Dan moet je gewoon hele brede plinten leggenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Al mn tapijt is net te klein voor in de logeerkamer!![]()
![]()
![]()
Ik ga je geen advies geven, je hebt mijn kitten kamer gezien.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Al mn tapijt is net te klein voor in de logeerkamer!![]()
![]()
![]()
Dat wordt het ook jaquote:Op zondag 1 mei 2011 17:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan maak je er heul creatief een 2-kleurige slaapkamert van
Komt goed!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt het ook ja
Blauw met beige
Morgen komt de broer van mn stiefvader langs, die is/was stoffeerder dus geeft zijn mening
Leukquote:Op zondag 1 mei 2011 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt het ook ja
Blauw met beige
Morgen komt de broer van mn stiefvader langs, die is/was stoffeerder dus geeft zijn mening
Maar goed, zelfs dat past net aan, dus het wordt niet heel verschrikkelijk mooi waarschijnlijkquote:
Mja, het is 14 m2, dus dat is sowieso vrij groot, we kijken eerst zo welquote:Op zondag 1 mei 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
Crea met tapijt
Kan je niet een goedkoop stukkie bij carpetland halen dat wel groot genoeg is? Hoewel, voor de logeerkamer..
Alsof jouw opvang/pleeg/stief/neefjes/nichtjes of andere soort kindjes daarop gaan letten.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, zelfs dat past net aan, dus het wordt niet heel verschrikkelijk mooi waarschijnlijk
Rondje huis voordat de Safari op tafel komt.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij de housewarming gaan wij er uiteraard wel heul kritisch naar kijken
Met een ijsblokje...en de wijn en de blikjes voor Greysquote:Op zondag 1 mei 2011 18:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rondje huis voordat de Safari op tafel komt.
Heeft ze meteen ruzie met de buren vanwege het lawaaiquote:
Maar we gaan heul niet singstarren!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze meteen ruzie met de buren vanwege het lawaai
Dat zeg je nu, maar als de Safari geopend wordt....quote:
Filmpje!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:41 schreef Cat22 het volgende:
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnñb n nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn5555555555555555555555555++++++++++++++++++++++ [/Kate en Juliet]
Dan seggg ik dabt nowg steeds.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar als de Safari geopend wordt....
Instellingen redden!quote:
op den sokjesquote:Op zondag 1 mei 2011 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze meteen ruzie met de buren vanwege het lawaai
Potver, had ik net een traditionele Friesche klompendans in gedachten als verrassing voor jouquote:
Gelukkig heb jij klompensloffenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Potver, had ik net een traditionele Friesche klompendans in gedachten als verrassing voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |