Ik maar wachten tot mn verslaving weer opgepakt kon worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:58 schreef dralion13 het volgende:
Srry, had niet in de gaten dat ik de lapo had
In tegenstelling tot mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:01 schreef dralion13 het volgende:
sorry
Ik heb nog maar 1 keer eerder de lapo gehad, dus had het helemaal niet verwacht
Sorry dat ik je tweede kans op een TT verprutst hebquote:Op zondag 1 mei 2011 01:01 schreef dralion13 het volgende:
sorry
Ik heb nog maar 1 keer eerder de lapo gehad, dus had het helemaal niet verwacht
Geeft niet, ik vind het altijd vreselijk om een nieuw topic te openen, kan nooit leuke TT's verzinnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry dat ik je tweede kans op een TT verprutst heb![]()
ga onz radio lastig vallenquote:
Jawelquote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Haat godverdomme eens niet op proletariaat.
doe ik niet hij is mn fobo mattiequote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Tyfstraal op.quote:
Proletariaat verdient het om op gehaat te worden, al is hij eigenlijk zo'n zielig figuur dat hij onze haat niet eens waardig isquote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
hoezo danquote:Op zondag 1 mei 2011 01:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Proletariaat verdient het om op gehaat te worden, al is hij eigenlijk zo'n zielig figuur dat hij onze haat niet eens waardig is
Leg eens uit waarom buiten het feit dat hij een opmerking maakt over arg 7.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Proletariaat verdient het om op gehaat te worden, al is hij eigenlijk zo'n zielig figuur dat hij onze haat niet eens waardig is
Bekijk de haatlijst uit zn fobo maar eens...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom buiten het feit dat hij een opmerking maakt over arg 7.
Ik vind dat geniaal bedacht en ben het grotedeels met hem eens, ga eens verder met argumenten.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bekijk de haatlijst uit zn fobo maar eens...
Kan ik niet sorry.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Sowieso. Een haatlijstquote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Boeiend dat is zijn mening toch.quote:
Preciesquote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sowieso. Een haatlijst_________________________________________________
Ik ga slapen, doei.quote:
Trustenquote:
Dat heb je altijd in topics.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:16 schreef dralion13 het volgende:
maar sowieso, waarom zou je stomme arg7 posten, post dan gewoon niks in een topic
Maar waarom zou je het dan voor zo iemand opnemen?quote:
Heb ik ergens gezegd dat je geen hekel aan hem mag hebben? Ik zei alleen niet haten.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het dan voor zo iemand opnemen?
Ik weet dat je altijd dat soort mensen hebt, maar dan betekend het toch nog niet dat ik geen hekel aan dat soort mensen mag hebben
(en nee niet haten, hekel hebben aan)
Klinkt lekkerquote:
Ik ben echt nog nooit een leuke post van hem tegengekomen eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat je geen hekel aan hem mag hebben? Ik zei alleen niet haten.
En waarom zou ik het niet voor hem mogen opnemen, als ik het een toffe user vind en iedereen gaat tegen hem haten, moet ik dan met jullie meegaan of wat?
Zou je eens naar het EXA forum moeten gaan waar hij ook komt, daar staan normale posts van hem onder andere, verder trek ik niet zn hele myat na om er nog meer te vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klinkt lekker
[..]
Ik ben echt nog nooit een leuke post van hem tegengekomen eigenlijk
Alleen maar zeik posts of posts om even vervelend te doen (zoals hier)
Inderdaad. Zitten hier ook nog gezonde mensen zonder zelfmoordneigingen, depressies en verslavingen?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
het is maar fok
vooral in onz is iedereen aan het trollen
allemaal autisten en problemen in hun leven
ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Zitten hier ook nog gezonde mensen zonder zelfmoordneigingen, depressies en verslavingen?
Als schoenen en chocola en aardbeien en ronaldo niet onder verslavingen vallen, dan hoiquote:Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Zitten hier ook nog gezonde mensen zonder zelfmoordneigingen, depressies en verslavingen?
quote:
Gelukkig maar, ik wilde al in mijn polsen snijden...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als schoenen en chocola en aardbeien en ronaldo niet onder verslavingen vallen, dan hoi
Ja maar ik weet zeker dat 50% een zeer laag zelfbeeld heeft en het op fok compenseertquote:Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben je zelf nu net wel of net niet normaal?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar, ik wilde al in mijn polsen snijden...
quote:
Ik ben normaal, vind ik zelf althans.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je zelf nu net wel of net niet normaal?
Dat laatste vooral jaquote:Op zondag 1 mei 2011 01:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben normaal, vind ik zelf althans.Heb nergens last van, ben niet verlegen, ben geen nerd en heb een grote bek. Ik loop fatsoenlijk mee in de maatschappij, loop niet bij een verslavingsarts, psychiater e.d. Ik ben wel een enorm simpele gast, maar ja, die heb je ook in de maatschappij nodig.
Klinkerquote:Op zondag 1 mei 2011 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekkerr geslapen Sv?
Noes, ik vind dat liedje van Bruno Mars gewoon leuk hehehe.![]()
Haha dat klopt iddquote:Op zondag 1 mei 2011 10:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehehe ik hoorde dat je half in slaap viel vr dr cam??
Op een gegeven moment ben ik toch maar naar m'n bed gegaanquote:Op zondag 1 mei 2011 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dan vooral niet af gaan sluiten he
Slim van je!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben ik toch maar naar m'n bed gegaan
Mooi.quote:
Gaat redelijk goed, slapen ging wel oké. En met jou? Jij lekker geslapen?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaat het, heb je oke geslapen?
Goeiemorgen giannquote:
Appeltje, hoe istie?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Gaat redelijk goed, slapen ging wel oké. En met jou? Jij lekker geslapen?
Ik heb me nu wel een beetje voorgenomen om me niet meer zoveel aan te trekken van internet zegmaar.
[..]
Goeiemorgen giann
mogguh!quote:
beetje brak, vandaag rustdagjequote:
Hello therequote:
Hmhm, dat is goed.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaat redelijk goed, slapen ging wel oké. En met jou? Jij lekker geslapen?
Ik heb me nu wel een beetje voorgenomen om me niet meer zoveel aan te trekken van internet zegmaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Klinkie!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hello there
[..]
Hmhm, dat is goed.![]()
Ik heb wel oke geslapen jaWas vet moe gisteren
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef gianni61 het volgende:
Deze kat kijkt zo gelukkig..Doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Ohja, even veranderen. Gisteren ging iedereen zijn Club als UI doenquote:
Even rustig aan doen is ook fijn.quote:
Ja, ach.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmhm, dat is goed.![]()
Ik heb wel oke geslapen jaWas vet moe gisteren
Nee, niet eensquote:Op zondag 1 mei 2011 11:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ach.
Oh, mooi! Haha, heb je veel gefeest gister?
Ik ben even weg, iets eten enzo.
Mogguhhquote:
Nope, nog steeds nietquote:
Hey, long time no see dude!quote:
Hoiii, hoezo?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Boh, Mogge!
Wat word dit een trage dag zeg
Ja weet ik, maar kben nu weer aanboord!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, long time no see dude!![]()
[..]
Hoiii, hoezo?
Wij hadden miniatuur afbakbroodjes vandaag, bij de Jumbo waren er geen grote meerquote:Op zondag 1 mei 2011 11:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
3Fm aan, afbak broodjes warm maken... lekkere ochtend
tumblr? wasdatquote:Op zondag 1 mei 2011 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg, mn favo tumblr is niet meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. WAT NU.![]()
wat deze man zegt..quote:
Ja, klik. Ik haalde daar altijd supervette gifjes vandaan. En zomaar bestaat die niet meer. Fml.quote:
Oh... Geconduleerdquote:Op zondag 1 mei 2011 11:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, klik. Ik haalde daar altijd supervette gifjes vandaan. En zomaar bestaat die niet meer. Fml.
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jah, ik keek er ook altijd op als ik me verveelde enzo.
Wel goed. Ben nu Jimi Hendrix aant luisteren!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ok, niks aan te doen verder. Hoe gaat het met u?
Geen emo.gifs hierquote:Op zondag 1 mei 2011 12:02 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat ik zelf nu ook op een tumblr pagina aant kijken ben
quote:
oke, now i'm confused..quote:Op zondag 1 mei 2011 12:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inderdaad, niet haten op Tumblr hoor.!
waarom emo? ik zeg alleen dat ik niet weet wat tumblr is en er erna achter kom dat ik zelf op tumblr aant kijken benquote:
Neenee, de 'quote:Op zondag 1 mei 2011 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom emo? ik zeg alleen dat ik niet weet wat tumblr is en er erna achter kom dat ik zelf op tumblr aant kijken ben
en dus haat ik ook niet op tumblr?
Dat zeg je nu maar gauwquote:Op zondag 1 mei 2011 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom emo? ik zeg alleen dat ik niet weet wat tumblr is en er erna achter kom dat ik zelf op tumblr aant kijken ben
en dus haat ik ook niet op tumblr?
Dan is het maandag.quote:
toch vind ik hem stoer.quote:
Your musical compatibility is SUPERquote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aaaah, ik heb mijn FoBo geupdate en nu heb ik die knopjes klikbaar gemaakt, stoer he?
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aaaah, ik heb mijn FoBo geupdate en nu heb ik die knopjes klikbaar gemaakt, stoer he?
Hahaha, wisten we toch alquote:Op zondag 1 mei 2011 12:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Your musical compatibility is SUPER
SUPER
SUPER
SUPER
Hahaquote:
Even benadrukken, ja tochquote:
Hallo u spreekt met de belastingdienst.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even benadrukken, ja toch [ afbeelding ].
Dat is geen leuke gesprekspartner, ik hang weer op.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo u spreekt met de belastingdienst.
[..]
[ afbeelding ]
Heb je die vuilak van een Mugabe al gespot?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef Zeroku het volgende:
Bekijk nu de livestream van de zaligverklaringsceremonie van Paus Johannes Paulus II.
Doeiiiiii trolllsajensssss.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef Trollscience het volgende:
Ik ga naar buiten met me matties, jwaits. laterz
Ik kijk nu daar komt geen Mugabe in voor.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je die vuilak van een Mugabe al gespot?
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef Trollscience het volgende:
Ik ga naar buiten met me matties, jwaits. laterz
quote:
ook hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:25 schreef Beach het volgende:
[..]
ook hoorWatwat @ spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat niet meer weten, ik ben nu heeeeeeeeeeeel teleurgesteldquote:
Haha, ja ik bedacht het me later pas weer. Sry.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat niet meer weten, ik ben nu heeeeeeeeeeeel teleurgesteld
Vroeg genoeg om zulke foutjes te makenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, ja ik bedacht het me later pas weer. Sry.Het is nog vroeg toch?
Ja gewoon zoeen pak leegdrinken tochquote:
Ik vind het prima hoorquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef Patje1987 het volgende:
Vorige keer hadden maat en ik na een avond hard zuipen gewoon 3 liter volle melk op ofzo
Neuh niet misselijk hoor, lekker die koude melkquote:Op zondag 1 mei 2011 12:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor
[..]niet misselijk geworden? Ik hou het altijd bij cola of water na veel drinken.
Water na veel zuipen is dan goddelijke nectarquote:Op zondag 1 mei 2011 12:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor
[..]niet misselijk geworden? Ik hou het altijd bij cola of water na veel drinken.
Melk is goed voor elk,quote:
Al gezienquote:Op zondag 1 mei 2011 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
500 days of summer, wie wil hem kijken?
Nu even niet hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik, met een glaasje melk.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okquote:Op zondag 1 mei 2011 12:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou en
[..]
Dan niet
[..]
En ik geef je mn paaseitjes ook dan.
Ik zoek iemand die met me naar voetbal wilt kijken.quote:
Ik moet werken. Straks.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die met me naar voetbal wilt kijken.
voetbalquote:Op zondag 1 mei 2011 12:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die met me naar voetbal wilt kijken.
Ooooo, nou laat dan maar. Ik ga hem wel alleen kijken.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef Patje1987 het volgende:
Dan moeten we nu kijken klinkie want ik ga zo voetbal kijken
Ik snap fok nu niet. Eerst stond deze post er niet van je maar Klinkie had hem al wel gequotequote:Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef Patje1987 het volgende:
Dan moeten we nu kijken klinkie want ik ga zo voetbal kijken
Ligt aan jou.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik snap fok nu niet. Eerst stond deze post er niet van je maar Klinkie had hem al wel gequote
wtf
Maar ik moet voetbal kijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooooo, nou laat dan maar. Ik ga hem wel alleen kijken.
[BUG] Sommige posts verschijnen nietquote:Op zondag 1 mei 2011 12:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik snap fok nu niet. Eerst stond deze post er niet van je maar Klinkie had hem al wel gequote
wtf
Ja, nu weten we dus waardoorquote:Op zondag 1 mei 2011 12:48 schreef Henkie94 het volgende:
Beach, weet je nog dat ik gisteren in TC zei dat de lapo postnummer 298 had?
Maar eerst verschenen die dan ook gewoon tegelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:50 schreef Zeroku het volgende:
Het is niet dat er posts wegvallen. Die posts worden volgens mij op dezelfde tijd als een andere gepost.
Jan en ik hadden een keer op precies dezelfde tijd een post, en die waren gewoon te zien.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:50 schreef Zeroku het volgende:
Het is niet dat er posts wegvallen. Die posts worden volgens mij op dezelfde tijd als een andere gepost.
Bij mij niet (altijd).quote:Op zondag 1 mei 2011 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar eerst verschenen die dan ook gewoon tegelijk.
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:54 schreef Beach het volgende:
Wat is dit voor faal gedoe de nachtbagger had maar 40 posts
was er nb dan? ik keek even maar zag niks zo 123quote:Op zondag 1 mei 2011 12:54 schreef Beach het volgende:
Hij begon ook vrij laat volgens mij pas.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:54 schreef Beach het volgende:
Ja en dit.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
was er nb dan? ik keek even maar zag niks zo 123
Vroegâh.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
The good ol days, waarbij de NB binnen 7 min vol was
wanneer?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:geregistreerd op: maandag 9 augustus 2010 @ 23:01
Eerste nuttige uitspraak de laatste 5 minuten.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk niet naar het verleden maar richt je op de toekomst.
Hehe danku. Eetsmakelijk!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerste nuttige uitspraak de laatste 5 minuten.
Nu eten.
De toekomst ligt nog niet vast, daar kun je je niet aan vastklampen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar van het verleden kun je leren zodat je kan werken aan een betere toekomst.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe cliché, maar zo toepasselijk op hetzelfde momentquote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is waar. Maar ach, sta dan alvast klaar voor alles wat komen gaat.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
De toekomst ligt nog niet vast, daar kun je je niet aan vastklampen.
Ja, maar klamp je niet vast daar aan.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar van het verleden kun je leren zodat je kan werken aan een betere toekomst.
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hoe cliché, maar zo toepasselijk op hetzelfde moment
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef Beach het volgende:
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Wat.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef Beach het volgende:
Een setlist bedoel je.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:05 schreef Beach het volgende:
We zitten hier niet op 4chan.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:09 schreef Henkie94 het volgende:
My face when mijn nachtkastje als koelkast dient.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn eigen post kwam niet te voorschijn
My gay friends tought I was being sarcastic all the time withquote:Op zondag 1 mei 2011 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo waarom heb jij elke keer een andere standaard PI?
Lekker gegeten?quote:
Ohh okayyyy.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
My gay friends tought I was being sarcastic all the time with [ afbeelding ]
Jawellquote:
Geniet ervanquote:Op zondag 1 mei 2011 13:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben eten en daarna genieten van de zon
Wat? Moet kunnen toch.quote:
Moet kunnen ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geniet ervan![]()
[..]
Wat? Moet kunnen toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |