Nee man, die is tof! Jullie hebben geen smaak,quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:09 schreef Robby87 het volgende:
Zijn weinig acteurs/actrices waar ik mij snel aan kan ergeren, Julianne Moore is daar een uitzondering op. Wat een kakwijf is dat
Wat is er zo erg aan haar dan? Jullie ergeren jullie te veelquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:09 schreef Robby87 het volgende:
Zijn weinig acteurs/actrices waar ik mij snel aan kan ergeren, Julianne Moore is daar een uitzondering op. Wat een kakwijf is dat
Haar Aseksuele uitstraling en accent.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan haar dan? Jullie ergeren jullie te veel
Ze heeft een mooi palmeres. Vind haar duidelijk een bovengemiddelde actrice.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haar Aseksuele uitstraling en accent.
Ja, blijf een man hè
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:07 schreef picodealion het volgende:
Bij Gordon-Levitt bedoelde ik Brick inderdaad, eigenlijk een van de weinige films met hem die ik leuk vond. Inception ging ook nog wel.
In Third Rock vond ik 'm nog best leuk,.
Wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ze heeft een mooi palmeres. Vind haar duidelijk een bovengemiddelde actrice.
Ik bedoeld palmares, maar dat slaat eigenlijk nog nergens op.quote:
Psst..... CVquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik bedoeld palmares, maar dat slaat eigenlijk nog nergens op.
Met andere woorden, ze heeft veel goede titels op haar naam staan.
Ja maar dat zegt natuurlijk niks over haar prestaties. Maar goed, ik vind haar gewoon irritant.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik bedoeld palmares, maar dat slaat eigenlijk nog nergens op.
Met andere woorden, ze heeft veel goede titels op haar naam staan.
top/favorietquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef Dopekoe het volgende:
Wat zijn dan jullie top 5 acteurs / actrices
Ik vind Samuel L. Jackson dan weer weinig bijzonder (enkel geniaal gecast in Pulp Fiction). Ewan McGregor vind ik ook niet speciaal goed. De andere acteurs zijn allemaal erg sterk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:58 schreef picodealion het volgende:
Pff, lastig. Qua actrices heb je natuurlijk skills en uiterlijk. Ik heb een zwak voor dames als Ellen Page, Jena Malone, Zooey Deschanel etc, maar of dat nou ook echt de beste actrices zijn?. Zelfde met bijv. Rose McGowan.
Even wat willekeurige acteurs die me te binnen schieten:
Anthony Hopkins
Jack Nicholson
Morgan Freeman
Samuel L. Jackson
Benicio del Toro
Edward Norton
Steve Buscemi (denk dat dat wel mijn favoriet is)
Ewan McGregor
George Clooney
Actrices:
Nicole Kidman
Helena Bonham Carter
Uma Thurman
tja.. moeilijk.
Verder vind ik Johnny Depp en Brad Pitt bijvoorbeeld ook prima acteurs, maar wel behoorlijk overgewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |