quote:Op zondag 1 mei 2011 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeZe heeft daar laatst een keer geslapen om op te passen en hij komt vanavond, geen idee of er al geneukt is
Whahaha, nou ik hoor het prima hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat filmpje is mislukt
Hij snurkt daar echt heel hard maar dat hoor je niet
Oeh gezellig!quote:
Hooooi pappa van S.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
De vader van S heeft een nieuwe foon.
Zelfde als ik maar dan zwartEven testen of ie daar wel op de standaard browser kan FOK!en straks.
Ja dat is een mooie manier om even te testenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
De vader van S heeft een nieuwe foon.
Zelfde als ik maar dan zwartEven testen of ie daar wel op de standaard browser kan FOK!en straks.
Alleen niet vergeten om weer uit te loggenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat is een mooie manier om even te testen
Je hebt een maandagochtendtelefoon gekocht!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Log helemaal niet in, ik kan op mijn standaard browser niet eens door een topic scrollen en zijn vader dus wel, gaat als de brandweer. Dus mijn telefoon gaat terug, mooi kunnen testen nu
Haal je wel de sms'jes er af?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Log helemaal niet in, ik kan op mijn standaard browser niet eens door een topic scrollen en zijn vader dus wel, gaat als de brandweer. Dus mijn telefoon gaat terug, mooi kunnen testen nu
Dat heb jij weer hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 16:13 schreef Greys het volgende:
Ligt dus echt aan dit exemplaar. Even weer netjes inpakken vanavond en terug naar fabrieksinstellingen
Dat is gemeen Erik.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb jij weer hoor. De koningin van nieuwe-telefoon-paniek-ergernis moet weer een toestel krijgen dat kuren heeft
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gaat dat niet automatisch bij terug naar fabrieksinstellingen?quote:
Karma is a bitchquote:Op zondag 1 mei 2011 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb jij weer hoor. De koningin van nieuwe-telefoon-paniek-ergernis moet weer een toestel krijgen dat kuren heeft
.
Waarmee heb jij dan slechte karma verdiendquote:
Dan maak je er heul creatief een 2-kleurige slaapkamert vanquote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Al mn tapijt is net te klein voor in de logeerkamer!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |