Het was toch niet te seksah he?quote:
Awquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da´s het lot als je alt bent. Je staat óf half in de coulissen óf de camera stopt bij de mezzo sopranen.![]()
Jazekers, en dan vaak ook nog naast dezelfde persoon. Al wisselen we daar wel wat in anders is het crisis als diegene er een keer niet is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw![]()
Wat grappig, ik heb er nog nooit over nagedacht dat je op die manier een vaste plek hebt.
Was die chick met die mooie tieten wel goed in beeld?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
Maar het was echt dat tafeltje ja, want exact hetzelfde tortilla bordje en ik zag een van die meiden.
Toeval
Bij jou vast wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was die chick met die mooie tieten wel goed in beeld?
Welke had de goeie tieten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was die chick met die mooie tieten wel goed in beeld?
Ik hou van Holland begint op 4!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Beste zangers van Nederland begint op Ned 1
Oh ja, ook leuk! Maar ik ga voor De beste zangerttts omdat Wolter Kroes nummersquote:
Ga je voor Wolter?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Beste zangers van Nederland begint op Ned 1
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, ook leuk! Maar ik ga voor De beste zangerttts omdat Wolter Kroes nummers
Jijquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, ook leuk! Maar ik ga voor De beste zangerttts omdat Wolter Kroes nummers
Jij weet 100 keer meer van kattenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Greys, jij weet inmiddels vrij veel van katten: wat betekent het als een zekere katerknul al grommend en blazend languit op zijn zij op de grond gaat liggen in de buurt van kittens?![]()
Met het geluid uit ligt hij er namelijk zeer relaxed.
Niet bepaald, maar de voorstukjes zagen er zo gezellig uitquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:37 schreef Cat22 het volgende:
En die dikke man (ben zijn naam kwijt) ook, die zei nog dat we mooi zongen.
Jij weet er inmiddels ook zat van hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet 100 keer meer van katten
Ik denk dat ie zich aan het uitsloven is
Have fun!quote:[..]
Niet bepaald, maar de voorstukjes zagen er zo gezellig uit
Marc vd Linde(n)quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Ooooooh! Nu zie ik Peter van der Vorst bij IHVH! Die was er vandaag ook bij!
En die dikke man (ben zijn naam kwijt) ook, die zei nog dat we mooi zongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |