hoe lang is die dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:33 schreef Toothless het volgende:
Duurt wel even voordat je de lengte van mijn spoorbaan hebt bereikt
Berijden?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef Toothless het volgende:
[..]
Je bent meer dan een uur bezig om alles te berijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monstercablequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef das_phantom het volgende:
Even een simpele vraag voor jullie.
Als ik nu zo'n monstertower wil bouwen, kan het dan ook op deze simpele manier? Een enorm gat graven waar monsters invallen zodat ze dood gaan als ze vallen? Ik zie op internet allemaal complexe designs die ik nog iets te moeilijk vind
Die dingen op internet zijn juist donkere kamers, waar de mobs in spawnen, in die kamers zitten dan kanalen die de mobs naar een centraal punt duwen, daar zit dan een grinder die de mobs killt. Je moet gewoon even op Youtube een beetje rondkijken, zijn uiteindelijk niet zo heel moeilijk, is alleen veel werk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef das_phantom het volgende:
Even een simpele vraag voor jullie.
Als ik nu zo'n monstertower wil bouwen, kan het dan ook op deze simpele manier? Een enorm gat graven waar monsters invallen zodat ze dood gaan als ze vallen? Ik zie op internet allemaal complexe designs die ik nog iets te moeilijk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |