Berijden?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef Toothless het volgende:
[..]
Je bent meer dan een uur bezig om alles te berijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monstercablequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef das_phantom het volgende:
Even een simpele vraag voor jullie.
Als ik nu zo'n monstertower wil bouwen, kan het dan ook op deze simpele manier? Een enorm gat graven waar monsters invallen zodat ze dood gaan als ze vallen? Ik zie op internet allemaal complexe designs die ik nog iets te moeilijk vind
Die dingen op internet zijn juist donkere kamers, waar de mobs in spawnen, in die kamers zitten dan kanalen die de mobs naar een centraal punt duwen, daar zit dan een grinder die de mobs killt. Je moet gewoon even op Youtube een beetje rondkijken, zijn uiteindelijk niet zo heel moeilijk, is alleen veel werk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef das_phantom het volgende:
Even een simpele vraag voor jullie.
Als ik nu zo'n monstertower wil bouwen, kan het dan ook op deze simpele manier? Een enorm gat graven waar monsters invallen zodat ze dood gaan als ze vallen? Ik zie op internet allemaal complexe designs die ik nog iets te moeilijk vind
Onzin, en nee niemand doet daar aan. Hackers kunnen zo makkelijk de server joinenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:52 schreef TheMightyRecom het volgende:
runt hier iemand nog een server met online mode op "false"?
dan kan ik namelijk kijken of multiplayer het doet bij mij.
Als dat namelijk werkt koop ik MC en kan ik ebrij in de server
En als je echt zo onzeker bent maak je maar een server via minecraft.net Gewoon de software downloaden en runnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:52 schreef TheMightyRecom het volgende:
runt hier iemand nog een server met online mode op "false"?
dan kan ik namelijk kijken of multiplayer het doet bij mij.
Als dat namelijk werkt koop ik MC en kan ik ebrij in de server
Zet er eentje zelf op dan? Je start de software en klaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:10 schreef TheMightyRecom het volgende:
ja dat faalt dus, op een server van een vriend van me deed mp ook raar. Ik kon wel blokjes hakken maar kreeg het blokje niet in m'n inventaris, en een paar minuten later staat het blokje er ineens weer... Oja, ik werd ook constant teruggesleept naar het spawnpoint.
ik zou zo'n servertje maar voor een half uurtje of een kwartier nodig hebben. dan kan ie weer uit de lucht
Misschien moet jij of die vriend een internet verbinding van meer dan 800kb/s aanschaffen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:10 schreef TheMightyRecom het volgende:
ja dat faalt dus, op een server van een vriend van me deed mp ook raar. Ik kon wel blokjes hakken maar kreeg het blokje niet in m'n inventaris, en een paar minuten later staat het blokje er ineens weer... Oja, ik werd ook constant teruggesleept naar het spawnpoint.
ik zou zo'n servertje maar voor een half uurtje of een kwartier nodig hebben. dan kan ie weer uit de lucht
ja dat is juist mijn bedoeling, ik heb nu een illegale versie. Als alles goed werkt ga ik MC kopen. Legaal dus. Maar omdat ik gekut heb met mn pc vraag ik me af of multiplay goed draait. zoniet, dan zou het weggegooid geld zijn geweest! snappie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef Berend. het volgende:
[..]
Zet er eentje zelf op dan? Je start de software en klaar.
Ik raad elke admin dit af om te doen.. Want je zit echt bullshit te zeggen. Je hebt een illegale versie, dan ga je maar op een illegale server. Daar kan je ook testen.
internetverbinding zit wel goed bij mij, dat ligt zeker hoger dan 800kb/s.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Misschien moet jij of die vriend een internet verbinding van meer dan 800kb/s aanschaffen.
het werkt niet omdat jouw versie illegaal is, en het zal ook nooit helemaal werken (tenminste niet zonder een hoop moeite te doen) totdat je de legale versie hebt aangeschaft. Gewoon een tipquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:39 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
ja dat is juist mijn bedoeling, ik heb nu een illegale versie. Als alles goed werkt ga ik MC kopen. Legaal dus. Maar omdat ik gekut heb met mn pc vraag ik me af of multiplay goed draait. zoniet, dan zou het weggegooid geld zijn geweest! snappie?
Geen 15 euro over hebben voor een spelletje wat tof isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:39 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
ja dat is juist mijn bedoeling, ik heb nu een illegale versie. Als alles goed werkt ga ik MC kopen. Legaal dus. Maar omdat ik gekut heb met mn pc vraag ik me af of multiplay goed draait. zoniet, dan zou het weggegooid geld zijn geweest! snappie?
Dan join je maar een illegale multiplayer server? Die zijn er ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:39 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |