Ja dan gaat die zeikerige Sia dus even op pauzequote:
Echt?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet aan het nummer zitten bij het nieuwe topic maken, APK! Dat gaat vanzelf een omhoog!
Dat is juist de grap liefjequote:Op zondag 1 mei 2011 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet aan het nummer zitten bij het nieuwe topic maken, APK! Dat gaat vanzelf een omhoog!
Weet je deze scene nog?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja dan gaat die zeikerige Sia dus even op pauze
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh sorry hoor, dat ik het weer niet door heb!
Nee! Je blijft nog even. Tot 1 uur. Minimaal.quote:
Ik ook niet, maar ik lees terugquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee! Je blijft nog even. Tot 1 uur. Minimaal.
Ja, pleur lekker effe een eind opquote:
Welterusten en tot morgen!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed ik ga in bed liggen maar. Misschien tot zo nog even op telefoon, en anders tot de volgende keer.
Tot zo op de foon!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed ik ga in bed liggen maar. Misschien tot zo nog even op telefoon, en anders tot de volgende keer.
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:25 schreef APK het volgende:
Ik vind dat liedje van Sting dus echt huilie-mooi
Hoi op foonquote:Op zondag 1 mei 2011 01:25 schreef Greys het volgende:
Tot zo op de foon ja!
Ga je dan op ons fappen Erik?
Gekapt?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoi op foon. En ik heb al lang gekapt op jullie.
autocorrectquote:
Dan ga ik voor het laatste.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is minder erg, rookmuziek of verliefdmuziek?
Slaap lekker!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens naar bed ga.
Dit is zo'n mooi liedje!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is minder erg, rookmuziek of verliefdmuziek?
Jaquote:Op zondag 1 mei 2011 01:38 schreef Greys het volgende:
Tombo is gewoon naar bed gegaan zonder gedag te zeggen he?
Hoeveelste keer heb jij hem nu aangeklikt?quote:
De combinatie echter...quote:Verliefd / roken allebei even erg
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Verliefdheid daarentegen... daar ben ik wel gevoelig voor. Ik word al verliefd op een stoplicht dat op groen springt voordat ik gestopt ben
.
Bitchquote:Op zondag 1 mei 2011 01:38 schreef Greys het volgende:
Tombo is gewoon naar bed gegaan zonder gedag te zeggen he?
4 keer nu, echt mooi!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:40 schreef Greys het volgende:
Hoeveelste keer heb jij hem nu aangeklikt?
Ik zit op zes
En verdomd, het klinkt idd zoquote:Rond de 0:35 "Maar het nieuwe word langzaam anaal" XD
timlimburg 1 maand geleden 16
Dat kan ik nu niet handelen hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 01:48 schreef Greys het volgende:
Dat commentaar
[..]
En verdomd, het klinkt idd zo
(Vreselijk nr trouwens)
quote:Op zondag 1 mei 2011 10:16 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen
Ik zit stiekem op het internet van nieuwe buren
Boefje!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:16 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen
Ik zit stiekem op het internet van nieuwe buren
Ik zit op mn knietjes 800 nietjes uit de plinten te nijptangenquote:Op zondag 1 mei 2011 10:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boefje!![]()
Goeoeoeoedemorgen!![]()
Ik was zo gewend aan vroeg opstaan dat ik vanmorgen om half 8 wakker werd.Gelukkig vielen de luikjes nog dicht tot 10 uur.
Miauw?quote:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdquote:
KlusTombo!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit op mn knietjes 800 nietjes uit de plinten te nijptangen
Weet je hoeveel kramp je er van krijgtquote:
Feli Ll!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd![]()
![]()
![]()
![]()
Van fokken?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kramp je er van krijgt
Dat zou ik ook zeggenquote:Op zondag 1 mei 2011 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feli Ll!![]()
![]()
![]()
![]()
Die post van jou kan ik dus gewoon niet zien.![]()
Gewoon op klikken in mijn post danquote:Op zondag 1 mei 2011 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feli Ll!![]()
![]()
![]()
![]()
Die post van jou kan ik dus gewoon niet zien.![]()
Leuk, massaal en prima naar Bea en consorten kunnen gapen.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen![]()
Hoe was het gisteren?
Gefeliciteerd Mipsquote:
Wat heeft ze gekregen?quote:
Wat heeft ze voor cadeau gekregen?quote:
Internet boktquote:
Geluksvogel!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:06 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, ik heb 15 euro "gewonnen" in de staatsloterij
Kan ik volgende maand weer een lot kopen
Zie je mijn Cat?quote:
quote:
En nog geen antwoord.quote:
Dat krijg je als je het piktquote:Op zondag 1 mei 2011 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Internet bokt
Dan maar even een kamer leeghalen om tapijt te kunnen leggen
Truequote:
Ff pauze weer, deur op mn vinger laten vallenquote:Succes
Ik wil eigenlijk het weekend van 14 mei over zijn, dus beetje haast is er welquote:Op zondag 1 mei 2011 11:34 schreef Cat22 het volgende:
Je moet ook geen deuren laten vallen.![]()
![]()
Wel al goed bezig, en met die weer.![]()
Ik hou de zaak in balans door helemaal niks te doen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:34 schreef Cat22 het volgende:
Je moet ook geen deuren laten vallen.![]()
![]()
Wel al goed bezig, en met die weer.![]()
Ik hou de zaak in balans door helemaal niks te doen.
Voor volk en vaderland!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt gisteren al heul hard gewerkt
Lig je nog op schema? Want je hebt nog wat bezoekjes tussendoor af te leggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk het weekend van 14 mei over zijn, dus beetje haast is er wel
En hij gleed uit mn handen bijna tegen de deurpost en die is al geschilderd, dus vinger to the rescue
Hier is het nu ook ingestort. Sawyer ligt in mijn nek, Kate op mijn arm (en schuddelt rustig mee terwijl ik typ) en Juliet tegen me aan op de bank.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Relkatjes![]()
Hier doen ze allemaal bijzonder weinig...of niks eigenlijk
Te laat.quote:
Jij hebt geen Eckte kat en hond Greys.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
Hoeraaaaaaaaaaaaa voor jarige Mips!![]()
Hoe laat begint het feestje?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gemene Loveless.quote:
Lief zijn zequote:Op zondag 1 mei 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vinden ook alles best he, mijnsukkeltjes
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
Hoeraaaaaaaaaaaaa voor jarige Mips!![]()
Hoe laat begint het feestje?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah, de volgende dronkaard duikt op.quote:
Waar?quote:
Bink schijnt het alleen een stuk leuker te vinden dan Boorquote:Op zondag 1 mei 2011 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vinden ook alles best he, mijnsukkeltjes
Alcoquote:Op zondag 1 mei 2011 13:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb al weer met kop in de zon een broodje beenham met honingmosterd dressing gegeten![]()
Wilde er eigenlijk wel een roseetje bij nemen, maar toch maar een colaatje light gedaan hihihihihi
quote:
Joh.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb al weer met kop in de zon een broodje beenham met honingmosterd dressing gegeten![]()
Wilde er eigenlijk wel een roseetje bij nemen, maar toch maar een colaatje light gedaan hihihihihi
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:31 schreef tombolafan het volgende:
Kast gaat TOCH de kamert uit![]()
En hij is er al bijna
Zo te lezen word je daar niet veel wijzer.quote:
Nee Boor vond het echt niet erg, die kijkt alleen een beetje lullig, maar hij vindt alles leuk zolang er maar aan hem gefrummeld wordt en hij aandacht krijgtquote:Op zondag 1 mei 2011 13:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bink schijnt het alleen een stuk leuker te vinden dan Boor
Attensjuuuuuuuuuuuuun pleeeaaaaseeee *prrrr*quote:Op zondag 1 mei 2011 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Boor vond het echt niet erg, die kijkt alleen een beetje lullig, maar hij vindt alles leuk zolang er maar aan hem gefrummeld wordt en hij aandacht krijgt
Ja precies zo, alleen dan ipv die *prrrr* een *MEOWWWWWWWWWWWWWWquote:Op zondag 1 mei 2011 13:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Attensjuuuuuuuuuuuuun pleeeaaaaseeee *prrrr*![]()
*legt oor op laptop*quote:Op zondag 1 mei 2011 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Lissun kerfoellie cuzz ai onlie see dis wans
It is Ai, LeBoorquote:
Ik heb hem gehoord van de weekquote:Op zondag 1 mei 2011 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies zo, alleen dan ipv die *prrrr* een *MEOWWWWWWWWWWWWWW*
Oh ja, die Boor kan ze heerlijk mekkerenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies zo, alleen dan ipv die *prrrr* een *MEOWWWWWWWWWWWWWW*
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
We moeten een beetje op ons woorden passen
[ afbeelding ]
Noesquote:
Ohquote:Op zondag 1 mei 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een oude foto waar de tape er nog niet op zat![]()
Ga je lekker?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noes
Hij past niet door de deur![]()
Net aan niet ook gewoon, in het midden zit een verdikking ofzo
Nu maar kantelen ofzow
Toen mijn kat in aanraking met mijn laptop kwam was dit het resultaatquote:Op zondag 1 mei 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
We moeten een beetje op ons woorden passen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen mijn kat in aanraking met mijn laptop kwam was dit het resultaat:
[ afbeelding ]
En nu hij die warme laptop moet missen claimed hij de kledingkasten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laptop!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen mijn kat in aanraking met mijn laptop kwam was dit het resultaat:
[ afbeelding ]
En nu hij die warme laptop moet missen claimed hij de kledingkasten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij krijgt die deuren echt steeds open, we hadden hem beter Houdini of zo kunnen noemen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die laptop!Hier sprong Juliet er net ook al tegenop.
![]()
En kledingkastenkater.
Neequote:
Vraag of APK effe wil komen helpenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeKast is ruim groter dan ik en log
ENIK
WIL
HEM
NU
WEG
Heb je een hamer?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeKast is ruim groter dan ik en log
ENIK
WIL
HEM
NU
WEG
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
Oh, omdat ie dubbel zat aan de zijkant
Opgelost, slotje.
Heb ik al 100x gevraagd en hij wil nietquote:
Ja, en ik heb serieus erover nagedachtquote:
Heb je wel gezegd dat het niet naakt hoeft?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb ik al 100x gevraagd en hij wil niet![]()
![]()
![]()
Te droogquote:Op zondag 1 mei 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
Oh, omdat ie dubbel zat aan de zijkant
Opgelost, slotje.
Hoiquote:Op zondag 1 mei 2011 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb ik al 100x gevraagd en hij wil niet![]()
![]()
![]()
Heb ik voor niks vanmorgen mijn buik geschorenquote:
Is er nog wijn over?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:00 schreef Goodbye het volgende:
APK, de voorkant van mijn huis moet nog geschilderd worden. Kom je langs? Ik heb nog wel een paar flesjes wijn klaar staan
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:01 schreef APK het volgende:
[..]
Is er nog wijn over?
Ik dacht dat je gisteren alles opgedronken had
Dat was ergens andersquote:Op zondag 1 mei 2011 14:01 schreef APK het volgende:
[..]
Is er nog wijn over?
Ik dacht dat je gisteren alles opgedronken had
Hoi Boorquote:Op zondag 1 mei 2011 14:05 schreef Greys het volgende:
Boor wil jullie even toespreken.
(Handig zeg, filmpjes van je telefoon meteen op Youtube gooien, er gaat een wereld voor me open)
Ik twijfel nog steedsquote:
Ja, dat hoorde ik dus gisterenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:05 schreef Greys het volgende:
(Handig zeg, filmpjes van je telefoon meteen op Youtube gooien, er gaat een wereld voor me open)
Nee, ze heet Katylins als troetelnaampje.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:50 schreef Goodbye het volgende:
Heb je Kate nu ook omgedoopt naar Catherine, Cat?
Naartjie vond de toespraak weinig boeiend, maar Satsu was zeer geïntrigeerd en zette dezelfde grote ogen op als Borie blér.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:05 schreef Greys het volgende:
Ja dat filmpje is misluktquote:
Is wel te horen hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
Ja dat filmpje is mislukt
Hij snurkt daar echt heel hard maar dat hoor je niet
Echt?quote:
Ja, 'ieeeeuuuuhhhheeergh, ieeeeuuuuhhhheeergh, ieeeeuuuuhhhheeergh'quote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
Echt?
Als ik mijn computergeluid op het allerhardst zet, hoor ik alleen helemaal aan het eind in de verte een klein snurkje.
Ja zoiets iddquote:Op zondag 1 mei 2011 14:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, 'ieeeeuuuuhhhheeergh, ieeeeuuuuhhhheeergh, ieeeeuuuuhhhheeergh'
quote:
Ik heb geen ideequote:
Jij bent echt engquote:Op zondag 1 mei 2011 14:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geen ideeZe heeft daar laatst een keer geslapen om op te passen en hij komt vanavond, geen idee of er al geneukt is
Wiki.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeZe heeft daar laatst een keer geslapen om op te passen en hij komt vanavond, geen idee of er al geneukt is
Ben je nu in het oude of nieuwe huis bezig?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, kast is eruit en eerste delen ondertapijt liggen (alleen nog niet gelijmd)
nieuwequote:Op zondag 1 mei 2011 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je nu in het oude of nieuwe huis bezig?
Ah, en daar neem je dan een kast over zeker.quote:
Nou ja, hij stond er nogquote:Op zondag 1 mei 2011 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, en daar neem je dan een kast over zeker.
Oh nee, wat doen ze?quote:
1-0 achter maar binnen een minuut weer 1-1quote:
Hebbe is hebbe. Als je hem kunt gebruiken tenminste.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahaha, nou ik hoor het prima hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat filmpje is mislukt
Hij snurkt daar echt heel hard maar dat hoor je niet
Oeh gezellig!quote:
Hooooi pappa van S.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
De vader van S heeft een nieuwe foon.
Zelfde als ik maar dan zwartEven testen of ie daar wel op de standaard browser kan FOK!en straks.
Ja dat is een mooie manier om even te testenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
De vader van S heeft een nieuwe foon.
Zelfde als ik maar dan zwartEven testen of ie daar wel op de standaard browser kan FOK!en straks.
Alleen niet vergeten om weer uit te loggenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat is een mooie manier om even te testen
Je hebt een maandagochtendtelefoon gekocht!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Log helemaal niet in, ik kan op mijn standaard browser niet eens door een topic scrollen en zijn vader dus wel, gaat als de brandweer. Dus mijn telefoon gaat terug, mooi kunnen testen nu
Haal je wel de sms'jes er af?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Log helemaal niet in, ik kan op mijn standaard browser niet eens door een topic scrollen en zijn vader dus wel, gaat als de brandweer. Dus mijn telefoon gaat terug, mooi kunnen testen nu
Dat heb jij weer hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 16:13 schreef Greys het volgende:
Ligt dus echt aan dit exemplaar. Even weer netjes inpakken vanavond en terug naar fabrieksinstellingen
Dat is gemeen Erik.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb jij weer hoor. De koningin van nieuwe-telefoon-paniek-ergernis moet weer een toestel krijgen dat kuren heeft
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gaat dat niet automatisch bij terug naar fabrieksinstellingen?quote:
Karma is a bitchquote:Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb jij weer hoor. De koningin van nieuwe-telefoon-paniek-ergernis moet weer een toestel krijgen dat kuren heeft
.
Waarmee heb jij dan slechte karma verdiendquote:
Dan maak je er heul creatief een 2-kleurige slaapkamert vanquote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Al mn tapijt is net te klein voor in de logeerkamer!![]()
![]()
![]()
Dan moet je gewoon hele brede plinten leggenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga je geen advies geven, je hebt mijn kitten kamer gezien.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat wordt het ook jaquote:Op zondag 1 mei 2011 17:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan maak je er heul creatief een 2-kleurige slaapkamert van
Komt goed!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt het ook ja
Blauw met beige
Morgen komt de broer van mn stiefvader langs, die is/was stoffeerder dus geeft zijn mening
Leukquote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt het ook ja
Blauw met beige
Morgen komt de broer van mn stiefvader langs, die is/was stoffeerder dus geeft zijn mening
Maar goed, zelfs dat past net aan, dus het wordt niet heel verschrikkelijk mooi waarschijnlijkquote:
Mja, het is 14 m2, dus dat is sowieso vrij groot, we kijken eerst zo welquote:Op zondag 1 mei 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
Crea met tapijt
Kan je niet een goedkoop stukkie bij carpetland halen dat wel groot genoeg is? Hoewel, voor de logeerkamer..
Alsof jouw opvang/pleeg/stief/neefjes/nichtjes of andere soort kindjes daarop gaan letten.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, zelfs dat past net aan, dus het wordt niet heel verschrikkelijk mooi waarschijnlijk
Rondje huis voordat de Safari op tafel komt.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij de housewarming gaan wij er uiteraard wel heul kritisch naar kijken
Met een ijsblokje...en de wijn en de blikjes voor Greysquote:Op zondag 1 mei 2011 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rondje huis voordat de Safari op tafel komt.
Heeft ze meteen ruzie met de buren vanwege het lawaaiquote:
Maar we gaan heul niet singstarren!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze meteen ruzie met de buren vanwege het lawaai
Dat zeg je nu, maar als de Safari geopend wordt....quote:
Filmpje!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:41 schreef Cat22 het volgende:
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnñb n nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn5555555555555555555555555++++++++++++++++++++++ [/Kate en Juliet]
Dan seggg ik dabt nowg steeds.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar als de Safari geopend wordt....
Instellingen redden!quote:
op den sokjesquote:Op zondag 1 mei 2011 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze meteen ruzie met de buren vanwege het lawaai
Potver, had ik net een traditionele Friesche klompendans in gedachten als verrassing voor jouquote:
Gelukkig heb jij klompensloffenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Potver, had ik net een traditionele Friesche klompendans in gedachten als verrassing voor jou
Nee, nou goed?quote:
Die hebben 2X WWW niet overleefdquote:
Nee!quote:
Er zitten spontaan ventilatiegaten in, maar als ik de film nog es terugkijk, snap ik ook wel waarvanquote:
Of dat goed is weet ik nietquote:
Het waren natuurlijk ook geen sportklompen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zitten spontaan ventilatiegaten in, maar als ik de film nog es terugkijk, snap ik ook wel waarvan
Ze hadden geen airmaxx-kussentjes idd.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het waren natuurlijk ook geen sportklompen.
Ik zie het voor mequote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Potver, had ik net een traditionele Friesche klompendans in gedachten als verrassing voor jou
Ik heb ze alleen de eerste kees aan gehad hoor en toen waren ze nog heelquote:
Ik ookquote:
't was als de eerste kees, het klikte zo maar weesquote:Op zondag 1 mei 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen de eerste kees aan gehad hoor en toen waren ze nog heel![]()
De tijs stond even stilquote:Op zondag 1 mei 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
't was als de eerste kees, het klikte zo maar wees
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
't was als de eerste kees, het klikte zo maar wees
Veel plezier!quote:
Forum Opties | |
---|---|