Nee, ze heet Katylins als troetelnaampje.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:50 schreef Goodbye het volgende:
Heb je Kate nu ook omgedoopt naar Catherine, Cat?
Naartjie vond de toespraak weinig boeiend, maar Satsu was zeer geïntrigeerd en zette dezelfde grote ogen op als Borie blér.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:05 schreef Greys het volgende:
Boor wil jullie even toespreken.
(Handig zeg, filmpjes van je telefoon meteen op Youtube gooien, er gaat een wereld voor me open)
Ja dat filmpje is misluktquote:
Is wel te horen hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
Ja dat filmpje is mislukt
Hij snurkt daar echt heel hard maar dat hoor je niet
Echt?quote:
Ja, 'ieeeeuuuuhhhheeergh, ieeeeuuuuhhhheeergh, ieeeeuuuuhhhheeergh'quote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
Echt?
Als ik mijn computergeluid op het allerhardst zet, hoor ik alleen helemaal aan het eind in de verte een klein snurkje.
Ja zoiets iddquote:Op zondag 1 mei 2011 14:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, 'ieeeeuuuuhhhheeergh, ieeeeuuuuhhhheeergh, ieeeeuuuuhhhheeergh'
quote:
Ik heb geen ideequote:
Jij bent echt engquote:Op zondag 1 mei 2011 14:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geen ideeZe heeft daar laatst een keer geslapen om op te passen en hij komt vanavond, geen idee of er al geneukt is
Wiki.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeZe heeft daar laatst een keer geslapen om op te passen en hij komt vanavond, geen idee of er al geneukt is
Ben je nu in het oude of nieuwe huis bezig?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, kast is eruit en eerste delen ondertapijt liggen (alleen nog niet gelijmd)
nieuwequote:Op zondag 1 mei 2011 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je nu in het oude of nieuwe huis bezig?
Ah, en daar neem je dan een kast over zeker.quote:
Nou ja, hij stond er nogquote:Op zondag 1 mei 2011 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, en daar neem je dan een kast over zeker.
Oh nee, wat doen ze?quote:
1-0 achter maar binnen een minuut weer 1-1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |