Het was toch niet te seksah he?quote:
Awquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da´s het lot als je alt bent. Je staat óf half in de coulissen óf de camera stopt bij de mezzo sopranen.![]()
Jazekers, en dan vaak ook nog naast dezelfde persoon. Al wisselen we daar wel wat in anders is het crisis als diegene er een keer niet is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw![]()
Wat grappig, ik heb er nog nooit over nagedacht dat je op die manier een vaste plek hebt.
Was die chick met die mooie tieten wel goed in beeld?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
Maar het was echt dat tafeltje ja, want exact hetzelfde tortilla bordje en ik zag een van die meiden.
Toeval
Bij jou vast wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was die chick met die mooie tieten wel goed in beeld?
Welke had de goeie tieten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was die chick met die mooie tieten wel goed in beeld?
Ik hou van Holland begint op 4!quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Beste zangers van Nederland begint op Ned 1
Oh ja, ook leuk! Maar ik ga voor De beste zangerttts omdat Wolter Kroes nummersquote:
Ga je voor Wolter?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
Beste zangers van Nederland begint op Ned 1
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, ook leuk! Maar ik ga voor De beste zangerttts omdat Wolter Kroes nummers
Jijquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, ook leuk! Maar ik ga voor De beste zangerttts omdat Wolter Kroes nummers
Jij weet 100 keer meer van kattenquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Greys, jij weet inmiddels vrij veel van katten: wat betekent het als een zekere katerknul al grommend en blazend languit op zijn zij op de grond gaat liggen in de buurt van kittens?![]()
Met het geluid uit ligt hij er namelijk zeer relaxed.
Niet bepaald, maar de voorstukjes zagen er zo gezellig uitquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:37 schreef Cat22 het volgende:
En die dikke man (ben zijn naam kwijt) ook, die zei nog dat we mooi zongen.
Jij weet er inmiddels ook zat van hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet 100 keer meer van katten
Ik denk dat ie zich aan het uitsloven is
Have fun!quote:[..]
Niet bepaald, maar de voorstukjes zagen er zo gezellig uit
Marc vd Linde(n)quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Ooooooh! Nu zie ik Peter van der Vorst bij IHVH! Die was er vandaag ook bij!
En die dikke man (ben zijn naam kwijt) ook, die zei nog dat we mooi zongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |