Greys heeft een screenshot gemaakt!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu welIk heb je net gemist vanmiddag
Ik zag hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys heeft een screenshot gemaakt!![]()
En ik heb het opgenomen.
Ik lees toch terugquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Screenshot by Greys (ik vind het nog steeds knap!)
[SC] #58 Hallo-ooo!?
Ja da's een heel leuke filmquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag het
Morgen McDreamy en McArmy in 1 film!
Maar ik wilde hem ook nog een keer zien.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Rechter achtergrondzangeres van De Beste Zangers is ook achtergrondzangeres op het Eurovisie bij de Jees straks
Jaquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Moeten we binnenkort maar ff afspreken hoe en wat enzo!
quote:APK is ff in gesprek!
Ja, dat schiet ook op iddquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Moeten we binnenkort maar ff afspreken hoe en wat enzo!
APK is ff in gesprek!
SPOILER: alleen voor Cat en GreysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat mag ik toch hopen zegquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Je spoiler
Die tekst in dat balkje voordat je hem opentZou verder niemand het gelezen hebben?
Vast niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Je spoiler
Die tekst in dat balkje voordat je hem opentZou verder niemand het gelezen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik wist niet eens dat dat konquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Je spoiler
Een hele lap tekstquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat had ik al gelezen. Maar wat was de vraag?
SPOILER: Effe testenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Je hebt hem weggehaald!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
JaSPOILER: Effe testenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
SPOILER: Effe testenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hmmmmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb niks gedaan met de vraag in IHVHquote:
SPOILER: Dit is geen spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
SPOILER: Dit mag Cat dus echt niet lezen he!!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef senesta het volgende:
SPOILER: Dit is geen spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef senesta het volgende:
Droogheid.SPOILER: Dit is geen spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Crap.SPOILER: Dit mag Cat dus echt niet lezen he!!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Edit: Ow, oepsie! Door hem te quoten kon ik hem wel lezen! Wie had dat nu gedacht?![]()
En uiteraard
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hihiiiiiihihi.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Whehehe, Frans Bauer-vraag
Waar is Ll als je hem nodig hebt
Ja waar ist ie eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Zuipen in Delft geloof ik.quote:
Koninginnedag aan het vieren gok ik, lam als een balquote:
SPOILER: voor 2/3 niet interessant voor GreysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: voor iets meer dan 1/2 niet interessant voor GreysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, ben jíj diegene in IHVH die ik niet ken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap jou echt nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh, ben jíj diegene in IHVH die ik niet ken.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
SPOILER: voor 2/3 niet interessant voor GreysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: voor iets meer dan 1/2 niet interessant voor GreysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AWWWWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |