Waar is die server dan kut!quote:
De Apple store in parijs, ben er geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanaf vandaag is de Apple store geopend..
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook. Alle andere spelers spelen zonder probleem, maar als Recom joined zit hij wel met problemen dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Misschien moet jij of die vriend een internet verbinding van meer dan 800kb/s aanschaffen.
Dan zal het een instelling zijn op zijn computer, of misschien draait hij teveel zware programmas te gelijk die internet gebruiken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Alle andere spelers spelen zonder probleem, maar als Recom joined zit hij wel met problemen dus.
legale of illegale versie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Alle andere spelers spelen zonder probleem, maar als Recom joined zit hij wel met problemen dus.
Hij zit met de illegale versie (zie vorige pagina). Ik draai mijn server op Bukkit. Aangezien hij singe player zonder problemen doet kan het wel eens zo zijn dat het aan zijn versie ligtquote:
Wat een teringmongolen lopen er toch rond op aarde zegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef Berend. het volgende:
Leesvoer: http://www.nu.nl/binnenla(...)-dood-bin-laden.html
Ik zou zeggen kijk bij minecraftforum.net in de lijst of er wat voor je tussenzit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef RickoKun het volgende:
Is er ook een globale lijst met minecraft? Deze servers zijn allemaal creative of ik moet er speciaal rechten voor aanvragen![]()
Ik wil gewoon survivalen zoals in de SP.
Tja, dat lijkt me eigenlijk ook wel een keer weer leuk. Ik ben van plan om met een privéserver ook een dag ofzo een adventure island map te spelen. Dat is pas een uitdaging.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef RickoKun het volgende:
Is er ook een globale lijst met minecraft? Deze servers zijn allemaal creative of ik moet er speciaal rechten voor aanvragen![]()
Ik wil gewoon survivalen zoals in de SP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |