Ah, die ga ik eens kijken, screenshots zien er interessant uit.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Yep
Film is Lifeforce en een van de schrijvers is Alien's Dan O'Bannon.
Dragon+1
ACTUELE STAND MEI 2011
1 DragonFodder
welke film?quote:[regisseur]shot most of the film from the eye-level of a child to further connect with [karakter 1] and [karakter 2]
quote:When the film was released on video in the U.S., the cassette was made from green plastic as a measure to confound video pirates. By December 31st 1988, it had sold 15 million.
quote:The late Michael Jackson owned one of the [karakter 2] puppets.
quote:With the exception of [karakter 1]'s mom, no adults' faces are shown until the last half of the film.
quote:Op zondag 1 mei 2011 10:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
De standen zijn weer bijgewerkt.
[FOK! Movie Trivia] April 2011 Deel XXIV
Inderdaad, hulde!quote:
Film is zóó grappig als je stoned bentquote:
welke film?quote:Nursing Home Orderly: Good news, everybody, we're extending arts and crafts time by four hours today.
Elderly Woman: My fingers hurt.
Nursing Home Orderly: What's that?
Elderly Woman: My fingers hurt.
Nursing Home Orderly: Oh, well, now your back's gonna hurt, 'cause you just pulled landscaping duty. Anybody else's fingers hurt?... I didn't think so.
quote:H.: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.
quote:H.: I'll make you a bet.
V: Do you always carry a puck with you?
H: Yeah. Alright, now, if you get that puck in that net over there, I'll never bother you again. But if you miss, you got to give me a big fat kiss. And you have to pretend you like it too.
V: Really?
H: Good luck.
[V shoots puck and scores]
H: Holy shit. Talk about your all time backfires.
quote:
Dat ik hier niet aan dachtquote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef Patch het volgende:
Planet of the Apes
King Kong
Star Trek
Pinocchio
Moby Dick
Emma
A Christmas Carol
Dracula
Frankenstein
The Wolfman
The Mummy
The Phantom of the Opera
Flubber
The Shaggy Dog
Mighty Joe Young
The Lord of the Rings
The Hunchback of Notre Dame
Dezelfde titel wil niet zeggen dat het een remake is. Het kan ofwel een compleet ander verhaal zijn, ofwel een nieuwe adaptatie van hetzelfde boek of dezelfde bron.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef Patch het volgende:
Planet of the Apes
King Kong
Star Trek
Pinocchio
Moby Dick
Emma
A Christmas Carol
Dracula
Frankenstein
The Wolfman
The Mummy
The Phantom of the Opera
Flubber
The Shaggy Dog
Mighty Joe Young
The Lord of the Rings
The Hunchback of Notre Dame
Daarom moest ik ook lang nadenken over mijn titelsquote:Op zondag 1 mei 2011 12:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Dezelfde titel wil niet zeggen dat het een remake is. Het kan ofwel een compleet ander verhaal zijn, ofwel een nieuwe adaptatie van hetzelfde boek of dezelfde bron.
Maar zoiets is lastig na te kijken.
vandaar dat ik ook postte 'wie heeft nu de 10e'....quote:Op zondag 1 mei 2011 12:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Dezelfde titel wil niet zeggen dat het een remake is. Het kan ofwel een compleet ander verhaal zijn, ofwel een nieuwe adaptatie van hetzelfde boek of dezelfde bron.
Maar zoiets is lastig na te kijken.
Dat is indd vreemdquote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef Patch het volgende:
vreemd, ik zie Robby's post helemaal niet, alleen als quote bij Sands...
Oké, geen idee danquote:Op zondag 1 mei 2011 12:10 schreef Sands het volgende:
[..]
En dat is nou de grap van Patch zijn vraag
Deze post daarentegen zie ik weer wel.quote:
Ik weet alleen 1&3 niet zekerquote:Op zondag 1 mei 2011 12:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Deze post daarentegen zie ik weer wel.
Maar er mag gegokt worden mensen !
de rest wel?quote:
Disney stopt altijd zijn karakters in andere films, en Patch wil weten uit welke films al die stukjes komenquote:
geen Disney Prinses of Prins te vinden in deze classicquote:
1. Aladdin (Beest van Beauty and the Beast)quote:
De linkse is Disney zelf jaquote:Op zondag 1 mei 2011 15:16 schreef Doff het volgende:
Is dat Disney zelf?
Iets met The Making of ... ? Iets met War?
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:48 schreef Doff het volgende:
The Reluctant Dragon?
Dat tweede gedeelte ligt in elk geval voor de hand lijkt me. De films waarbij de beeldjes horen waren destijds nog niet in de bioscoop verschenen.
Hoe kon die gok van mijn in godsnaam goed zijn?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:52 schreef Sands het volgende:
[..]
De films kwamen ruim 10-15 jaar later pas in de bios
Doff +1
ACTUELE STAND MEI 2011
3 DragonFodder
1 FireFox1
1 Patch
1 Sands
1 Doff
Ja dat weet ik ook nietquote:Op zondag 1 mei 2011 15:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Hoe kon die gok van mijn in godsnaam goed zijn?
Ik weet het, maar niet in dezequote:Op zondag 1 mei 2011 16:11 schreef Sands het volgende:
Jerry Lewis dan ook?
Die zitten samen in een aantal films
Janet Leigh?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:22 schreef Doff het volgende:
Niemand van The Rat Pack doet hier mee.
De dame speelde onder andere in een bekende Hitchcock.
Dubbel fail voor mij dusquote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Doff het volgende:
Inderdaad Novak. De film is Kiss Me, Stupid van... jawel, Billy Wilder.
Een animatie en een musical vraag goed, het moet niet gekker wordenquote:
Metropolisquote:Op zondag 1 mei 2011 17:15 schreef Doff het volgende:
Ik vond Moulin Rouge wel cool hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef Patch het volgende:
Misschien Galaxy Quest.
Moulin Rouge-punt gemist... damn
te laat en fout ook nog...quote:
Quigley Down Under gisteren sinds lange lange lange tijd weer eens zitten kijken.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Quigley Down Under
Killers
3 Men and a Baby
In & Out
Hmmm, zou kunnen. Geen idee eigenlijk. Film speelt in jaren '70 toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nummer 10 jaar minder oud dan de tijd waarin die film zich afspeelt
Jup begin jaren '70quote:Op zondag 1 mei 2011 17:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Hmmm, zou kunnen. Geen idee eigenlijk. Film speelt in jaren '70 toch?
18,429 votesquote:
Met het volgende plaatje weet je het antwoord.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eerste 2 zeggen me iets meer dan de volgende 2. Ik krijg er een Chinees gevoel bij (misschien Hong Kong of Taiwan, dat zou ook nog kunnen).
Ik herinner me ook vooral dat liedje. En dat ik het een mooie film vond. Maar blijkbaar veel meer niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Chungking Express?
Daar herinner ik me vooral het 2e stuk van, waar 86 keer California Dreamin' inzit.
Ondanks de titel speelt Frankenstein slechts een bijrol, de echte badguy / hoofdrol is voor Dracula?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zal het anders invullen.
Ondanks de titel, speeltslechts een
, de echte
is voor
Vertel met wat er in plaats van de smileys moet komen
Net zo'n gevalletje alsquote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het monster duikt pas in de laatste 10 minuten op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijnaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb 'm niet gezien.
Abbott and Costello vs. Frankenstein oid.
Heb de film uiteraard niet gezien, dus laat ik maar niet vervelend zijn door punten af te troggelenquote:
SOK blijkbaar ook nietquote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb de film uiteraard niet gezien, dus laat ik maar niet vervelend zijn door punten af te troggelen
Ken je de film?quote:
4 hebben we er al.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Sands het volgende:
Van Helsing (overigens wat een kuteinde)
Pearl Harbor
Underworld
Underworld: Evolution
Té makkelijk weerquote:Op zondag 1 mei 2011 22:01 schreef Doff het volgende:
John Cusack in Being John Malkovich
Edit: Ik heb van Joh, John gemaakt. Ik hoop dat dat mag
Dat is een juiste gok, maar geen antwoord op mijn vraag.quote:
Ik wacht wel met enthousiast zijn totdat ik de film kan zien. Vond Inglourious niet bepaald het hoogtepunt van Tarantino. Vond die Waltz beter dan al het andere van de film bij elkaarquote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Doff het volgende:
Zie hier voor wat meer info over het verhaal. Ik vind het er weer prima uit zien.Christoph Waltz
doet ook weer mee in elk geval.
Me neither...quote:
Wie zoek ik?quote:Director (535 titles)
Writer (228 titles)
Producer (63 titles)
Actor (43 titles)
Geen Walt Disney dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:33 schreef Patch het volgende:
Dat zijn verdomd veel producties, kan niet anders dat er ook shorts bij zitten.
Moet ik het in de animatiewereld zoeken?
nee, die heeft wel veel regie gedaan, maar niet zoveel..quote:
Die regisseerde er slechts 191quote:
Nee, maar je zit wat tijd betreft dicht in de buurt.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:42 schreef Asap het volgende:
535 is erg veel, de regisseur van Laurel & Hardy?
Nee.quote:
Nee. Er zitten gewoon veel shorts tussen. Bovendien spreken we hier ook over een ander tijdperk uiteraard. Overigens blijven het er natuurlijk wel achterlijk veel.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Hulkio het volgende:
Ook veel series gedaan? Zou niet weten hoe je anders aan zoveel regietitels moet komen.
De regisseur van Birth of a Nation? Kan niet op zijn naam komen...quote:Op maandag 2 mei 2011 10:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Nee. Er zitten gewoon veel shorts tussen. Bovendien spreken we hier ook over een ander tijdperk uiteraard. Overigens blijven het er natuurlijk wel achterlijk veel.
Hint: Een van zijn bekendste films is één van de meest controversiële in de filmgeschiedenis.
Je hebt volgens mij een post over het hoofd gezienquote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef Hulkio het volgende:
Pfff.... Stan Brakhage heeft een enorme bult shorts gemaakt volgens mij.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef Asap het volgende:
[..]
De regisseur van Birth of a Nation? Kan niet op zijn naam komen...
Doff+1quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm nee dit is niet die ik bedoelde. Heb ik volgens mij wel een Criterion dvd van, kan dat kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |