Dat snap ik, dat je het niet snaptquote:
weer hetzelfdequote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef RickoKun het volgende:
connecting to server...
Failed to connect to the server
connection timed out: connect
Neh ik hoorde dat Hamachi niet helemaal veilig is. Iedereen moet dat dan installeren btw, is shitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Mau, lees dit:
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1013&t=35032
Veel makkelijker dan gedoe met ports etc.
True iedereen die op je netwerk wil spelen moet het installeren, maar voor een vriendenservertje werkt het prima. Zo kon ik ineens na 1.4 niet meer samen met een vriend spelen, omdat hij niet kon connecten, en ik alleen via localhost, IP werkte niet. Dan is Hamachi wel een uitkomst.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Neh ik hoorde dat Hamachi niet helemaal veilig is. Iedereen moet dat dan installeren btw, is shit
Je kan in de OP @ Drumpie's World het IP zien en dan moet je even joinen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan je mij dan ook even whitelisten? (Rickokun)?
Met hamachi kunnen mensen met gekraakte versies ook minecraft doen, vandaar dat dat niet heul veilig is :pquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Neh ik hoorde dat Hamachi niet helemaal veilig is. Iedereen moet dat dan installeren btw, is shit
Linksys router toevallig? Dan kan ik je ermee helpen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:51 schreef maurisioo het volgende:
Tja, ik heb net de minecraft port geforward, en kijk ik op zo'n controlesite. Blijkt hij gewoon nog gesloten.
Nee, sitecom.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Linksys router toevallig? Dan kan ik je ermee helpen.
LOL dat lijkt me een goed beginquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee, sitecom.
Ah weet het al xD
Stond ergens bovenaan: Enable port forwarding
xD
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan in de OP @ Drumpie's World het IP zien en dan moet je even joinen.
En je kan wel survivalen, moet je even online komen..
Wat een geluk heb jij zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:27 schreef totalvamp het volgende:
Ligt aan de firewall / router die je hebt.
Bij mij was het makkelijk. Gewoon port in de router zetten en hij doet het (hosten van een server).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |