Sergio van Kanten, Richal Leitoe, Martijn Barto, Edinho Pattinama, Bernard Quainoo. enz. enz.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Doublepain het volgende:
Ben begonnen met No County..![]()
Alleen is het moeilijk om spelers te halen.. Weet iemand ''goeie'' transfervrije spelers?
Nah, teveel Nederlandersquote:Op zondag 1 mei 2011 03:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sergio van Kanten, Richal Leitoe, Martijn Barto, Edinho Pattinama, Bernard Quainoo. enz. enz.
Benjamin Martha, Graham Ramalhoquote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Doublepain het volgende:
Ben begonnen met No County..![]()
Alleen is het moeilijk om spelers te halen.. Weet iemand ''goeie'' transfervrije spelers?
Ik appeal altijd. En krijg em dan altijd alsnog. Heb nooit last van werkvergunningenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ging net in beroep tegen de weigering van de werkvergunning voor Djuricic naar Liverpool, krijg ik 'm mee.! Nog nooit meegemaakt.. Waarom nu wel? Iemand die daar de regels van weet?
Zoek op assistent managers met een duitse nationaliteit. Dan moet je me toch kunnen vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef Buitendam het volgende:
Hoe heet die hele goede Duitse Assistent Manager ook alweer? Heb al eens een bod op hem gedaan, maar die werd door de club ingetrokken en nu weet ik z'n naam niet meer.
Ben jij het?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zoek op assistent managers met een duitse nationaliteit. Dan moet je me toch kunnen vinden.
Screentje? Ik ken 'm niet.. Is het een regen?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef VonHinten het volgende:
Wereldbeker gewonnen
Halve finale: Palermo 3 - 0 Sydney (3 goals Vicenc)
Finale: Palermo 3 - 0 Boca (3 goals Vicenc)
Topscorer van het toernooi: Vicenc, 6 goals
Ja, regen. Screen:quote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Screentje? Ik ken 'm niet.. Is het een regen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gevaar zit em in zijn tweebenigheid: maakt geen donder uit hoe die voor het doel uitkomt, altijd peert ie em tussen de palen. Vorig seizoen 36 goals in 45 wedstrijden, dit jaar zit ie al op 18 goals in 17 wedstrijden.
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja, regen. Screen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gevaar zit em in zijn tweebenigheid: maakt geen donder uit hoe die voor het doel uitkomt, altijd peert ie em tussen de palen. Vorig seizoen 36 goals in 45 wedstrijden, dit jaar zit ie al op 18 goals in 17 wedstrijden.!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Jezus, wat een bruut!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef VonHinten het volgende:
En dit loopt in mijn game bij Man Utd rond....
[ afbeelding ]
Ongelooflijk wat een dude.
ST. Komt ook gewoon uit hun eigen jeugdquote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jezus, wat een bruut!
Is het een CM, AM of ST?
Weet niet, internationaal voetbal stelt nooit zoveel voor in FM, maar misschien dat het EK en WK nu een hogere reputatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een vraag.. Ik wil bondscoach zijn van een land en het EK winnen... Maar mocht ik nou het EK winnen en ik neem ontslag.. Krijg ik dan wel aanbiedingen van goeie teams?
Met FM 2010 won ik het WK en EK met Engeland.. Maar ik kreeg daarna aanbiedingen van een 3de divisie teams, hoger dan dat niet..
Dat is, geloof ik, een van de beste spelers qua eigenschappen die ik ooit op FM heb gezienquote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef VonHinten het volgende:
En dit loopt in mijn game bij Man Utd rond....
[ afbeelding ]
Ongelooflijk wat een dude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |