quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef Doff het volgende:
Wat/wie hebben de volgende films gemeen?
Gone with the Wind
Rebecca
Spellbound
King Kong
Heb die film godverdomme nog gezien ookquote:
Omdat ik te snel voor haar ben.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe kan Amber Valletta je niet bijblijven
Ik heb die film ook gezien. Maar toen ik dit plaatje bekeek zat ik me af te vragen of het een kerel was.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe kan Amber Valletta je niet bijblijven
Als je plaatje in echte grootte ziet is het wel duidelijk een vrouwengezichtquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:24 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik heb die film ook gezien. Maar toen ik dit plaatje bekeek zat ik me af te vragen of het een kerel was.
Dat is een van de zoveel shortsquote:
ik was aan het wachten op je goedkeuring of afkeuring, zodat ik kon posten, had je ene post niet gezienquote:
ACTUELE STAND APRIL 2011:quote:
Nu wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:09 schreef picodealion het volgende:
Doetniet. Niet dat het uitmaakt voor de vraag natuurlijk,.
Die laatste twee snap ik niet. In welke film zou dat moeten zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
M
peter lorre
birgitte bardot![]()
jean luc godard
quote:
quote:
La leggenda del pianista sull'oceanoquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:43 schreef Doff het volgende:
La Storia della Pianista sull'Oceana, ofzoiets? Die van Tornatore dus?
Sands +1quote:
Rest is overigens wel goedquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:58 schreef Doff het volgende:
Love in the Afternoon
Wait Until Dark
Breakfast at Tiffany's
On Golden Pounddat is Jane Fonda
On Golden Pond is metquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:01 schreef Doff het volgende:
Ah, ik dacht dat dat een film was met Audrey en haar moeder. Zal me wel vergissen.
Uit het genre wat niemand hier kijkt behalve ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:08 schreef Doff het volgende:
Oh, dat heb ik altijd gedacht.
Geen idee welke film ik hier over het hoofd zie.
Het andere genrequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:11 schreef Doff het volgende:
Oh, geen flauw idee wie waar de stemmen inspreekt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:12 schreef Doff het volgende:
Oh wacht, die musical waar je laatst naar vroeg...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:22 schreef Doff het volgende:
Ah, die kwam een tijd geleden ook al voorbij, maar ook daar ben ik de titel van vergeten.
Heb je nog een hintje voor de titel van de musical, die zit namelijk nog wel ergens in mijn hoofd.
quote:
quote:
quote:
De Sica: Arme jongens in Rome die de touwtjes aan elkaar knopen middels schoenen poetsen en één en ander aan overtredingen, wat dan ook fout afloopt.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:56 schreef Doff het volgende:
[..]
De Sica: Arme jongens in Rome die de touwtjes aan elkaar knopen middels schoenen poetsen en één en ander aan overtredingen, wat dan ook fout afloopt.
Rossellini: Speelt zich af tijdens de tweede wereldoorlog, waarbij uiteraard het Italiaanse verzet centraal staat. Speelt zich ook af in Rome.
Flits kennende gaat het om het landquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:46 schreef Doff het volgende:
Al vraag ik me af wat Flitspaal met "mongools" bedoelt. Als het om de taal gaat zijn beide films goed.
the wayward nog iets? ik denk niet dat die mongools isquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:49 schreef Doff het volgende:
Hoe heet ook al weer die film met die meloenen. Was die niet ook Mongools?
Daar moet nog wel wat bij.quote:
Tja het had gekund, ik kijk nergens van op tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anna Hathaway was 7 toen de dame van het plaatje werd geboren.
Jennifer Garner al 17, maar toch.... ik zoek iemand anders, die toch wat ouder is.
SaintOfKillers +1quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beetje beneden mijn FMT-waardigheid om zoiets in te koppen, maar goed, ik had 'm zonder plaatjes ook wel geweten.
Cave of the Yellow Dog.
quote:
Doff +1quote:
Jep, als één van de agenten.quote:
Een puntje meer dan Gillyquote:Op zondag 1 mei 2011 10:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
* Jaarstand 2011 FMT
[...]
5 Doff 121
6 Gillingham 120
[...]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |