quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILER: AWWWWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Eh...quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik maak denk ik te snel verbanden voor jullie. Dat zeggen veel mensen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh...
Als ik ERGENS goed in ben is het verbanden leggen en van de hak op de tak springen...
Dus ik vrees dat je gewoon te vaag bent voor mij
Ik hou van Holland!quote:
Ook al beroemd!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Reclame voor melkschuim, ik heb bij dat meisje in de klas gezeten!
Grappig is dat he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Reclame voor melkschuim, ik heb bij dat meisje in de klas gezeten!
Ja, ik kwam tijdens de kermis vorig jaar een jongen van de basisschool tegen die succesvol mode-ontwerper is!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Grappig is dat he?
Een jongen waarmee ik in de klas zat toen ik opleiding astrologie deed timmert ook leuk aan de weg
http://www.imdb.com/name/nm2178544/
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Senes, had je me niet kunnen waarschuwen voor de Angry Birds app?
Allejezus verslavendquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Die heb ik niet![]()
Ooit wel binnen gehaald maar nooit gespeeld en weer weg gemikt. Ik denk dat ik dit maar als waarschuwing neem
34 miljoenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
OMG Willem en Maxima lookalikes!![]()
Maxima heb 2 liefe kindjuhs en doet nu een opleiding tot schoonheidsspeciliastuh.
Zolang ze maar goed kan wapperen zal het wel in orde komen.
quote:
Met Pisces op de bank denk ik!quote:
quote:
Ik heb nu al te weinig uren in een dagquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Allejezus verslavend
En die geluidjes hahaha.
Begin er maar niet aan
Ik vaak ook, maar zo in het weekend vind ik het wel lachenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nu al te weinig uren in een dag
Waar heb jij Pisces gelaten?quote:
Lekker genietenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vaak ook, maar zo in het weekend vind ik het wel lachen
Zal ook wel snel gaan vervelen hoor, want het is erg veel van hetzelfde. Maar ik ken dit allemaal niet joh, dit soort dingetjes op je telefoon, ben alles aan het ontdekken
Nou, dan ga ik maar niet bellenquote:
Ik leef nogquote:
Die bal als PIquote:
Je hield het aardig vol, dus dat zal wel meevallenquote:
Hij belt mij maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Noesquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Sawyer lag heel dicht tegen me aan te slapen.![]()
Toen ik opstond rolde hij om.![]()
Dus nu is hij boos.![]()
En loopt keihard te schelden.
Sawyer is echt een karakter, hij gilt om alles. En om niks.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noes
Hier loopt er een te schelden omdat hij geen extra kuiken krijgt
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij belt mij maarJij weet niet genoeg van voetbal ben ik bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Geef hem dan wel een extra kuiken, het is een feestdag!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noes
Hier loopt er een te schelden omdat hij geen extra kuiken krijgt
Dan wordt hij veel te dik en gaat Sawyer pletten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef hem dan wel een extra kuiken, het is een feestdag!![]()
fixedquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sawyer Sjefke is echt een karakter, hij gilt om alles. En om niks.
Ik weet andere dingenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet niet genoeg van voetbal ben ik bang
Hij heeft er 2 gehad ipv 0, goh, wat een zielige katquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef hem dan wel een extra kuiken, het is een feestdag!![]()
Dat gaat gezellig worden bij jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |