quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:22 schreef Doff het volgende:
Ah, die kwam een tijd geleden ook al voorbij, maar ook daar ben ik de titel van vergeten.
Heb je nog een hintje voor de titel van de musical, die zit namelijk nog wel ergens in mijn hoofd.
quote:
quote:
quote:
De Sica: Arme jongens in Rome die de touwtjes aan elkaar knopen middels schoenen poetsen en één en ander aan overtredingen, wat dan ook fout afloopt.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:56 schreef Doff het volgende:
[..]
De Sica: Arme jongens in Rome die de touwtjes aan elkaar knopen middels schoenen poetsen en één en ander aan overtredingen, wat dan ook fout afloopt.
Rossellini: Speelt zich af tijdens de tweede wereldoorlog, waarbij uiteraard het Italiaanse verzet centraal staat. Speelt zich ook af in Rome.
Flits kennende gaat het om het landquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:46 schreef Doff het volgende:
Al vraag ik me af wat Flitspaal met "mongools" bedoelt. Als het om de taal gaat zijn beide films goed.
the wayward nog iets? ik denk niet dat die mongools isquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:49 schreef Doff het volgende:
Hoe heet ook al weer die film met die meloenen. Was die niet ook Mongools?
Daar moet nog wel wat bij.quote:
Tja het had gekund, ik kijk nergens van op tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anna Hathaway was 7 toen de dame van het plaatje werd geboren.
Jennifer Garner al 17, maar toch.... ik zoek iemand anders, die toch wat ouder is.
SaintOfKillers +1quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beetje beneden mijn FMT-waardigheid om zoiets in te koppen, maar goed, ik had 'm zonder plaatjes ook wel geweten.
Cave of the Yellow Dog.
quote:
Doff +1quote:
Jep, als één van de agenten.quote:
Een puntje meer dan Gillyquote:Op zondag 1 mei 2011 10:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
* Jaarstand 2011 FMT
[...]
5 Doff 121
6 Gillingham 120
[...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |