Ik maar wachten tot mn verslaving weer opgepakt kon worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:58 schreef dralion13 het volgende:
Srry, had niet in de gaten dat ik de lapo had
In tegenstelling tot mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:01 schreef dralion13 het volgende:
sorry
Ik heb nog maar 1 keer eerder de lapo gehad, dus had het helemaal niet verwacht
Sorry dat ik je tweede kans op een TT verprutst hebquote:Op zondag 1 mei 2011 01:01 schreef dralion13 het volgende:
sorry
Ik heb nog maar 1 keer eerder de lapo gehad, dus had het helemaal niet verwacht
Geeft niet, ik vind het altijd vreselijk om een nieuw topic te openen, kan nooit leuke TT's verzinnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry dat ik je tweede kans op een TT verprutst heb![]()
ga onz radio lastig vallenquote:
Jawelquote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Haat godverdomme eens niet op proletariaat.
doe ik niet hij is mn fobo mattiequote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Tyfstraal op.quote:
Proletariaat verdient het om op gehaat te worden, al is hij eigenlijk zo'n zielig figuur dat hij onze haat niet eens waardig isquote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
hoezo danquote:Op zondag 1 mei 2011 01:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Proletariaat verdient het om op gehaat te worden, al is hij eigenlijk zo'n zielig figuur dat hij onze haat niet eens waardig is
Leg eens uit waarom buiten het feit dat hij een opmerking maakt over arg 7.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Proletariaat verdient het om op gehaat te worden, al is hij eigenlijk zo'n zielig figuur dat hij onze haat niet eens waardig is
Bekijk de haatlijst uit zn fobo maar eens...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom buiten het feit dat hij een opmerking maakt over arg 7.
Ik vind dat geniaal bedacht en ben het grotedeels met hem eens, ga eens verder met argumenten.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bekijk de haatlijst uit zn fobo maar eens...
Kan ik niet sorry.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Sowieso. Een haatlijstquote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Boeiend dat is zijn mening toch.quote:
Preciesquote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sowieso. Een haatlijst_________________________________________________
Ik ga slapen, doei.quote:
Trustenquote:
Dat heb je altijd in topics.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:16 schreef dralion13 het volgende:
maar sowieso, waarom zou je stomme arg7 posten, post dan gewoon niks in een topic
Maar waarom zou je het dan voor zo iemand opnemen?quote:
Heb ik ergens gezegd dat je geen hekel aan hem mag hebben? Ik zei alleen niet haten.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het dan voor zo iemand opnemen?
Ik weet dat je altijd dat soort mensen hebt, maar dan betekend het toch nog niet dat ik geen hekel aan dat soort mensen mag hebben
(en nee niet haten, hekel hebben aan)
Klinkt lekkerquote:
Ik ben echt nog nooit een leuke post van hem tegengekomen eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat je geen hekel aan hem mag hebben? Ik zei alleen niet haten.
En waarom zou ik het niet voor hem mogen opnemen, als ik het een toffe user vind en iedereen gaat tegen hem haten, moet ik dan met jullie meegaan of wat?
Zou je eens naar het EXA forum moeten gaan waar hij ook komt, daar staan normale posts van hem onder andere, verder trek ik niet zn hele myat na om er nog meer te vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klinkt lekker
[..]
Ik ben echt nog nooit een leuke post van hem tegengekomen eigenlijk
Alleen maar zeik posts of posts om even vervelend te doen (zoals hier)
Inderdaad. Zitten hier ook nog gezonde mensen zonder zelfmoordneigingen, depressies en verslavingen?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
het is maar fok
vooral in onz is iedereen aan het trollen
allemaal autisten en problemen in hun leven
ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Zitten hier ook nog gezonde mensen zonder zelfmoordneigingen, depressies en verslavingen?
Als schoenen en chocola en aardbeien en ronaldo niet onder verslavingen vallen, dan hoiquote:Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Zitten hier ook nog gezonde mensen zonder zelfmoordneigingen, depressies en verslavingen?
quote:
Gelukkig maar, ik wilde al in mijn polsen snijden...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als schoenen en chocola en aardbeien en ronaldo niet onder verslavingen vallen, dan hoi
Ja maar ik weet zeker dat 50% een zeer laag zelfbeeld heeft en het op fok compenseertquote:Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben je zelf nu net wel of net niet normaal?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar, ik wilde al in mijn polsen snijden...
quote:
Ik ben normaal, vind ik zelf althans.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je zelf nu net wel of net niet normaal?
Dat laatste vooral jaquote:Op zondag 1 mei 2011 01:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben normaal, vind ik zelf althans.Heb nergens last van, ben niet verlegen, ben geen nerd en heb een grote bek. Ik loop fatsoenlijk mee in de maatschappij, loop niet bij een verslavingsarts, psychiater e.d. Ik ben wel een enorm simpele gast, maar ja, die heb je ook in de maatschappij nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |