Greys heeft een screenshot gemaakt!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu welIk heb je net gemist vanmiddag
Ik zag hetquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys heeft een screenshot gemaakt!![]()
En ik heb het opgenomen.
Ik lees toch terugquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Screenshot by Greys (ik vind het nog steeds knap!)
[SC] #58 Hallo-ooo!?
Ja da's een heel leuke filmquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag het
Morgen McDreamy en McArmy in 1 film!
Maar ik wilde hem ook nog een keer zien.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Rechter achtergrondzangeres van De Beste Zangers is ook achtergrondzangeres op het Eurovisie bij de Jees straks
Jaquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Moeten we binnenkort maar ff afspreken hoe en wat enzo!
quote:APK is ff in gesprek!
Ja, dat schiet ook op iddquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Moeten we binnenkort maar ff afspreken hoe en wat enzo!
APK is ff in gesprek!
SPOILER: alleen voor Cat en GreysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat mag ik toch hopen zegquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Je spoiler
Die tekst in dat balkje voordat je hem opentZou verder niemand het gelezen hebben?
Vast niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Je spoiler
Die tekst in dat balkje voordat je hem opentZou verder niemand het gelezen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik wist niet eens dat dat konquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Je spoiler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |