Ken je de film?quote:
4 hebben we er al.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:49 schreef Sands het volgende:
Van Helsing (overigens wat een kuteinde)
Pearl Harbor
Underworld
Underworld: Evolution
Té makkelijk weerquote:Op zondag 1 mei 2011 22:01 schreef Doff het volgende:
John Cusack in Being John Malkovich
Edit: Ik heb van Joh, John gemaakt. Ik hoop dat dat mag
Dat is een juiste gok, maar geen antwoord op mijn vraag.quote:
Ik wacht wel met enthousiast zijn totdat ik de film kan zien. Vond Inglourious niet bepaald het hoogtepunt van Tarantino. Vond die Waltz beter dan al het andere van de film bij elkaarquote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Doff het volgende:
Zie hier voor wat meer info over het verhaal. Ik vind het er weer prima uit zien.Christoph Waltz
doet ook weer mee in elk geval.
Me neither...quote:
Wie zoek ik?quote:Director (535 titles)
Writer (228 titles)
Producer (63 titles)
Actor (43 titles)
Geen Walt Disney dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:33 schreef Patch het volgende:
Dat zijn verdomd veel producties, kan niet anders dat er ook shorts bij zitten.
Moet ik het in de animatiewereld zoeken?
nee, die heeft wel veel regie gedaan, maar niet zoveel..quote:
Die regisseerde er slechts 191quote:
Nee, maar je zit wat tijd betreft dicht in de buurt.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:42 schreef Asap het volgende:
535 is erg veel, de regisseur van Laurel & Hardy?
Nee.quote:
Nee. Er zitten gewoon veel shorts tussen. Bovendien spreken we hier ook over een ander tijdperk uiteraard. Overigens blijven het er natuurlijk wel achterlijk veel.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Hulkio het volgende:
Ook veel series gedaan? Zou niet weten hoe je anders aan zoveel regietitels moet komen.
De regisseur van Birth of a Nation? Kan niet op zijn naam komen...quote:Op maandag 2 mei 2011 10:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Nee. Er zitten gewoon veel shorts tussen. Bovendien spreken we hier ook over een ander tijdperk uiteraard. Overigens blijven het er natuurlijk wel achterlijk veel.
Hint: Een van zijn bekendste films is één van de meest controversiële in de filmgeschiedenis.
Je hebt volgens mij een post over het hoofd gezienquote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef Hulkio het volgende:
Pfff.... Stan Brakhage heeft een enorme bult shorts gemaakt volgens mij.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef Asap het volgende:
[..]
De regisseur van Birth of a Nation? Kan niet op zijn naam komen...
Doff+1quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm nee dit is niet die ik bedoelde. Heb ik volgens mij wel een Criterion dvd van, kan dat kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |