meer aan tegenwoordig.
Ok, maakt het nog uit als ik vanaf zeeniveau omhoog bouw of is het beter om ook een stuk naar beneden te bouwen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:50 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Die dingen op internet zijn juist donkere kamers, waar de mobs in spawnen, in die kamers zitten dan kanalen die de mobs naar een centraal punt duwen, daar zit dan een grinder die de mobs killt. Je moet gewoon even op Youtube een beetje rondkijken, zijn uiteindelijk niet zo heel moeilijk, is alleen veel werk.
Waar is die server dan kut!quote:
De Apple store in parijs, ben er geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanaf vandaag is de Apple store geopend..
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook. Alle andere spelers spelen zonder probleem, maar als Recom joined zit hij wel met problemen dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Misschien moet jij of die vriend een internet verbinding van meer dan 800kb/s aanschaffen.
Dan zal het een instelling zijn op zijn computer, of misschien draait hij teveel zware programmas te gelijk die internet gebruiken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Alle andere spelers spelen zonder probleem, maar als Recom joined zit hij wel met problemen dus.
legale of illegale versie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Alle andere spelers spelen zonder probleem, maar als Recom joined zit hij wel met problemen dus.
Hij zit met de illegale versie (zie vorige pagina). Ik draai mijn server op Bukkit. Aangezien hij singe player zonder problemen doet kan het wel eens zo zijn dat het aan zijn versie ligtquote:
Wat een teringmongolen lopen er toch rond op aarde zegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef Berend. het volgende:
Leesvoer: http://www.nu.nl/binnenla(...)-dood-bin-laden.html
Ik zou zeggen kijk bij minecraftforum.net in de lijst of er wat voor je tussenzit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef RickoKun het volgende:
Is er ook een globale lijst met minecraft? Deze servers zijn allemaal creative of ik moet er speciaal rechten voor aanvragen![]()
Ik wil gewoon survivalen zoals in de SP.
Tja, dat lijkt me eigenlijk ook wel een keer weer leuk. Ik ben van plan om met een privéserver ook een dag ofzo een adventure island map te spelen. Dat is pas een uitdaging.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef RickoKun het volgende:
Is er ook een globale lijst met minecraft? Deze servers zijn allemaal creative of ik moet er speciaal rechten voor aanvragen![]()
Ik doe mee..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:30 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Tja, dat lijkt me eigenlijk ook wel een keer weer leuk. Ik ben van plan om met een privéserver ook een dag ofzo een adventure island map te spelen. Dat is pas een uitdaging.
Wow, wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef Toothless het volgende:
Servercrash na uitvoeren van een script op een website.
Bedoeling is om lonen in te stellen voor iedereen.
http://toothless.nl/i.php
Dat je elke dag automatisch een bepaald bedrag bijgeschreven krijgt.quote:
Je kan bij ons ook gewoon Survivalen @ Drumpiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef RickoKun het volgende:
Je inventory is toch gewoon hetzelfde bij jou?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan bij ons ook gewoon Survivalen @ Drumpie
Werkt die al?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah oke.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja die werkt allang, je kan niks meenemen en er is 1 gezamelijke chat.
Klopt, dat is al opgelost.. :p Je kon ook gewoon je inventory van creative meenmen naar survival. Dat kan nu ook niet meer..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah oke.
Want toen een tijdje kwam je niet meer terug in de gewone wereld.
Kan je mij dan ook even whitelisten? (Rickokun)?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:23 schreef RickoKun het volgende:
Da's het IP van je eigen netwerk, volgens mij (ofzoiets)
Dat snap ik, dat je het niet snaptquote:
weer hetzelfdequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef RickoKun het volgende:
connecting to server...
Failed to connect to the server
connection timed out: connect
Neh ik hoorde dat Hamachi niet helemaal veilig is. Iedereen moet dat dan installeren btw, is shitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Mau, lees dit:
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1013&t=35032
Veel makkelijker dan gedoe met ports etc.
True iedereen die op je netwerk wil spelen moet het installeren, maar voor een vriendenservertje werkt het prima. Zo kon ik ineens na 1.4 niet meer samen met een vriend spelen, omdat hij niet kon connecten, en ik alleen via localhost, IP werkte niet. Dan is Hamachi wel een uitkomst.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Neh ik hoorde dat Hamachi niet helemaal veilig is. Iedereen moet dat dan installeren btw, is shit
Je kan in de OP @ Drumpie's World het IP zien en dan moet je even joinen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan je mij dan ook even whitelisten? (Rickokun)?
Met hamachi kunnen mensen met gekraakte versies ook minecraft doen, vandaar dat dat niet heul veilig is :pquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Neh ik hoorde dat Hamachi niet helemaal veilig is. Iedereen moet dat dan installeren btw, is shit
Linksys router toevallig? Dan kan ik je ermee helpen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:51 schreef maurisioo het volgende:
Tja, ik heb net de minecraft port geforward, en kijk ik op zo'n controlesite. Blijkt hij gewoon nog gesloten.
Nee, sitecom.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Linksys router toevallig? Dan kan ik je ermee helpen.
LOL dat lijkt me een goed beginquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, sitecom.
Ah weet het al xD
Stond ergens bovenaan: Enable port forwarding
xD
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan in de OP @ Drumpie's World het IP zien en dan moet je even joinen.
En je kan wel survivalen, moet je even online komen..
Wat een geluk heb jij zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:27 schreef totalvamp het volgende:
Ligt aan de firewall / router die je hebt.
Bij mij was het makkelijk. Gewoon port in de router zetten en hij doet het (hosten van een server).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |