Sergio van Kanten, Richal Leitoe, Martijn Barto, Edinho Pattinama, Bernard Quainoo. enz. enz.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Doublepain het volgende:
Ben begonnen met No County..![]()
Alleen is het moeilijk om spelers te halen.. Weet iemand ''goeie'' transfervrije spelers?
Nah, teveel Nederlandersquote:Op zondag 1 mei 2011 03:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sergio van Kanten, Richal Leitoe, Martijn Barto, Edinho Pattinama, Bernard Quainoo. enz. enz.
Benjamin Martha, Graham Ramalhoquote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Doublepain het volgende:
Ben begonnen met No County..![]()
Alleen is het moeilijk om spelers te halen.. Weet iemand ''goeie'' transfervrije spelers?
Ik appeal altijd. En krijg em dan altijd alsnog. Heb nooit last van werkvergunningenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ging net in beroep tegen de weigering van de werkvergunning voor Djuricic naar Liverpool, krijg ik 'm mee.! Nog nooit meegemaakt.. Waarom nu wel? Iemand die daar de regels van weet?
Zoek op assistent managers met een duitse nationaliteit. Dan moet je me toch kunnen vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef Buitendam het volgende:
Hoe heet die hele goede Duitse Assistent Manager ook alweer? Heb al eens een bod op hem gedaan, maar die werd door de club ingetrokken en nu weet ik z'n naam niet meer.
Ben jij het?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zoek op assistent managers met een duitse nationaliteit. Dan moet je me toch kunnen vinden.
Screentje? Ik ken 'm niet.. Is het een regen?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef VonHinten het volgende:
Wereldbeker gewonnen
Halve finale: Palermo 3 - 0 Sydney (3 goals Vicenc)
Finale: Palermo 3 - 0 Boca (3 goals Vicenc)
Topscorer van het toernooi: Vicenc, 6 goals
Ja, regen. Screen:quote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Screentje? Ik ken 'm niet.. Is het een regen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gevaar zit em in zijn tweebenigheid: maakt geen donder uit hoe die voor het doel uitkomt, altijd peert ie em tussen de palen. Vorig seizoen 36 goals in 45 wedstrijden, dit jaar zit ie al op 18 goals in 17 wedstrijden.
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja, regen. Screen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gevaar zit em in zijn tweebenigheid: maakt geen donder uit hoe die voor het doel uitkomt, altijd peert ie em tussen de palen. Vorig seizoen 36 goals in 45 wedstrijden, dit jaar zit ie al op 18 goals in 17 wedstrijden.!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Jezus, wat een bruut!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef VonHinten het volgende:
En dit loopt in mijn game bij Man Utd rond....
[ afbeelding ]
Ongelooflijk wat een dude.
ST. Komt ook gewoon uit hun eigen jeugdquote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jezus, wat een bruut!
Is het een CM, AM of ST?
Weet niet, internationaal voetbal stelt nooit zoveel voor in FM, maar misschien dat het EK en WK nu een hogere reputatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een vraag.. Ik wil bondscoach zijn van een land en het EK winnen... Maar mocht ik nou het EK winnen en ik neem ontslag.. Krijg ik dan wel aanbiedingen van goeie teams?
Met FM 2010 won ik het WK en EK met Engeland.. Maar ik kreeg daarna aanbiedingen van een 3de divisie teams, hoger dan dat niet..
Dat is, geloof ik, een van de beste spelers qua eigenschappen die ik ooit op FM heb gezienquote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Daniele de Rossi! Een beest. Zeer goed als ball-winning cm, deep lying playmaker of gewoon cm support.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:13 schreef Moron het volgende:
En ik wil nog een echte leider op het middenveld.
Fellaini, ook een baas!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Daniele de Rossi! Een beest. Zeer goed als ball-winning cm, deep lying playmaker of gewoon cm support.
Vleugelaanvaller: Ruiz, Griezmannquote:Op maandag 2 mei 2011 12:40 schreef Moron het volgende:
de Rossi had ik ook in gedacht en zal zeker met een persoonlijk bezoekje vereren. Met Fellaini heb ik ook goede ervaringen bij voorgaande games. Bedankt voor de tips
Nog meer mensen met suggesties voor een goede spelmaker, vleugelaanvaller of centrale verdediger? Budget is ruim, dus schiet van walBvd
Als je een goed budget hebt kan ik Sanchez zeker aanraden! Snel en technisch. Schrik niet van z'n mindere stats met crossen en afmaken. Hij trekt weinig naar binnen maar heeft wel bijna iedere rebound te pakken bij mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Vleugelaanvaller: Ruiz, Griezmann
Spelmaker: Van der Vaart (speelt bij mijn Man Utd geweldig)
Ligt er wel een beetje aan in welk land, in Italië moet je het hebben van een zeer diepe verdediging, zeer laag tempo en dan op puur technisch gebied je overwinningen binnenslepen. In Engeland bijvoorbeeld is dat al minder, daar moet je echt de slag om het middenveld winnen, een goede verdedigende middenvelder kan veel counters al in een vroeg stadium voorkomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik loop een beetje vast bij ploegen die loeren op de counter. Niet de kleine ploegen, maar juist de gelijkwaardige topploegen die mij op die manier met 2-0/3-0 een oorwassing geven. Hoe kan ik deze, over het algemeen, het beste aanpakken? Verdediging diep laten spelen en kort passen?
Ik heb gewoon met een creatieve tactiek in een game Barcelona, Real Madrid, Inter, AC Milan enz verslagen. Ik creeer altijd veel kansen met deze tactiek. Gebruik deze overigens nu met Ajaxquote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik loop een beetje vast bij ploegen die loeren op de counter. Niet de kleine ploegen, maar juist de gelijkwaardige topploegen die mij op die manier met 2-0/3-0 een oorwassing geven. Hoe kan ik deze, over het algemeen, het beste aanpakken? Verdediging diep laten spelen en kort passen?
Ik heb de verdediging opdracht gegeven om de enige counterspits 90 min op de huid te zitten. Op het middenveld geprobeerd de spelmakers te hinderen en zelf controlerend te spelen. Behoorlijk gelukt: 4-0 winst.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan in welk land, in Italië moet je het hebben van een zeer diepe verdediging, zeer laag tempo en dan op puur technisch gebied je overwinningen binnenslepen. In Engeland bijvoorbeeld is dat al minder, daar moet je echt de slag om het middenveld winnen, een goede verdedigende middenvelder kan veel counters al in een vroeg stadium voorkomen.
Zo een loopt er in mijn game ook bij Man U rond heb er alles aangedaan om hem te halen maar hij is onhaalbaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Derdiyok is een baas in FMquote:Op maandag 2 mei 2011 09:13 schreef Moron het volgende:
[..]
Dat is, geloof ik, een van de beste spelers qua eigenschappen die ik ooit op FM heb gezien![]()
Ben zelf nu ook bij Man Utd aangenomen en daar begonnen met de voorbereiding. Ze hebben al wat spelers aangetrokken daar, zoals Coentrao, Derdiyok en Enyeama. Alleen waarom ze Derdiyok hebben aangetrokken?Maar met die andere 2 kan ik wel mee leven
![]()
Bestuur werkte bij mij ook heel lang niet mee en aan mijn resultaten lag het ook niet (4 x op rij kampioen van Engeland, 1 Uefa Cup, 4 keer de beker, 1 x 1/4 CL en 1 x 1/2 finale CL). Vanaf eind vorig seizoen is het bestuur met alles eens wat ik zeg. Stadion uitbreiden naar 55.000 man, daarna stadion overgekocht, jeugdcomplex en alles verbeterdquote:Op zondag 1 mei 2011 14:46 schreef VonHinten het volgende:
Ik wil met Palermo de stap naar absolute topclub maken, maar mijn bestuur werkt niet mee. Ik heb standaard een uitverkocht stadion (dus meer zitplaatsen aub!) en matige trainingsfaciliteiten en jeugdopleiding. Maar elk verzoek wordt standaard afgewezen. Dan kun je nog zo leuk 3x op rij kampioen worden en 1x CL winnen, helpt niets.
Wat denk je, zouden de verwachtingen aan het begin van het seizoen ook meetellen? Ik selecteer nog standaard 'ik probeer Europees voetbal te halen' als verwachting, omdat het bestuur dan minder snel geneigd is om te zeiken. Zou de stap wel gemaakt worden als je jezelf als titelkandidaat ziet?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef poiuytr het volgende:
Bestuur werkte bij mij ook heel lang niet mee en aan mijn resultaten lag het ook niet (4 x op rij kampioen van Engeland, 1 Uefa Cup, 4 keer de beker, 1 x 1/4 CL en 1 x 1/2 finale CL). Vanaf eind vorig seizoen is het bestuur met alles eens wat ik zeg. Stadion uitbreiden naar 55.000 man, daarna stadion overgekocht, jeugdcomplex en alles verbeterd
Jij ook al. Wilde net hetzelfde melden. Start pc op, krijg ik een blauw scherm.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Jorwol het volgende:
PC crashte, Windows wilde niet meer opstarten, reinstall, geen backup van m'n FM saves of tactieken....
[ afbeelding ]
Het is een complot zeg ik je.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij ook al. Wilde net hetzelfde melden. Start pc op, krijg ik een blauw scherm.
Vanmorgen harddisk kapoet.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Jorwol het volgende:
PC crashte, Windows wilde niet meer opstarten, reinstall, geen backup van m'n FM saves of tactieken....
[ afbeelding ]
Ik zal em ff uploaden. Stay tuned.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef Jorwol het volgende:
Tijd voor een nieuwe game dus... Denk dat ik eens in Frankrijk begin ofzo, nog nooit gedaan
VonHinten (of iemand anders) heb jij nog dat Exceldingetje?
http://www.scribd.com/doc/54445132/FM11-PRC (Klik rechts op download en selecteer dan de .xls (excel) format.)quote:
Mijn respect voor LLM is groot. Ik nooit zo'n zin in dat gemicromanage en part-time-contracten.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:10 schreef MMUFC het volgende:
Bam! Promotie is een feit! Weston-super-Mare is volgend seizoen actief in de Blue Square Premier! In de finale van de play-offs moest ik uit tegen nummer 2 Havant & Waterlooville. Na 14 minuten stond er al een 0-2 voorsprong op het bord. Nadat ik na 40 minuten de 0-3 wist te maken was H&W verslagen en kon ik 2e helft het uitspelen. H&W mocht zelfs dankbaar zijn dat het bij 0-3 bleef. H&W zal nog een seizoen in de Blue Square South spelen terwijl Weston de BS Premier onveilig gaat maken
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef VonHinten het volgende:
Palermo is overgenomen door een consortium. De nieuwe voorzitter denkt erover om mij te vervangen door mijn assistent manager en zal me binnenkort op de hoogte stellen van zijn beslissing.![]()
![]()
voor de nieuwe voorzitter. Alsof hij de man die al 3x op rij kampioen is geworden (en 2 CL's heeft gewonnen) gaat ontslaan!
Hij heeft wel 80M bij de club financien gegooid, dus dat is mooi. Hopelijk wil hij het stadion wel uitbreiden. Heb nu 50.000 plekken, maar dit is standaar uitverkocht. Op naar de 70.000!
Vast fan van de concurrent, als hij jou laat vertrekkenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef VonHinten het volgende:
Palermo is overgenomen door een consortium. De nieuwe voorzitter denkt erover om mij te vervangen door mijn assistent manager en zal me binnenkort op de hoogte stellen van zijn beslissing.![]()
![]()
voor de nieuwe voorzitter. Alsof hij de man die al 3x op rij kampioen is geworden (en 2 CL's heeft gewonnen) gaat ontslaan!
Hij heeft wel 80M bij de club financien gegooid, dus dat is mooi. Hopelijk wil hij het stadion wel uitbreiden. Heb nu 50.000 plekken, maar dit is standaar uitverkocht. Op naar de 70.000!
Het is ook wel lastig.. want aan de ene kant wil ik betere spelers maar aan de andere kant, ik sta 60k in de min en zit 17k per jaar over mijn salaris budget heen..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:41 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Mijn respect voor LLM is groot. Ik nooit zo'n zin in dat gemicromanage en part-time-contracten.
Psv doet ook altijd onnozele aankopen als Leonardo, Biemans, Swinkels.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:52 schreef poiuytr het volgende:
Cesc Fabregas voor 77 miljoen naar Real Madrid
Het bedrag is niet heel onrealistisch. Dat ie naar Real gaat misschien, maar ja, je kunt niet alles programmeren natuurlijk. Of de spelontwikkelaar moet een 'dislikes club' invoeren onder 'personal'.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:52 schreef poiuytr het volgende:
Cesc Fabregas die voor 77 miljoen naar Real Madrid verkastSoms mag FM wel wat realistischer zijn.
welk club kies je?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:18 schreef MMUFC het volgende:
k*t crashdump.. heeft waarschijnlijk te maken met de landen Jersey en Guernsey die ik ingeladen heb..
Dan maar weer opnieuw beginnenmaarja.. waar..
Ik weet het nog niet.. In ieder geval geen LLM, maar zit nog te twijfelen tussen een topclub uit een klein land, subtopper uit groot land of een topclub uit een groter land..quote:
Weet niet welke club je bent maar soms draait het niet alleen om je uitgelezen kansen, vaak komt er bij de "grote" wedstrijden meer kijken dan alleen statistieken. Tegen rivalen spelen in FM komt meer bij kijken, als je bijvoorbeeld jongens uit de streek in je team hebt zitten motiveren ze het hele elftal. Eerste paar seizoenen had ik hier ook veel last van, tegen concurrenten/ rivalen zie je soms de vaagste goals terwijl je 90 minuten lang gedomineerd hebt en zoals je al zei meer uitgelezen kansen creëert.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:49 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik heb bijna elke wedstrijd veel uitgelezen kansen, maar ze willen er maar niet in.. Tegen Man U had ik zelfs 7 tegenover 3 van hun, maar ik verloor met 4-2..
Iemand een tip?
er was toch ook een eigenschap over het spelen van grote wedstrijden?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Weet niet welke club je bent maar soms draait het niet alleen om je uitgelezen kansen, vaak komt er bij de "grote" wedstrijden meer kijken dan alleen statistieken. Tegen rivalen spelen in FM komt meer bij kijken, als je bijvoorbeeld jongens uit de streek in je team hebt zitten motiveren ze het hele elftal. Eerste paar seizoenen had ik hier ook veel last van, tegen concurrenten/ rivalen zie je soms de vaagste goals terwijl je 90 minuten lang gedomineerd hebt en zoals je al zei meer uitgelezen kansen creëert.
Mijn tip is dus dat je zoveel mogelijk Engelse spelers gebruikt tegen bijvoorbeeld een Man Utd en jongen opstelt die met druk om kunnen gaan dus zo weinig mogelijk spelers onder de 20.
Relishes the big matches, inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:21 schreef Bow het volgende:
[..]
er was toch ook een eigenschap over het spelen van grote wedstrijden?
[ afbeelding ]
BOEEEEEEEEEEEMMM 2-0 geworden thuis, uitwedstrijd kan ik gelukkig weer over mijn twee beste spelers beschikken (Mats Hummels & Khouma Babacarquote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef poiuytr het volgende:
Zo het tweeluik met Barcelona gaat er aan komenhopen dat Senegal het niet te verschopt in de Afrika Cup zodat Babacar fris aan de start staat. Ook zijn er weer van die heerlijke vriendschappelijke wedstrijden voor die belangrijke potjes!
Hele seizoen nog weinig zware blessures gehad ben benieuwd hoeveel spelers er straks terug komen van de vriendschappelijke potjes.
Heeft iedereen hier PC problemen ofzo mijn harde schijf is kapot gelukkig heeft mijn school een ICT helpdesk en die hebben al mijn bestanden gered. Vandaag komt Dell de harde schijf vervangen en Windows 7 er op zetten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig, ik zit nu in 2014 en heb zowel Paloschi als Lukaku en nog steeds Eriksen. Alderweireld ook nog, maar die is niet zo geweldig.,quote:
Welke club speel je ook alweer?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:52 schreef Moron het volgende:
Ik heb inmiddels voor mijn 3 gewilde posities spelers aangetrokken. 2 Spelers komen uit jullie aanbevelingen![]()
De verdediging moest versterkt worden en het liefst met een verdediger die nog een aantal jaren mee kan draaien. Ezequiel Munoz was daarom mijn eerste aankoop. Verder wil ik nog een talentje aankopen voor de centrale verdediging, maar nog niets gevonden. Wel een paar talentvolle backs aangetrokken voor de toekomst.
Mijn 2e aankoop was iemand die de boel kon voorttrekken op het middenveld. De Rossi had net een nieuw contract getekend jammer genoeg en om meer dan 50mil. (was wrs 90mil geworden ofzo) te betalen, vond ik iets te gortig. Dus heb ik Pastore aangekocht!Met hem kan ik ook nog jaren vooruit, dus dat is mooi meegenomen.
Voor de laatste positie heb ik Griezman aangetrokken.![]()
Verder ben ik nog een aantal talentje aan het kopen. Altijd leuk om die op te leiden. Jammer genoeg weinig Engelse talentjes die willen komen. Spelen allemaal bij de aartsrivalen, City, Chelsea en Arsenal.
Ben net begonnen bij Man Utd. Begin in 2012, omdat ik al 2 seizoenen met NK Dinamo erop heb zitten. Munoz houd ik wel onder de duim, anders kan ie opzoutenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Welke club speel je ook alweer?
Munoz is een topper, alleen lastige jongen (steeds meer loon, ruzie maken met ploeggenoten)Griezmann & Pastore is hier al voldoende over geschreven
Hahaha awesomequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef Bow het volgende:
Bij mij zijn er ineens om de haverklap overnamegesprekken aan de gang in de eredivisie. Sparta, PSV, Fortuna, Nec. Heerenveen is al overgenomen door een zakenman waardoor ze o.a. Rosicky en Sidnei konden halen
Wat meer dan 100 punten, klassequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 100 puntenDe afstand met nr. 2 AC Milaan lijkt afgetekend, maar was tot speelronde 36 reuze spannend. Ik kan de Italiaanse beker ook nog winnen. Moet tegen Bologna, dus ik moet kunnen winnen. CL was dit jaar een drama. Eerste knock-out eruit tegen CSKA Moskou. Onverklaarbaar. 0-1 uit verloren, 1-1 thuis gespeeld
Edit: bekerfinale --> Palermo 5 - 0 Bologna. 3x Carlos Vela!
Damn welke tactiek(en) gebruik je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 100 puntenDe afstand met nr. 2 AC Milaan lijkt afgetekend, maar was tot speelronde 36 reuze spannend. Ik kan de Italiaanse beker ook nog winnen. Moet tegen Bologna, dus ik moet kunnen winnen. CL was dit jaar een drama. Eerste knock-out eruit tegen CSKA Moskou. Onverklaarbaar. 0-1 uit verloren, 1-1 thuis gespeeld
Edit: bekerfinale --> Palermo 5 - 0 Bologna. 3x Carlos Vela!
Niet al te hoog beginnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:28 schreef DinkMonkey het volgende:
Heeft iemand wat tips van het kopen van spelers?
Inderdaad. Het eerste seizoen win ik de CL, en het tweede seizoen lig je er de eerste knockout ronde uit door Atletico Madrid met 0-1 thuis verliezen en uit 4-0 afgeslacht te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat meer dan 100 punten, klasse
Dat hoop ik ook ooit te bereiken met mijn Leeds gameWordt wel lastig want laat in de competitie veel jeugd spelen met een paar ervaren spelers erbij maar vaak loop je dan nog wel eens verliespunten op. CL snap ik soms ook niks van, ene seizoen zit alles mee en andere seizoen heb je moeite om die knock-out fases en 1e rondes door te komen. Vind het soms ook zo raar dat mensen hier posten dat ze 3 of 4 keer achter elkaar de CL winnen, wat in mijn ogen onmogelijk is.
Ik speelde 0-0 tegen Cambuur.. Het probleem is momenteel dat de kansen niet echt afgemaakt worden, en ik heb ook niet echt een goalgetter(zoals Babacar bijvoorbeeld) in mijn team..quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef DinkMonkey het volgende:
Nou ik heb ook wedstrijden die ik niet zo goed doe. Ik heb in de eredivisie tegen alle clubs gespeeld en heb er 2 verloren en 2 gelijk gespeeld.
Haha, Paloschi loopt ze 1 op 1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Grappig, ik zit nu in 2014 en heb zowel Paloschi als Lukaku en nog steeds Eriksen. Alderweireld ook nog, maar die is niet zo geweldig.,
Hoe heb je voor het laatst gesaved?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:06 schreef MMUFC het volgende:
Mijn game met PSV gaf ook een crashdump
Daarom een nieuwe game gemaakt, zonder competities die officieel niet in de game zitten en als manager met semi-prof niveau bij Excelsior(verwachting is 17e) begonnen. Mijn eerste doel is niet degraderen uit de Eredivisie.
Na mijn debuut tegen Willem II(verwachting is 18e) zei Gert Heerkes dat zijn elftal beter is en dat ik zeker zal degraderen. Eindstand:
Excelsior - Willem II 3-0
Dat is een automatische save geweest, hij saved iedere 2 weken geloof ik. Maar het verschilt, de ene keer eerst opslaan en daarna afsluiten, en andere keer afsluiten en bij de vraag om op te slaan op ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe heb je voor het laatst gesaved?
Gewoon via Opslaan of Opslaan en Afsluiten?
Soms kan het daardoor komen, gewoon handmatig opslaan en dan handmatig afsluiten is het beste.. Ik had het een keer op Man Utd gezien.. Dat hij soms gewoon afsluit terwijl hij nog opslaat.. Dus dat hij daarna die save niet meer kan openen.. Met FM 09/10 was dat vaak het geval.. Sinds ik dit gebruik, nooit meer een crashdump gehad..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat is een automatische save geweest, hij saved iedere 2 weken geloof ik. Maar het verschilt, de ene keer eerst opslaan en daarna afsluiten, en andere keer afsluiten en bij de vraag om op te slaan op ja.
Berbatov verkopenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:59 schreef Moron het volgende:
Mijn prutsers van spitsen kunnen maar niet scoren. Denk dat ik ze als straf allemaal op de transferlijst zet, zodat ik van ze af ben in de winterstop!Zowel Rooney, Berbatov, Hernandez als Derdiyok kunnen mij zeker niet imponeren met hun spel.
Ja die burrito is al helemaal een prutser!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:00 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Berbatov verkopen
Rooney verkopen![]()
CHIChARITO VERKOPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga dan ook voor Paloschi ofzo. Die loopt ze 1 op 1quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:05 schreef Moron het volgende:
[..]
Ja die burrito is al helemaal een prutser!!![]()
Kerel heeft hoeveel 100% kansen wel niet gehad, maar nee gewoon recht op de keeper blijven schieten
Neeee! Ik heb em op 30-jarige leeftijd bij Palermo. Finishing 20, Composure 18. Tikt echt superveel binnenquote:
Dat dus. Chicharito is het beest van FMquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Neeee! Ik heb em op 30-jarige leeftijd bij Palermo. Finishing 20, Composure 18. Tikt echt superveel binnenScoorde 21x in 30 competitiewedstrijden bij mij. Hij is een beetje traag geworden, maar dodelijk voor goal.
Na het dik gedrukte denk je, nu komt het volgende:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:12 schreef Doublepain het volgende:
Lol ik laat dus een jeugdspeler zijn debuut maken in de beker.. Hij kan echt niks, 3 voor afwerken.. Slechtste spits ooit in mijn jeugd.. Dus hij maakt zijn debuut, 3 min later is hij 6 maanden out hahahahah
Hahahaha ja dat deed zo'n regen van mij ook, het ziet er echt geweldig uitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef MeneerBob het volgende:
Neymar kan volgens mij echt niet normaal lopen. Hij loopt continu te scharen, niets anders
Daar wordt je vrolijk van, spelen Lukaku en Paloschi achter Neymar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
17.75 euro![]()
Heb nu een heerlijke aanval met
Lukaku - Paloschi
-------Neymar
![]()
Bij mij zeggen ze dat hij op de linkervleugel moet, hell no dus! De vrije spits die perfect samenwerkt met Lukaku. Alleen zonde dat Eriksen en Lodeiro niet goed in de il devasto passen. In mijn vorige speelde ik wel met een 10 en daar gingen ze als beesten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Scouts zeggen dat Neymar in de spits moet. Maar mijn tactiek 41212 loopt als een dolle maar mijn 2 spitsen zijn baas. Neymar kan goed fungeren als steekpasskoning
Er komt een bericht over instructies die je mee kan geven. Daar kan je ze weigeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:10 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan ik ook alweer spelers laten weigeren om interlands te spelen.. Labyad speelt nu alleen maar WK onder de 20.. Maar ik heb hem juist nodig.!
thxquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:23 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Er komt een bericht over instructies die je mee kan geven. Daar kan je ze weigeren.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:41 schreef Kn0x het volgende:
Heracles heeft zijn ziel verkocht en de duivel slaat keihard toe:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hmm, PSV speelt 1-1 tegen AZ maar in de league table staan ze op 0 draws en 3 losses?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:41 schreef Kn0x het volgende:
De Eredivisie kende een spannend slot. PSV en ik (Roda JC) streden al lange tijd om de eerste plek. Ik stond tot aan de 28e speelronde bovenaan met 1 punt voorsprong maar AZ gooide roet in mijn eten door mij te verslaan. Daardoor stond PSV weer bovenaan. In de 33e speelronde speel PSV met één punt voorsprong bovenaan. Ik kreeg een makkelijke tegenstander en wist dat ik ging winnen. PSV moest naar AZ toe. Zouden zij mij helpen?
Uitslag AZ-PSV:
[ afbeelding ]
Waardoor ik:
[ afbeelding ]
Mijn helden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hun lange verblijf:
Lijkt me een oude league table want er zijn ook maar 27 wedstrijden gespeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Hmm, PSV speelt 1-1 tegen AZ maar in de league table staan ze op 0 draws en 3 losses?
Dan klopt de 'waardoor ik' niet helemaalquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lijkt me een oude league table want er zijn ook maar 27 wedstrijden gespeeld
Misschien komt door je tactiek je rechtsback vaak in de situatie waarin hij een overtreding moet maken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Oke er klopt nu toch echt iets niet in mijn gamemijn rechtsback krijgt continue rode kaarten, of gele kaarten. Het maakt niet uit welke rechtsback ik opstel ik krijg continue kaarten op die positie. Ik heb net mijn basis back terug van een schorsing, 15 min de game wederom rood. Speler pakt ongeveer 6 rode kaarten in het seizoen
![]()
Mijn tactiek nagekeken ik zie niets bijzonders, tackelen staat gewoon op normaal. Waar kan dit aan liggen behalve dat het een bug is?
Is er iets mis met mijn ogen, of heeft Tamás Péter in het seizoen 2015/16 53 goals en 25 assists?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:41 schreef Kn0x het volgende:
De Eredivisie kende een spannend slot. PSV en ik (Roda JC) streden al lange tijd om de eerste plek. Ik stond tot aan de 28e speelronde bovenaan met 1 punt voorsprong maar AZ gooide roet in mijn eten door mij te verslaan. Daardoor stond PSV weer bovenaan. In de 33e speelronde speel PSV met één punt voorsprong bovenaan. Ik kreeg een makkelijke tegenstander en wist dat ik ging winnen. PSV moest naar AZ toe. Zouden zij mij helpen?
Uitslag AZ-PSV:
[ afbeelding ]
Waardoor ik:
[ afbeelding ]
Mijn helden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hun lange verblijf:
Dat staat er inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Is er iets mis met mijn ogen, of heeft Tamás Péter in het seizoen 2015/16 53 goals en 25 assists?
Verrek ja, valt me nu pas op.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Hmm, PSV speelt 1-1 tegen AZ maar in de league table staan ze op 0 draws en 3 losses?
Zijn beesteseizoen. Geweldige speler. Heeft al enkele keren op het puntje gestaan om verkocht te worden maar ik heb het steeds kunnen voorkomen. Mijn held!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Is er iets mis met mijn ogen, of heeft Tamás Péter in het seizoen 2015/16 53 goals en 25 assists?
Fuck, ik heb de verkeerde screen gepost. Een moment.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lijkt me een oude league table want er zijn ook maar 27 wedstrijden gespeeld
Wat een ramp is Excelsior, je kan er echt niets mee...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:02 schreef MMUFC het volgende:
Gezien de huidige thuis situatie ff een game gestart waarmee het als het goed is wat makkelijker winnen is dan met Excelsior.
Ik won duel 1 en verloor duel 2 tot en met 9quote:Op zondag 8 mei 2011 11:02 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Wat een ramp is Excelsior, je kan er echt niets mee...
Kan het iets te maken hebben met de discipline in je elftal?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Oke er klopt nu toch echt iets niet in mijn gamemijn rechtsback krijgt continue rode kaarten, of gele kaarten. Het maakt niet uit welke rechtsback ik opstel ik krijg continue kaarten op die positie. Ik heb net mijn basis back terug van een schorsing, 15 min de game wederom rood. Speler pakt ongeveer 6 rode kaarten in het seizoen
![]()
Mijn tactiek nagekeken ik zie niets bijzonders, tackelen staat gewoon op normaal. Waar kan dit aan liggen behalve dat het een bug is?
Hmm dat zal het zijn, aangezien er al 2x iemand is komen klagen over gebrek aan discipline in het team. Thnx!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kan het iets te maken hebben met de discipline in je elftal?
Ik heb gemerkt in mijn game dat een gebrek aan discipline onder je verdedigers kan leiden tot meer kaarten.
Neem na een rode kaart disciplinaire maatregelen tegen die speler, door een week zijn salaris in te houden (afhankelijk van de ernst van de overtreding).
Toen ik dat niet deed kwam één van mijn senior spelers klagen over het gebrek aan discipline binnen de ploeg, en jawel; volgende wedstrijd pakte ik 2 rode kaarten.
Voorbereiding kijk ik alles zelf, daarna af en toe als het niet loopt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:55 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk naar de wedstrijd?
Laten jullie het de assistent doen of kijk je zelf echt geconcentreerd?
Ik juist andersomquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voorbereiding kijk ik alles zelf, daarna af en toe als het niet loopt.
WEET IK NIETquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:12 schreef DinkMonkey het volgende:
Hoeveel managers kan je maximaal bij football manager?
Instellingen? Misschien dat je hebt aangevinkt dat je assistent de contracten mag verlengen en dan ook de selectie statussen aanpast?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe kan je uitzetten dat iemand anders de selectie status van je spelers veranderd ?
Het gebeurd mij veel te vaak dat spelers ontevreden zijn omdat de status wordt veranderd terwijl ik toch echt nergens aanzit.
Nee zeker niet contracten regel ik allemaal zelf daarom begrijp ik het ook niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:17 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Instellingen? Misschien dat je hebt aangevinkt dat je assistent de contracten mag verlengen en dan ook de selectie statussen aanpast?
Ik selecteer altijd alle divisies van het land waarin ik speel, meer niet zodat het spel snel verloopt. Als ik eenmaal met een club begonnen ben wil ik toch niet meer naar een andere. Ik laad wel een aantal spelers erbij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vraag, moet hoeveel landen starten jullie een nieuwe game? En zijn al deze landen speelbaar bij jullie of spelen jullie alleen met de competitie waar je club in zit en de rest is "alleen kijken" ?
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Ik selecteer altijd alle divisies van het land waarin ik speel, meer niet zodat het spel snel verloopt. Als ik eenmaal met een club begonnen ben wil ik toch niet meer naar een andere. Ik laad wel een aantal spelers erbij.
Ik heb nu van een stuk of 10 landen alleen de hoogste divisie.. normaal doe ik 1 land alle competities en verder nietsquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Vraag, moet hoeveel landen starten jullie een nieuwe game? En zijn al deze landen speelbaar bij jullie of spelen jullie alleen met de competitie waar je club in zit en de rest is "alleen kijken" ?
Heb bijna nog nooit zo'n speler als Babacar in FM gezien, en speel dit spel al meer dan 10 jaar. Babacar laat andere mensen scoren en scoort zelf ook aan de lopende band. Enigste nadeel van hem is dat hij eens in de twee jaar in Jan & Feb naar de Afrika Cup moet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef TheFastOne het volgende:
Ben na een paar dagen niet gespeeld te hebben begonnen met Newcastle, die(terwijl ik het helemaal niet wist) een transferbudget van 25 miljoen hebben door de verkoop van Carroll.
Van deze centen zijn wegens de vele verhalen van Poiuytr Babacar en Ruiz gekomen.
Gelijk mn topspelers wat een beesten, Babacar voetbalt ook nog lekker mee, en Ruiz is heel vaak beslissend.
Maar... Ik heb ook een probleem, aanvallende dode spelsituaties zijn dodelijk bij mij, maar verdedigend is het verschrikkelijk, zeker 40% van mijn tegendoelpunten uit corners/vrije trappen.
Help?
Met twee spitsen, Babacar op rechts (Targetman aanvallen) en de linker spits (Diepe spits aanvallen).quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef TheFastOne het volgende:
Na eerste 4 wedstrijden in eerste seizoen 3 goals, 1 assist.
Nog tips over hoe je hem moet laten spelen?
Liverpool heeft een beest team, en dan 5-1 winnen met regens
Leverkusen is een geweldig team in FM 2011quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:29 schreef Moron het volgende:
Ben met een game met Leverkusen begonnen. Proberen of ik dit Leverkusen zo goed kan maken, als in FM10. Man, wat een geweldige game was dat!Man Utd heb ik ff opzij gezet dus, ging toch niet zo goed
Sta 2e, maar man.. Gaat niet van een leien dakje.
Maargoed, Leverkusen dus![]()
Heb 3 miljoen tb, das dus niet zoveel. Word huren dus eerste seizoen. Al heb ik wel een spits gekocht (Humberto Suazo), en een Braziliaans talentje vastgelegd, maar die komt pas over 2 jaar.
Verder 2 spelers gehuurd tot nu toe, Pasquale Giovanni en Fetfatzidis Giannis, om te dienen als backups, want veel speling heb ik niet. Veel geblesseerden trouwens ook.
Wil nog een goede verdediger huren (suggesties??) en verder ga ik het met dit team redden. Mits er niemand verkocht wordt. Barnetta is nogal populair namelijk, maar houd ik liever nog ff
Ik heb ook 5 keepers ofzoWaarvan ik er dus van 3 af wil. Maar niemand wil ze
Ook van Zieba wil ik af, maar ook niemand wil die.
Verder heb ik ook teveel MC en wil eigenlijk van Balitsch af, maar die hebben ze dit seizoen net aangetrokken, en werkt dus niet mee![]()
Dus besloten om Bender te verhuren en die gaat nu een seizoentje bij HSV spelen. Heb ik Vidal, Rolfes en Balitsch en Ballack nog over dus.
Digne is volgens mij de beste linksback uit het spelquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:14 schreef poiuytr het volgende:
Barcelona in de 1e ronde met rechtstreekse uitschakeling verslagen 2-0 (Elland Road) en 2-1 (Nou Camp)
Messi in beide wedstrijden geen enkele keren voor de goal gezien, dankzij mijn wereldback Lucas Digne
Al uitgeprobeerd om die patches erover heen te laten lopen? Zal na mijn idee wel gewoon moeten werken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef vandermar het volgende:
Geen idee of ik het mag vragen maar het is voor mijn neefje. Als het verboden is dan heb ik niets gezegd.
Heeft iemand enig idee of er ook patches zijn voor een gedownloade FM versie? Ik kan alleen maar patches voor de CD versie vinden. Voor FM10 waren er wel patches voor gedownloade versies. Zijn deze er nu nog voor FM11?
Nou, wat zei ik?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:44 schreef VonHinten het volgende:
Ik ben - verdeeld over twee seizoenen - nu al 35 competitiewedstrijden ongeslagen met Palermo. Ik weet bij God niet waarom ik dit nu schrijf, want Murphy's Law zal er nu ongetwijfeld voor zorgen dat ik snel bij een degradatieklant met 4-0 op mijn flikker krijg.
Ik weet niet wie jij als 3e spits hebt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Leverkusen is een geweldig team in FM 2011
Tip: Sidney Sam op AMR zetten, is een beest van een speler ondanks zijn stats
En waarom een spits gekocht als je al 3 goeie spitsen hebt?
Vidal is in FM een van de beste middenvelders dus hou die achter de handquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:29 schreef Moron het volgende:
Ben met een game met Leverkusen begonnen. Proberen of ik dit Leverkusen zo goed kan maken, als in FM10. Man, wat een geweldige game was dat!Man Utd heb ik ff opzij gezet dus, ging toch niet zo goed
Sta 2e, maar man.. Gaat niet van een leien dakje.
Maargoed, Leverkusen dus![]()
Heb 3 miljoen tb, das dus niet zoveel. Word huren dus eerste seizoen. Al heb ik wel een spits gekocht (Humberto Suazo), en een Braziliaans talentje vastgelegd, maar die komt pas over 2 jaar.
Verder 2 spelers gehuurd tot nu toe, Pasquale Giovanni en Fetfatzidis Giannis, om te dienen als backups, want veel speling heb ik niet. Veel geblesseerden trouwens ook.
Wil nog een goede verdediger huren (suggesties??) en verder ga ik het met dit team redden. Mits er niemand verkocht wordt. Barnetta is nogal populair namelijk, maar houd ik liever nog ff
Ik heb ook 5 keepers ofzoWaarvan ik er dus van 3 af wil. Maar niemand wil ze
Ook van Zieba wil ik af, maar ook niemand wil die.
Verder heb ik ook teveel MC en wil eigenlijk van Balitsch af, maar die hebben ze dit seizoen net aangetrokken, en werkt dus niet mee![]()
Dus besloten om Bender te verhuren en die gaat nu een seizoentje bij HSV spelen. Heb ik Vidal, Rolfes en Balitsch en Ballack nog over dus.
Ja, die zijn er.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef vandermar het volgende:
Geen idee of ik het mag vragen maar het is voor mijn neefje. Als het verboden is dan heb ik niets gezegd.
Heeft iemand enig idee of er ook patches zijn voor een gedownloade FM versie? Ik kan alleen maar patches voor de CD versie vinden. Voor FM10 waren er wel patches voor gedownloade versies. Zijn deze er nu nog voor FM11?
Patrick Helmes was mijn 3e spits. Maar ik speelde met 1 spits dus logisch dat je een back-up koopt in een 2 spitsen systeemquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:18 schreef Moron het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij als 3e spits hebt?Had alleen Derdiyok en Kiebling als spitsen. De rest is om te huilen. En aangezien ik met 2 spitsen speel, wil ik toch wat achter de hand hebben
Iemand?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef poiuytr het volgende:
Wanneer krijgt een speler opgeleid bij de club? Sommige spelers bij mij verhuur ik namelijk soms een seizoen, krijgen ze dan nooit meer het logotje opgeplakt van opgeleid bij club? Als ik een speler koop die nog maar 1 jaar heeft door gebracht bij zijn oude werkgever kan hij dan ooit de stempel opgeleid bij club krijgen?
Een raadsel, ook voor mij. Ik haal soms talenten als ze 17 zijn en die spelen dan een jaar of 3-4 in mijn jeugd en in het eerste elftal, maar never nooit niet dat ze op een gegeven moment 'home grown' worden. Vaag.nlquote:
Dat gaat niet lukken. Rossi en Neymar (Snelle spitsen) zijn dezelfde soorten spelers en dat zelfde geld voor Eriksen, Sulejmani en Lodeiro (AMC). Je moet juist een elftal bij elkaar zoeken/kopen met verschillende soorten kwaliteiten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand een idee op welke maner ik Guiseppe Rossi, Lukaku, Neymar Lodeiro, Eriksen en Sulejmani in één team kan stoppen? Allemaal wereldspelers bij mij, alleen past dat niet in mijn 4-3-3 systeem :S. Owja ik speel met één verdedigende middenvelder ( Bernardo of Veloso). Ik koop echt te veel spelers.
Dan zul je sowieso een ander systeem moeten spelen. Als ze echt allemaal moet spelen, zou ik Lukaku als aanvallende Targetman naast Rossi zetten als Advanced Forward of als Trequartista ofzo. Neymar als Inside Forward en Sulejmani op de flanken en Lodeiro en Eriksen als MC oid? Moet het even uit m'n hoofd doen, want heb FM niet aanstaan nu, dus weet hun stats niet precies. Wel heel erg aanvallend zo.. Als ik jou was zou ik met Lukaku en Rossi in de spits spelen, Neymar op de flank, een MC die verdedigend is ingesteld, een MC die als support speelt (dus Eriksen of Lodeiro, al lijkt Eriksen me logischer). Sulejmani op AMR?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand een idee op welke maner ik Guiseppe Rossi, Lukaku, Neymar Lodeiro, Eriksen en Sulejmani in één team kan stoppen? Allemaal wereldspelers bij mij, alleen past dat niet in mijn 4-3-3 systeem :S. Owja ik speel met één verdedigende middenvelder ( Bernardo of Veloso). Ik koop echt te veel spelers.
4-2-4 bedoel je dus. zoals Il devestatot ofzo. Die tactiek kan ik wel gebruiken, maar daar zullen mijn spelers eerst aan moeten wennen. Ik ga dat volgend seizoen doen. Misschien gaat Lodeiro of Micky wel weg. Al zal dat wel raar zijn. Elk jaar kampioen geworden en 3 x achter elkaar CL gewonnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan zul je sowieso een ander systeem moeten spelen. Als ze echt allemaal moet spelen, zou ik Lukaku als aanvallende Targetman naast Rossi zetten als Advanced Forward of als Trequartista ofzo. Neymar als Inside Forward en Sulejmani op de flanken en Lodeiro en Eriksen als MC oid? Moet het even uit m'n hoofd doen, want heb FM niet aanstaan nu, dus weet hun stats niet precies. Wel heel erg aanvallend zo.. Als ik jou was zou ik met Lukaku en Rossi in de spits spelen, Neymar op de flank, een MC die verdedigend is ingesteld, een MC die als support speelt (dus Eriksen of Lodeiro, al lijkt Eriksen me logischer). Sulejmani op AMR?
Ben je Ajax?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:28 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
4-2-4 bedoel je dus. zoals Il devestatot ofzo. Die tactiek kan ik wel gebruiken, maar daar zullen mijn spelers eerst aan moeten wennen. Ik ga dat volgend seizoen doen. Misschien gaat Lodeiro of Micky wel weg. Al zal dat wel raar zijn. Elk jaar kampioen geworden en 3 x achter elkaar CL gewonnen.
Toch raar, dan wil je eigenlijk alles elk jaar bijna en dan nog zeuren de coaches van de tegenstanders dat ze denken dat je geen kampioen wordt :S. Zelfs met wereldspelers als Neyar, Rossi en Lukaku :S.
quote:
Iedereen zijn plezier, maar daar zijn ook wel de nodige editors bij gekomen. Drie keer achter elkaar de Champions League winnen in Football Manager is onmogelijk (net zoals in het echt)!quote:
Het kán wel, maar is zeker lastig, welk jaar zit je AssyriskaFF?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zijn plezier, maar daar zijn ook wel de nodige editors bij gekomen. Drie keer achter elkaar de Champions League winnen in Football Manager is onmogelijk (net zoals in het echt)!
Waarom? Omdat het jou niet lukt? Kom op zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zijn plezier, maar daar zijn ook wel de nodige editors bij gekomen. Drie keer achter elkaar de Champions League winnen in Football Manager is onmogelijk (net zoals in het echt)!
Omdat er dat maar voor weinige zijn nagegeven. Je moet dan zoveeeeeeeeel geluk hebben wil je drie keer op de Champions League winnen en dan vooral met een team als Ajax. Nederlandse eredivisie is een mickey mouse competitie vergelijken met Spanje, Engeland en Italie dat komt de reputatie van de club niet ten goedequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het jou niet lukt? Kom op zeg.
Anywhoo, na 20 speelrondes nog steeds eerste met ronde. Niet verrassend staat PSV 2e met evenveel punten maar een slechter doelpunten (60+ tegen 55+). Het belooft dus wederom een spannend slot te worden. In de beker sta ik in de halve finale tegen, wederom PSV. In de CL ben ik geloot tegen Real Madrid.
Met reloaden kom je ook een heel eindquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef poiuytr het volgende:
In FM 2007 ooit nog eens 6x achter elkaar de champions leaugue gewonnen met As Roma en Manchester City. Het kan dus wel, ook al is het schier onmogelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Omdat er dat maar voor weinige zijn nagegeven. Je moet dan zoveeeeeeeeel geluk hebben wil je drie keer op de Champions League winnen en dan vooral met een team als Ajax. Nederlandse eredivisie is een mickey mouse competitie vergelijken met Spanje, Engeland en Italie dat komt de reputatie van de club niet ten goedeHierdoor moet je het met minder spelersmateriaal doen, grote spelers zullen nooit naar jou club komen. Rest kun je zelf ook wel invullen.
In welke jaren heeft hij de CL achter elkaar gewonnen?
Tja.. ik heb ook managers met een club uit IJsland de CL zien winnen, dat lijkt me ook onmogelijk.. maar het lukt ze wel..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik geen Editors, wat kun je editen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Er bestaan editors(dat was iig in vorige delen zo) waarmee je jouw team tijdens de game meer geld enzo kan geven.. Waarmee je spelers kan ruilen met een ander team enzovoorts.. Er bestaan er ook waarmee je het moraal van jouw team kan verbeteren, en/of dat van de tegenstander verslechteren, waarmee je je blessures en schorsingen ongedaan kan maken..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Editors, wat kun je editen dan?
Ik zit nu in 2015.
Eerste keer dat ik won was met heel veel geluk. Moest tegen Barcelona, ik 2 schoten op doel zij 23 of meer. 1-1 ( Mido die scoorde). Ik speelde heeeel verdedigend en met penalty's gewonnen. Ik weet ook niet hoe ik gewonnen maar ik vond het grappig hehe. De laatste twee keer had ik makkelijke tegenstanders ( Duitse en Portugese ploegen ofzo en geen Barca, Real of Engelse ploeg) op weg naar de finale. In de Finale ook veel geluk gehad (rode kaarten tegenstanders en geluksgoals). Ik weet niet hoe het komt dat ik win maar het gebeurt hehe. Supercup heb ik wel eens verloren. Competitie is echt eitje voor mij.
Heb in de Finale van resp Barcelona, Tottenham en Lyon gewonnen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Editors, wat kun je editen dan?
Ik zit nu in 2015.
Eerste keer dat ik won was met heel veel geluk. Moest tegen Barcelona, ik 2 schoten op doel zij 23 of meer. 1-1 ( Mido die scoorde). Ik speelde heeeel verdedigend en met penalty's gewonnen. Ik weet ook niet hoe ik gewonnen maar ik vond het grappig hehe. De laatste twee keer had ik makkelijke tegenstanders ( Duitse en Portugese ploegen ofzo en geen Barca, Real of Engelse ploeg) op weg naar de finale. In de Finale ook veel geluk gehad (rode kaarten tegenstanders en geluksgoals). Ik weet niet hoe het komt dat ik win maar het gebeurt hehe. Supercup heb ik wel eens verloren. Competitie is echt eitje voor mij.
Heb in de Finale van resp Barcelona, Tottenham en Lyon gewonnen
Dat wordt nog wel eens gezien als cheatenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef AssyriskaFF het volgende:
Nou ik heb geen editors gebruikt. Dus hoe verklaar het je het dan?
Reloaden ( ik neem dan je dan je game opnieuw laad zonder je verlies te saven) heb ik wel eens gedaan, maar niet in het laatste seizoen wat ik gespeeld heb en waarin ik gewonnen heb .
Daarvoor af en toe, is dat zo erg dan?
Ik zou niet zover gaan als iemand beschuldigen, maar het is inderdaad verrekte moeilijk. Ik ben ooit in drie jaar eens 1e, 2e en 1e geworden. En heb em ooit es 2x achter elkaar gewonnen. Maar vroeger of later loop je tegen een gigantisch lullige kwartfinale aan waarin je op uitdoelpunten eruit vliegt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat was FM 2007. Daar kon mijn oma nog binnen 2 seizoenen kampioen worden met HFC Haarlem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In FM 2007 ooit nog eens 6x achter elkaar de champions leaugue gewonnen met As Roma en Manchester City. Het kan dus wel, ook al is het schier onmogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamen opnieuw laden zonder te saven vind ik nog triester dan met een editor te werken maarja zoals ik al zei iedereen haalt op een andere manier zijn voldoening uit een spel!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:00 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik zou niet zover gaan als iemand beschuldigen, maar het is inderdaad verrekte moeilijk. Ik ben ooit in drie jaar eens 1e, 2e en 1e geworden. En heb em ooit es 2x achter elkaar gewonnen. Maar vroeger of later loop je tegen een gigantisch lullige kwartfinale aan waarin je op uitdoelpunten eruit vliegt.
Was het maar zo..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:17 schreef MMUFC het volgende:
Als Ajax komende zondag verliest of gelijkspeeld wordt die wedstrijd ook niet overnieuw gespeeld in de hoop dat Ajax wint..
Nice! Ik heb hem vorig jaar gehaald: 104 punten. Maar dan wel 38 wedstrijden, hoeveel heb jij er?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:34 schreef poiuytr het volgende:
Kan trouwens de magische grens van 100 punten ook nog bereiken in de competitie
Hehequote:
Heb ook 38 competitiewedstrijdenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:48 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nice! Ik heb hem vorig jaar gehaald: 104 punten. Maar dan wel 38 wedstrijden, hoeveel heb jij er?
Daarnaast, ik heb dit seizoen in 20 wedstrijden al evenveel verliespunten als heel vorig seizoen. Ik krijg echt goals tegen waarvan je denkt: royal sadness. Domineren tegen Udinese, 60% balbezit, 5 c.c.c. en dan in de 75e minuut een vrije trap van 25 meter tegenkrijgen... Zuuuucht. Dit seizoen verliezen alle topploegen veel punten in de Serie A, dus het zal wel weer 'zo'n seizoen' zijn in FM. De tegengoals voelen soms wat gekunsteld aan. Schot van 30 meter en onderweg denk je "ow daar zullen we wel weer gaan" en ja hoor: onderkantje lat erin. Pfffff.
Ben altijd bang dat mijn spelers geblesseerd raken, en ik wil graag een brede selectie. Nu spelen Lukaku, Neymar en Rossi toch samen. Lukaku heeft al 30 x gescoord in de competitie. Niet normaal die gast, echt supergoed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat je zo veel aanvallers haalt @argafff ofzo met rossi enz... Ik heb voor volgend seizoen 1 backup nodig.
Neymar - lukaku
backups: Paloschi + aankoopje
Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef Creeg het volgende:
Ik speel sinds kort het spel FM2011 (Football Manager 2011)
Vraag: Als je bezig bent met een persconferentie dan kan je ook je eigen tekst invoeren. Hoe krijg je jou tekst nou zeg maar geselecteerd dat je dat dan ook echt zegt?
Er snel genoeg bij zijn, voordat hij naar een andere club verkast. Oftewel; de eerste speler die je koopt in je nieuwe game.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:46 schreef Jester65 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe je Digne te pakken hebt gekregen, bij mij wil Manchester hem voor 10 miljoen nog niet verkopen.
Alsnog wil ik graag weten hoe het moetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon niet doen.
Het is trouwens volgens mij een aanvulling..
Mwah de potentie is er zeker helaas voor hem heb ik bij mijn team ook nog Dzeko Higuain en Lewandowski rond lopen. Lukaku kent nu een matig seizoen overigs als die speelt scoort die ook niet. Heb hem maar wel een nieuw contract aangeboden .quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat mijn spelers geblesseerd raken, en ik wil graag een brede selectie. Nu spelen Lukaku, Neymar en Rossi toch samen. Lukaku heeft al 30 x gescoord in de competitie. Niet normaal die gast, echt supergoed.
Mmm, dan ben ik dus al te laat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:23 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Er snel genoeg bij zijn, voordat hij naar een andere club verkast. Oftewel; de eerste speler die je koopt in je nieuwe game.
hier kwam hij uit op 31 goals. Ik zal je een screentje laten zienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat mijn spelers geblesseerd raken, en ik wil graag een brede selectie. Nu spelen Lukaku, Neymar en Rossi toch samen. Lukaku heeft al 30 x gescoord in de competitie. Niet normaal die gast, echt supergoed.
Hoe heb je dat dan gedaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:04 schreef GGMM het volgende:
Ik ga Duitsland, Nederland, België en Luxemburg weer bij elkaar gooien.
[ afbeelding ]
Dat wordt mij ook aangeraden door mijn trainers enzo. Maar met mijn tactiek scoor ik aan de lopende band.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:19 schreef Ajacied422 het volgende:
ik denk trouwens dat jij zo'n brede selectie wilt omdat jij een andere formatie speelt.
Ik speel 41212
Met de Database-editor. ipv gewoon een topklasse toevoegen oid kan je hele competities samenvoegen.quote:
quote:
kan dat ook met een gedownloade versie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met de Database-editor. ipv gewoon een topklasse toevoegen oid kan je hele competities samenvoegen.
Ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef Creeg het volgende:
[..]
kan dat ook met een gedownloade versie?
Zal het vanavond eens doorlezen.. ziet er wel interessant uit!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:05 schreef VonHinten het volgende:
Ik vond dit nog wel aardig om te lezen:
http://www.fm-base.co.uk/(...)butes-explained.html
Welk seizoen totaal?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:00 schreef Denninho het volgende:
Ik speel sinds FM net uit was nog steeds met Scheveningen.Ondertussen aan het 3de seizoen in de Eredivisie bezig. In de voorronde van de Champions League worden we waarschijnlijk uitgeschakeld door Sporting Lissabon maar verder gaat het lekker. Ooit in de hoofdklasse begonnen met iets van 15k in de kas. Ondertussen zit er een miljoen of 16 in.
Wil je geen nederlandse taal?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:08 schreef Happel het volgende:
Gaat lekker met mijn Wimborne game. Zeventien spelers, waarvan de laatste vier jeugdspelers voor de toekomst, gekocht en een laten gaan. Eerste wedstrijd verloren en de rest gewonnen of gelijk gespeeld. Sta nu dus netjes aan kop van de divisie, terwijl ik vooraf al tot degradatie werd veroordeeld.
Speel een 4-5-1, op de counter. De tegenstanders lijken er voorlopig nog geen antwoord op te hebben, dus heb weinig rede tot klagen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik speel zelf ook in het Engels, en los van het feit dat je dan minder last hebt van de rare vertalingen is het ook wel prettig als je een Engels forum ofzo zit waarop iemand een aantal attributen uitlegt.. Dan is het makkelijker om de attributen van een Nederlands forum te vertalen naar Engels in het spel dan van een Engels forum naar Nederlandsquote:
Lang.quote:
Alsof ik mijn broer zie typen..quote:Op maandag 16 mei 2011 16:04 schreef Denninho het volgende:
[..]
Lang.Ik heb een paar periodes gehad dat ik niet speelde. En als ik speel hou ik ervan om rustig naar spelers te zoeken, tactieken en trainingen uitvogelen, kijken wat er uit te breiden valt kwa faciliteiten etc. Ik kijk bijvoorbeeld ook elk seizoen naar de uitblinkers in de Jupiler League, nieuwe talentjes in de jeugd van grote clubs enzo. Soms besteed ik zelfs meer aandacht aan het uitbreiden van m'n jeugdelftal dan het eerste.
Misschien een beetje een aparte manier van spelen, maar het bevalt mij persoonlijk beter dan met meerdere grotere clubs snel door de seizoenen jagen. M'n einddoel is hofleverancier voor Oranje worden.
Ik zou niet altijd blind afgaan op wat je assistent zegt. Spelers die standaard met 2,5 of 3 sterren worden gewaardeerd kunnen dik super awesome zijn. Vraag me soms af waar de beoordelingen van de ass.man. op gebaseerd zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef MMUFC het volgende:
Terwijl ik kijk naar het rapport van de assistent, en de geen met de minste sterren komt in aanmerking voor vervanging
Hahaha ja zo heeft ieder dus z'n eigen stijl, dat maakt het spel ook leuk. Zo heb je in het echt ook trainers die zich niet bemoeien met het technische beleid en puur op de wedstrijden concentreren, en trainers die zich bezighouden met alle onderdelen van de club. Ik zoek gerust een paar uur naar de ideale assistent.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Alsof ik mijn broer zie typen..
Die zit dan wel een paar seizoenen verder in de game maar die kan ook gerust een hele avond bezig zijn met een zomer stopTerwijl ik er meestal vertrouw op wat mijn assistenten zeggen en die zomerstop er ff doorheen jaag.
Aan de hand van de attributen geeft hij alle spelers een punt en daaruit maakt hij een opstelling, en weet hij wie hij moet vervangen enzovoorts.
Terwijl ik kijk naar het rapport van de assistent, en de geen met de minste sterren komt in aanmerking voor vervanging
Ik gok op een combinatie van Current Ability en Reputationquote:Op maandag 16 mei 2011 16:33 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik zou niet altijd blind afgaan op wat je assistent zegt. Spelers die standaard met 2,5 of 3 sterren worden gewaardeerd kunnen dik super awesome zijn. Vraag me soms af waar de beoordelingen van de ass.man. op gebaseerd zijn.
Dat doen er meerdere volgens mij.. Mede om het home-grown te ontwijken, en als je het een beetje goed aanpakt zijn er inderdaad miljoenen te verdienen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Denninho het volgende:
[..]
Hahaha ja zo heeft ieder dus z'n eigen stijl, dat maakt het spel ook leuk. Zo heb je in het echt ook trainers die zich niet bemoeien met het technische beleid en puur op de wedstrijden concentreren, en trainers die zich bezighouden met alle onderdelen van de club. Ik zoek gerust een paar uur naar de ideale assistent.En ik doe ook alles aan de hand van de attributen, op die manier kan je je team perfect samenstellen voor de tactiek die je wilt hanteren. En andersom werkt het ook. Misschien kan je aan de hand van de attributen wel een compleet nieuwe tactiek overwegen.
Ook is heel m'n team samengestelt uit spelers waarvoor ik maximaal bij elkaar ongeveer 2/3 miljoen heb neergeteld in de afgelopen jaren. Grotendeels allemaal spelers die ik eerst 1 a 2 jaar in de jeugd heb laten spelen en vervolgens naar het eerste haal. Ondertussen denk ik dat ik ongeveer 20 miljoen binnen zou kunnen halen als ik ze allemaal verkoop. Een beetje de Arsenal stijl zeg maar.![]()
Zo is bijvoorbeeld pas m'n keeper van 20 verkocht voor 2,6 miljoen,terwijl ik 250k voor m heb neergeteld. En dat was niet eens de bedoeling want het bestuur heeft het bod geaccepteerd niet ik. Vanwege de lening voor het nieuwe stadion.Anders had ie over 3 jaar zeker voor minimaal 10/15 miljoen weggegaan naar een topclub.
Ik heb nu ook een salaris budget van 22k over en een transfer budget van bijna 5 miljoen. Die gebruik ik niet eens voor het eerste, daar ga ik lekker wat ventjes van 16/17 jaar voor binnenhalen.
Ik maak later wel wat screenshots.
Ja in dat geval zou ik dat dan zeker doen. Zo is je jeugdelftal weer iets versterkt in de breedte en hij word sowieso wel meer waard. Je moet wel altijd even rekening houden met het salaris wat je hem op jaarbasis betaald. Maar met jeugdspelers levert het meestal alsnog veel winst op.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:52 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat doen er meerdere volgens mij.. Mede om het home-grown te ontwijken, en als je het een beetje goed aanpakt zijn er inderdaad miljoenen te verdienen.
Zo zag ik ook een jeugdige speler die volgens mijn scout tot 3 sterren uit kan groeien. Die vind ik dan niet goed genoeg voor mijn selectie, maar ik kon hem voor nog geen 100k kopen, dan zit ik echt te twijfelen of ik m zou kopen om m later voor meer te kunnen verkopen..
Atienza niet aan beginnen, is en wordt lang niet zo goed als Vlaar!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Jorwol het volgende:
Iemand ervaring met Pichu Atienza? Vlaar wordt voor 13 miljoen verkocht, maar moet een opvolger en volgens m'n scout wordt hij wel goed, maar twijfel of ik m nog genoeg kan verbeteren dat het een echt goede aankoop wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |