Het was toch niet te seksah he?quote:
Awquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da´s het lot als je alt bent. Je staat óf half in de coulissen óf de camera stopt bij de mezzo sopranen.![]()
Jazekers, en dan vaak ook nog naast dezelfde persoon. Al wisselen we daar wel wat in anders is het crisis als diegene er een keer niet is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw![]()
Wat grappig, ik heb er nog nooit over nagedacht dat je op die manier een vaste plek hebt.
Was die chick met die mooie tieten wel goed in beeld?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
Maar het was echt dat tafeltje ja, want exact hetzelfde tortilla bordje en ik zag een van die meiden.
Toeval
Bij jou vast wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was die chick met die mooie tieten wel goed in beeld?
Welke had de goeie tieten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was die chick met die mooie tieten wel goed in beeld?
Ik hou van Holland begint op 4!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Beste zangers van Nederland begint op Ned 1
Oh ja, ook leuk! Maar ik ga voor De beste zangerttts omdat Wolter Kroes nummersquote:
Ga je voor Wolter?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Beste zangers van Nederland begint op Ned 1
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, ook leuk! Maar ik ga voor De beste zangerttts omdat Wolter Kroes nummers
Jijquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, ook leuk! Maar ik ga voor De beste zangerttts omdat Wolter Kroes nummers
Jij weet 100 keer meer van kattenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Greys, jij weet inmiddels vrij veel van katten: wat betekent het als een zekere katerknul al grommend en blazend languit op zijn zij op de grond gaat liggen in de buurt van kittens?![]()
Met het geluid uit ligt hij er namelijk zeer relaxed.
Niet bepaald, maar de voorstukjes zagen er zo gezellig uitquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:37 schreef Cat22 het volgende:
En die dikke man (ben zijn naam kwijt) ook, die zei nog dat we mooi zongen.
Jij weet er inmiddels ook zat van hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet 100 keer meer van katten
Ik denk dat ie zich aan het uitsloven is
Have fun!quote:[..]
Niet bepaald, maar de voorstukjes zagen er zo gezellig uit
Marc vd Linde(n)quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Ooooooh! Nu zie ik Peter van der Vorst bij IHVH! Die was er vandaag ook bij!
En die dikke man (ben zijn naam kwijt) ook, die zei nog dat we mooi zongen.
Dan had ik zijn voornaam vanmiddag in ieder geval goed.quote:
Deze, ik snapte echt geen ruk van die Yo-discussie van julliequote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Welke had de goeie tieten?
Die met die Yo heupen?![]()
Snel gezien staat er een automatiek achter dat zooitje mensenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:42 schreef APK het volgende:
[..]
Deze, ik snapte echt geen ruk van die Yo-discussie van jullie
[ afbeelding ]
Mooie meid hè?
Ik had naar buiten moeten gaan vandaag
Ik woon tegenover een FEBOquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snel gezien staat er een automatiek achter dat zooitje mensen
Even quoten voor Tombo.quote:
Ik wil in zo'n huis wonen, maar dan zonder spinnenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook wel in zo'n huis wonen, waar ze zitten nu bij de Beste zangers.
Oh dat is nou ook echt iets waar je aan moet denken bij het woord cottagequote:Op zaterdag 30 april 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil in zo'n huis wonen, maar dan zonder spinnen
[ afbeelding ]
Wie zou je moeten beledigen dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:47 schreef APK het volgende:
Nee hè, ik heb geen zin meer om te eten en dan blijf ik drinken en dan ga ik mensen beledigen![]()
Greys of tombo, sms even als het uit de hand loopt
Geef me je nummer maar.. just in case.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:47 schreef APK het volgende:
Nee hè, ik heb geen zin meer om te eten en dan blijf ik drinken en dan ga ik mensen beledigen![]()
Greys of tombo, sms even als het uit de hand loopt
Ik ken er geenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
Wat zijn nou die beroemde truttige plaatsjes in Zuid-Engeland?
Ik kan er niet eentje meer bedenken.
Komt 'ie!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef me je nummer maar.. just in case.
Waar?quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Haal gewoon een patatje en een milkshake aan de overkant en zeg die meisjes even gedag
Arghhh fuck, ik weet nog dat ik op een van die plaatsen zocht (ik dacht met een L ) en dat ik toen de meest cute cottage zag die ik ooit gezien hadquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken er geen![]()
Alleen dat plaatsje uit The Holiday met Cameron Diaz, Surrey
Ga je nu bellen om mijn stem te horen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef me je nummer maar.. just in case.
quote:
Is dat niet gewoon van die raambescherming?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snel gezien staat er een automatiek achter dat zooitje mensen
Ik heb inmiddels 2 nummers van hem gekregen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon van die raambescherming?
Dat kan alleen maar in Weird.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)o_leuk_is_qday_.html
En dat zingt dan ook nog Lange Fransquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
'k Heb de heeeeeeeeeeele nacht
liggen dromennnnnnnnnnnn
Jezus fuck, wat ergquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat zingt dan ook nog Lange Frans
Oh ja, welke zender?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
'k Heb de heeeeeeeeeeele nacht
liggen dromennnnnnnnnnnn
Doet hij het net zo goed als opera?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat zingt dan ook nog Lange Frans
quote:
Bel hem anders effe.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Tombo!
Zeg eens tegen APK dat ie het bier en/of de wijn weg moet zetten en een milkshake moet gaan halen? Uit voorzorg?
quote:
Nu al?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Tombo!
Zeg eens tegen APK dat ie het bier en/of de wijn weg moet zetten en een milkshake moet gaan halen? Uit voorzorg?
Dat kan jij toch wel hebben?quote:
Hoezo ik nou weer?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kan jij toch wel hebben?En anders gaan we je hier troosten.
APK! IN JE MANDquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Tombo!
Wanneer?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
APK! IN JE MAND![]()
Greys, ga je mee naar de sauna?
Neehee! JIJ vraagt aan Tombo of zij APK wil bellen! Waarop ik zeg dat jij dat best zelf kunt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo ik nou weer?
Jij wilt hem horen, jij vraagt zijn nr en IK moet hem bellen?
De logica ontgaat mij hier even
Mag APK dat nog zelf weten ja?quote:
Any timequote:
quote:En met wie?
Snel!quote:
HEEJ! Ik vraag of ze mee gaat, APK niet!quote:
Ahem!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEJ! Ik vraag of ze mee gaat, APK niet!
quote:
En daar stel ik vragen over.quote:
Dat 'wilt' hè?quote:
Huh?quote:
Ze steken er de draak meequote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dat 'wilt' hè?
Ik raak een beetje in de war tegenwoordig
Net als Afscheid ook niks voor een vrouwquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:13 schreef APK het volgende:
Gaan ze FUCKING 'Zij gelooft in mij' ook op tv zingen
Wel mooi gedaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:13 schreef APK het volgende:
Gaan ze FUCKING 'Zij gelooft in mij' ook op tv zingen
Die komt morgen in Weird.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel mooi gedaan
Ook al is Do een stinkhoer.
Oh, is dat 'Do'quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Wel mooi gedaan
Ook al is Do een stinkhoer.
Nu welquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:15 schreef Cat22 het volgende:
Tombo, wil je Sawyer nog de groeten doen?
Wel heel stilletjes dan, want hij ligt naast me te slapen.![]()
Greys heeft een screenshot gemaakt!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu welIk heb je net gemist vanmiddag
Ik zag hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys heeft een screenshot gemaakt!![]()
En ik heb het opgenomen.
Ik lees toch terugquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Screenshot by Greys (ik vind het nog steeds knap!)
[SC] #58 Hallo-ooo!?
Ja da's een heel leuke filmquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag het
Morgen McDreamy en McArmy in 1 film!
Maar ik wilde hem ook nog een keer zien.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Rechter achtergrondzangeres van De Beste Zangers is ook achtergrondzangeres op het Eurovisie bij de Jees straks
Jaquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Moeten we binnenkort maar ff afspreken hoe en wat enzo!
quote:APK is ff in gesprek!
Ja, dat schiet ook op iddquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Moeten we binnenkort maar ff afspreken hoe en wat enzo!
APK is ff in gesprek!
SPOILER: alleen voor Cat en GreysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat mag ik toch hopen zegquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Je spoiler
Die tekst in dat balkje voordat je hem opentZou verder niemand het gelezen hebben?
Vast niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Je spoiler
Die tekst in dat balkje voordat je hem opentZou verder niemand het gelezen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik wist niet eens dat dat konquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Je spoiler
Een hele lap tekstquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat had ik al gelezen. Maar wat was de vraag?
SPOILER: Effe testenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Je hebt hem weggehaald!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
JaSPOILER: Effe testenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
SPOILER: Effe testenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hmmmmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb niks gedaan met de vraag in IHVHquote:
SPOILER: Dit is geen spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
SPOILER: Dit mag Cat dus echt niet lezen he!!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef senesta het volgende:
SPOILER: Dit is geen spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef senesta het volgende:
Droogheid.SPOILER: Dit is geen spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Crap.SPOILER: Dit mag Cat dus echt niet lezen he!!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Edit: Ow, oepsie! Door hem te quoten kon ik hem wel lezen! Wie had dat nu gedacht?![]()
En uiteraard
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hihiiiiiihihi.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Whehehe, Frans Bauer-vraag
Waar is Ll als je hem nodig hebt
Ja waar ist ie eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Zuipen in Delft geloof ik.quote:
Koninginnedag aan het vieren gok ik, lam als een balquote:
SPOILER: voor 2/3 niet interessant voor GreysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: voor iets meer dan 1/2 niet interessant voor GreysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, ben jíj diegene in IHVH die ik niet ken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap jou echt nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh, ben jíj diegene in IHVH die ik niet ken.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
SPOILER: voor 2/3 niet interessant voor GreysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: voor iets meer dan 1/2 niet interessant voor GreysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AWWWWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILER: AWWWWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Eh...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik maak denk ik te snel verbanden voor jullie. Dat zeggen veel mensen.
Als ik ERGENS goed in ben is het verbanden leggen en van de hak op de tak springen...
Dus ik vrees dat je gewoon te vaag bent voor mij
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh...
Als ik ERGENS goed in ben is het verbanden leggen en van de hak op de tak springen...
Dus ik vrees dat je gewoon te vaag bent voor mij
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik hou van Holland!quote:
Reclame voor melkschuim, ik heb bij dat meisje in de klas gezeten!
Ook al beroemd!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Grappig is dat he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Een jongen waarmee ik in de klas zat toen ik opleiding astrologie deed timmert ook leuk aan de weg
http://www.imdb.com/name/nm2178544/JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Ja, ik kwam tijdens de kermis vorig jaar een jongen van de basisschool tegen die succesvol mode-ontwerper is!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Grappig is dat he?
Een jongen waarmee ik in de klas zat toen ik opleiding astrologie deed timmert ook leuk aan de weg
http://www.imdb.com/name/nm2178544/
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Senes, had je me niet kunnen waarschuwen voor de Angry Birds app?![]()
Ooit wel binnen gehaald maar nooit gespeeld en weer weg gemikt. Ik denk dat ik dit maar als waarschuwing neem
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."![]()
Allejezus verslavendquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Die heb ik niet![]()
Ooit wel binnen gehaald maar nooit gespeeld en weer weg gemikt. Ik denk dat ik dit maar als waarschuwing neem
En die geluidjes hahaha.
Begin er maar niet aan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
OMG Willem en Maxima lookalikes!![]()
Maxima heb 2 liefe kindjuhs en doet nu een opleiding tot schoonheidsspeciliastuh.
Zolang ze maar goed kan wapperen zal het wel in orde komen.
34 miljoenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
OMG Willem en Maxima lookalikes!![]()
Maxima heb 2 liefe kindjuhs en doet nu een opleiding tot schoonheidsspeciliastuh.
Zolang ze maar goed kan wapperen zal het wel in orde komen.![]()
Ligt APK inmiddels achter de bank?
quote:
Met Pisces op de bank denk ik!quote:
quote:
Ik heb nu al te weinig uren in een dagquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Allejezus verslavend
En die geluidjes hahaha.
Begin er maar niet aan
Ik vaak ook, maar zo in het weekend vind ik het wel lachenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nu al te weinig uren in een dag
Zal ook wel snel gaan vervelen hoor, want het is erg veel van hetzelfde. Maar ik ken dit allemaal niet joh, dit soort dingetjes op je telefoon, ben alles aan het ontdekken
Waar heb jij Pisces gelaten?quote:
Lekker genietenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vaak ook, maar zo in het weekend vind ik het wel lachen
Zal ook wel snel gaan vervelen hoor, want het is erg veel van hetzelfde. Maar ik ken dit allemaal niet joh, dit soort dingetjes op je telefoon, ben alles aan het ontdekken
Android rules
Nou, dan ga ik maar niet bellenquote:
Ik leef nogquote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Die bal als PIquote:
Je hield het aardig vol, dus dat zal wel meevallenquote:
Of je bent inmiddels enigszins beneveld en daarom léék het vaag.
Je had ineens ook problemen met 'je wilt' namelijk
Sawyer lag heel dicht tegen me aan te slapen.![]()
Toen ik opstond rolde hij om.![]()
Dus nu is hij boos.![]()
En loopt keihard te schelden.
Hij belt mij maarquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ah, het liefdeskoppel is terecht.
Noesquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Sawyer lag heel dicht tegen me aan te slapen.![]()
Toen ik opstond rolde hij om.![]()
Dus nu is hij boos.![]()
En loopt keihard te schelden.
Hier loopt er een te schelden omdat hij geen extra kuiken krijgt
Sawyer is echt een karakter, hij gilt om alles. En om niks.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noes
Hier loopt er een te schelden omdat hij geen extra kuiken krijgt
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij belt mij maarJij weet niet genoeg van voetbal ben ik bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef hem dan wel een extra kuiken, het is een feestdag!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noes
Hier loopt er een te schelden omdat hij geen extra kuiken krijgt![]()
Dan wordt hij veel te dik en gaat Sawyer pletten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef hem dan wel een extra kuiken, het is een feestdag!![]()
fixedquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sawyer Sjefke is echt een karakter, hij gilt om alles. En om niks.
Ik weet andere dingenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet niet genoeg van voetbal ben ik bang
Hij heeft er 2 gehad ipv 0, goh, wat een zielige katquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef hem dan wel een extra kuiken, het is een feestdag!![]()
Dat gaat gezellig worden bij jou.quote:
Ik ben zooooooo omkoopbaarquote:
ZZZZZZzuyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyq [/kATE]
Aaaaahquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft er 2 gehad ipv 0, goh, wat een zielige kat
HAAAAALLLOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
quote:Okee, dit valt opquote:
Wat valt er precies op?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Erik en ik zijn gewoon een beetj ein luvvvvv
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
quote:
Jij op Gb, Gb op jou, Pisces op APK en APK op Piscesquote:![]()
Ik blijf weer eens over
Hallooooo GoodErik!![]()
Kom maar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij op Gb, Gb op jou, Pisces op APK en APK op Pisces![]()
Ik blijf weer eens over
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij op Gb, Gb op jou, Pisces op APK en APK op Pisces![]()
Ik blijf weer eens over![]()
Lurvvvvvvvvve is in the air!
Hoi Gb!
Wij vallen niet op elkaarquote:
SenessssIk ben dan wel niet blauw, maar ik wil ook een `halloooo
`
![]()
![]()
![]()
Hai Greysje, lekkere scheeeeet van mequote:
Maar dan kunnen we toch wel bij elkaar uithuilen?quote:
Truequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we toch wel bij elkaar uithuilen?
Maar daar gaat het niet van over, dus dan maar lachen
Ik wil best een homoharem hoor.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Halloquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:22 schreef Goodbye het volgende:
SenessssIk ben dan wel niet blauw, maar ik wil ook een `halloooo
`
![]()
![]()
![]()
Ik vind Tombno ook wel een schatjeee
Ik val op jullie allemaal wel een pietsie.
En op sommigen iets meer dan een pietsie!
I´M INNNNN!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True
Maar daar gaat het niet van over, dus dan maar lachen![]()
![]()
Alleen als je dat kunt betalen.quote:
GB is heaumeau?quote:![]()
Ik ga voro categorie tweeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
Ik val op jullie allemaal wel een pietsie.
En op sommigen iets meer dan een pietsie!Stay with me, let's just breathe.
Neeee, ik wi+ wel in ERik z´n harem!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen als je dat kunt betalen.
[..]
GB is heaumeau?![]()
Ik vind jou ook lief GB
Tomb-yesquote:
Gaat het wel met je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neeee, ik wi+ wel in ERik z´n harem!
N ee
Ik zie een nieuwe match ontstaanquote:
uuuukuku]\kkkkkkkkkkkkkkkkkk [/Kate]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg eens een sms van iemand dat ik een mooi figuur had, maar er stond:Ik kwam niet meer bijquote:Je hebt een mooi figuurzaag![]()
![]()
![]()
MET WIEEE?quote:Stay with me, let's just breathe.
Jij en APKquote:
Ja, en een figuurzaag is heul niet zo mooi! Lekker dan weeeeer!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg eens een mms van iemand dat ik een mooi figuur had, maar er stond:
[..]
Ik kwam niet meer bij![]()
![]()
![]()
Maar je hebt een goed ifguur hoor
Leuke dag gehad?quote:
Ik wil met Erik
Oooooh,quote:
Ben ik dan niet ee dagje te laat?
Ja hoor, ik was niet eens in Amsterdam joh!quote:Stay with me, let's just breathe.
Alleen het figuur dat online te zien isquote:?
Tombo is mooi en lief en slim. Ik meen het, alleen lijkt dat nu misschien niet zo.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Beetje rechttoe rechtaan hequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en een figuurzaag is heul niet zo mooi! Lekker dan weeeeer!quote:Maar je hebt een goed ifguur hoor![]()
Jij ook, wtf doe jij in Slank?
Eh, nee hoezo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooh,
Ben ik dan niet ee dagje te laat?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooh,
Ben ik dan niet ee dagje te laat?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen het figuur dat online te zien is?
Tombo is mooi en lief en slim. Ik meen het, alleen lijkt dat nu misschien niet zo.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen als ik mn corrigerende ondergoed aan heb
Nou, dat valt dus best een beetje tegen./quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beetje rechttoe rechtaan he
[..]
![]()
Jij ook, wtf doe jij in Slank?
Veel wijntjes enzo hihihihihihihiStay with me, let's just breathe.
Had je nou toch maar die milkshake ipv dat bier genomen he, dan had je het nu nog kunnen volgenquote:
Heul nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat valt dus best een beetje tegen./quote:Veel wijntjes enzo hihihihihihihi![]()
Ik heb er gewoon al twee naakt gezien uit deze SC
Twee en een half, eigenlijk.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Waar is een verbandenlegger als je hem nodig hebtquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je nou toch maar die milkshake ipv dat bier genomen he, dan had je het nu nog kunnen volgen
Ik 1quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb er gewoon al twee naakt gezien uit deze SC
Twee en een half, eigenlijk.en ook wel wat halfjes tijdens WWW's
WIEEEEEEEEEEE de fuck hebben jullie dan allemaal naakt gezien?
Ik alleen Greys!
Wie wil me aanraken????
Ik niemand van hier.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mezelf ook niet, het licht moet uit.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ook Greysquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik alleen Greys!
Wie wil me aanraken????
Ik kon ff niet tellen zeg maar
Hips!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga voro categorie tweeeeeeeeeeeeeeee
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Ik jou en Tombo!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik alleen Greys!
Wie wil me aanraken????
Of had je niet teruggelezen dat ik vorig weekend zaterdagavond met Tombo naar de sauna ben geweest?McWapper was er ook nog ff, maar hij ging net naar huis toen wij aan kwamen
Dan nogggggquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik alleen Greys!
Wie wil me aanraken????![]()
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Nee, niet gelezen..quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik jou en Tombo!
Of had je niet teruggelezen dat ik vorig weekend zaterdagavond met Tombo naar de sauna ben geweest?McWapper was er ook nog ff, maar hij ging net naar huis toen wij aan kwamen
Nou, serieus niet gelzen , dus waarschijnlij dronken
We zeiden dat we Klaartje van den Heuvel heettenquote:
Maar je bent gewoon zonder MIJJJJJJJJJJJJJJ naar McWapper gegaan.
Weet niet of ik je dat kan vergeveennnn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Nou, serieus niet gelzen , dus waarschijnlij dronken
Het was nacht met sterren, en warm!![]()
McWapper ging er weg vanquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Wat vond jij van McWapper Tombo
Had ik dan thuis moeten gaan zitten verpieteren terwijl jij in Rome zat?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik dan thuis moeten gaan zitten verpieteren terwijl jij in Rome zat?
Ik heb het half half gedaan, half verpieterd (overdag) en 's avonds effe plonzen.quote:
Dan wel goed? En McWapper was gone. Dus haal dat zwaard maar weer weg boven mijn hoofd
Ik verwacht wel altijd een beetje dat de wereld zich aanpast aan mijn gemoedstoestand. De wereld doet dat niet helaasquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik dan thuis moeten gaan zitten verpieteren terwijl jij in Rome zat?.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nouuuuuuuuuuuuuu vooruitquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het half half gedaan, half verpieterd (overdag) en 's avonds effe plonzen.
Dan wel goed? En McWapper was gone. Dus haal dat zwaard maar weer weg boven mijn hoofd
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verwacht wel altijd een beetje dat de wereld zich aanpast aan mijn gemoedstoestand. De wereld doet dat niet helaas.
Zij zat in Rome, ik mocht ook fun
Ik zag hem 2 tellen, en met kleren aanquote:![]()
Wel brede armen, en hij was grappig
Dat is toch wel genoeg om een kritisch oordeel over iemand te kunnen vellenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag hem 2 tellen, en met kleren aan![]()
Wel brede armen, en hij was grappig.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Grappig, ja?
En zonder shirt issie beter, ja
Positief tot nu toe, ik wil hem eerst nog met zweetdruppels over zn lijf zienquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is toch wel genoeg om een kritisch oordeel over iemand te kunnen vellen.
Ik herkende hem amper trouwensquote:
Hij had zo'n wit masseurspakkie aan! En hij was naar de kappert geweest ofzo.
En omdat we de overdagwappersessies gemist hadden gingen we naar die van half negen. Hele leuke meid deed dat, maar toen we stonden te wachten buiten tot het tijd was kwam ze naar me toe en vroeg 'Ben jij een vriendin van Nard toevallig?'
Ik had m'n enkel verstuiktquote:![]()
Maar okeeee, wel fun verdre ja
Die shock op jouw gezicht toenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik herkende hem amper trouwens
En omdat we de overdagwappersessies gemist hadden gingen we naar die van half negen. Hele leuke meid deed dat, maar toen we stonden te wachten buiten tot het tijd was kwam ze naar me toe en vroeg 'Ben jij een vriendin van Nard toevallig?'![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeee echt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik herkende hem amper trouwens
En omdat we de overdagwappersessies gemist hadden gingen we naar die van half negen. Hele leuke meid deed dat, maar toen we stonden te wachten buiten tot het tijd was kwam ze naar me toe en vroeg 'Ben jij een vriendin van Nard toevallig?'
Zie je nou wel dat hij jou leuker vind dan mijjjjjjjjjjjjjjj
Hij zag wel dat ik jou niet wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee echt?
Ja tochhhhquote:
Hij tilde zijn shirt nog wel ff op om aan zijn collega te laten zien hoe bruin hij was geworden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef Goodbye het volgende:
Grappig, ja?
En zonder shirt issie beter, ja
Dat zag Tombo wel
Ik vind je NOG leuker als je drank op hebtquote:
Dat lijkt me wel logisch ja, we lijken nou niet echt sprekend op elkaarquote:![]()
oh gossssssssssh, da's heeeeulemaal nie zo vaakquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind je NOG leuker als je drank op hebt
Euh, popje... minor detail... jij was er nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee echt?
Dus kon ze dat moeilijk tegen jou zeggen. Hahahahaha.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij tilde zijn shirt nog wel ff op om aan zijn collega te laten zien hoe bruin hij was geworden.
Dat zag Tombo wel
Mooi lijf idd, maar niet heel knap ofzo
Nog zegt alleen meer dan een andere keer, niet dat ze je helemaal niet leuk vindt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
oh gossssssssssh, da's heeeeulemaal nie zo vaak![]()
Omg, in Tennessee mag er tot de ninth grade (vanaf kindergarten) niet over homoseksualiteit gepraat worden door docenten! Gewoon, niet, alleen heteroseksuele voorlichting mag gegeven worden.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee welnee, hij is helemaal niet knapquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Mooi lijf idd, maar niet heel knap ofzo
Maar wel sekseh.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: