Sergio van Kanten, Richal Leitoe, Martijn Barto, Edinho Pattinama, Bernard Quainoo. enz. enz.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Doublepain het volgende:
Ben begonnen met No County..![]()
Alleen is het moeilijk om spelers te halen.. Weet iemand ''goeie'' transfervrije spelers?
Nah, teveel Nederlandersquote:Op zondag 1 mei 2011 03:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sergio van Kanten, Richal Leitoe, Martijn Barto, Edinho Pattinama, Bernard Quainoo. enz. enz.
Benjamin Martha, Graham Ramalhoquote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef Doublepain het volgende:
Ben begonnen met No County..![]()
Alleen is het moeilijk om spelers te halen.. Weet iemand ''goeie'' transfervrije spelers?
Ik appeal altijd. En krijg em dan altijd alsnog. Heb nooit last van werkvergunningenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ging net in beroep tegen de weigering van de werkvergunning voor Djuricic naar Liverpool, krijg ik 'm mee.! Nog nooit meegemaakt.. Waarom nu wel? Iemand die daar de regels van weet?
Zoek op assistent managers met een duitse nationaliteit. Dan moet je me toch kunnen vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef Buitendam het volgende:
Hoe heet die hele goede Duitse Assistent Manager ook alweer? Heb al eens een bod op hem gedaan, maar die werd door de club ingetrokken en nu weet ik z'n naam niet meer.
Ben jij het?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Zoek op assistent managers met een duitse nationaliteit. Dan moet je me toch kunnen vinden.
Screentje? Ik ken 'm niet.. Is het een regen?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef VonHinten het volgende:
Wereldbeker gewonnen
Halve finale: Palermo 3 - 0 Sydney (3 goals Vicenc)
Finale: Palermo 3 - 0 Boca (3 goals Vicenc)
Topscorer van het toernooi: Vicenc, 6 goals
Ja, regen. Screen:quote:Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Screentje? Ik ken 'm niet.. Is het een regen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gevaar zit em in zijn tweebenigheid: maakt geen donder uit hoe die voor het doel uitkomt, altijd peert ie em tussen de palen. Vorig seizoen 36 goals in 45 wedstrijden, dit jaar zit ie al op 18 goals in 17 wedstrijden.
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja, regen. Screen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gevaar zit em in zijn tweebenigheid: maakt geen donder uit hoe die voor het doel uitkomt, altijd peert ie em tussen de palen. Vorig seizoen 36 goals in 45 wedstrijden, dit jaar zit ie al op 18 goals in 17 wedstrijden.!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Jezus, wat een bruut!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef VonHinten het volgende:
En dit loopt in mijn game bij Man Utd rond....
[ afbeelding ]
Ongelooflijk wat een dude.
ST. Komt ook gewoon uit hun eigen jeugdquote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jezus, wat een bruut!
Is het een CM, AM of ST?
Weet niet, internationaal voetbal stelt nooit zoveel voor in FM, maar misschien dat het EK en WK nu een hogere reputatie.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een vraag.. Ik wil bondscoach zijn van een land en het EK winnen... Maar mocht ik nou het EK winnen en ik neem ontslag.. Krijg ik dan wel aanbiedingen van goeie teams?
Met FM 2010 won ik het WK en EK met Engeland.. Maar ik kreeg daarna aanbiedingen van een 3de divisie teams, hoger dan dat niet..
Dat is, geloof ik, een van de beste spelers qua eigenschappen die ik ooit op FM heb gezienquote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Daniele de Rossi! Een beest. Zeer goed als ball-winning cm, deep lying playmaker of gewoon cm support.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:13 schreef Moron het volgende:
En ik wil nog een echte leider op het middenveld.
Fellaini, ook een baas!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Daniele de Rossi! Een beest. Zeer goed als ball-winning cm, deep lying playmaker of gewoon cm support.
Vleugelaanvaller: Ruiz, Griezmannquote:Op maandag 2 mei 2011 12:40 schreef Moron het volgende:
de Rossi had ik ook in gedacht en zal zeker met een persoonlijk bezoekje vereren. Met Fellaini heb ik ook goede ervaringen bij voorgaande games. Bedankt voor de tips
Nog meer mensen met suggesties voor een goede spelmaker, vleugelaanvaller of centrale verdediger? Budget is ruim, dus schiet van walBvd
Als je een goed budget hebt kan ik Sanchez zeker aanraden! Snel en technisch. Schrik niet van z'n mindere stats met crossen en afmaken. Hij trekt weinig naar binnen maar heeft wel bijna iedere rebound te pakken bij mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Vleugelaanvaller: Ruiz, Griezmann
Spelmaker: Van der Vaart (speelt bij mijn Man Utd geweldig)
Ligt er wel een beetje aan in welk land, in Italië moet je het hebben van een zeer diepe verdediging, zeer laag tempo en dan op puur technisch gebied je overwinningen binnenslepen. In Engeland bijvoorbeeld is dat al minder, daar moet je echt de slag om het middenveld winnen, een goede verdedigende middenvelder kan veel counters al in een vroeg stadium voorkomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik loop een beetje vast bij ploegen die loeren op de counter. Niet de kleine ploegen, maar juist de gelijkwaardige topploegen die mij op die manier met 2-0/3-0 een oorwassing geven. Hoe kan ik deze, over het algemeen, het beste aanpakken? Verdediging diep laten spelen en kort passen?
Ik heb gewoon met een creatieve tactiek in een game Barcelona, Real Madrid, Inter, AC Milan enz verslagen. Ik creeer altijd veel kansen met deze tactiek. Gebruik deze overigens nu met Ajaxquote:Op maandag 2 mei 2011 13:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik loop een beetje vast bij ploegen die loeren op de counter. Niet de kleine ploegen, maar juist de gelijkwaardige topploegen die mij op die manier met 2-0/3-0 een oorwassing geven. Hoe kan ik deze, over het algemeen, het beste aanpakken? Verdediging diep laten spelen en kort passen?
Ik heb de verdediging opdracht gegeven om de enige counterspits 90 min op de huid te zitten. Op het middenveld geprobeerd de spelmakers te hinderen en zelf controlerend te spelen. Behoorlijk gelukt: 4-0 winst.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan in welk land, in Italië moet je het hebben van een zeer diepe verdediging, zeer laag tempo en dan op puur technisch gebied je overwinningen binnenslepen. In Engeland bijvoorbeeld is dat al minder, daar moet je echt de slag om het middenveld winnen, een goede verdedigende middenvelder kan veel counters al in een vroeg stadium voorkomen.
Zo een loopt er in mijn game ook bij Man U rond heb er alles aangedaan om hem te halen maar hij is onhaalbaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Derdiyok is een baas in FMquote:Op maandag 2 mei 2011 09:13 schreef Moron het volgende:
[..]
Dat is, geloof ik, een van de beste spelers qua eigenschappen die ik ooit op FM heb gezien![]()
Ben zelf nu ook bij Man Utd aangenomen en daar begonnen met de voorbereiding. Ze hebben al wat spelers aangetrokken daar, zoals Coentrao, Derdiyok en Enyeama. Alleen waarom ze Derdiyok hebben aangetrokken?Maar met die andere 2 kan ik wel mee leven
![]()
Bestuur werkte bij mij ook heel lang niet mee en aan mijn resultaten lag het ook niet (4 x op rij kampioen van Engeland, 1 Uefa Cup, 4 keer de beker, 1 x 1/4 CL en 1 x 1/2 finale CL). Vanaf eind vorig seizoen is het bestuur met alles eens wat ik zeg. Stadion uitbreiden naar 55.000 man, daarna stadion overgekocht, jeugdcomplex en alles verbeterdquote:Op zondag 1 mei 2011 14:46 schreef VonHinten het volgende:
Ik wil met Palermo de stap naar absolute topclub maken, maar mijn bestuur werkt niet mee. Ik heb standaard een uitverkocht stadion (dus meer zitplaatsen aub!) en matige trainingsfaciliteiten en jeugdopleiding. Maar elk verzoek wordt standaard afgewezen. Dan kun je nog zo leuk 3x op rij kampioen worden en 1x CL winnen, helpt niets.
Wat denk je, zouden de verwachtingen aan het begin van het seizoen ook meetellen? Ik selecteer nog standaard 'ik probeer Europees voetbal te halen' als verwachting, omdat het bestuur dan minder snel geneigd is om te zeiken. Zou de stap wel gemaakt worden als je jezelf als titelkandidaat ziet?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef poiuytr het volgende:
Bestuur werkte bij mij ook heel lang niet mee en aan mijn resultaten lag het ook niet (4 x op rij kampioen van Engeland, 1 Uefa Cup, 4 keer de beker, 1 x 1/4 CL en 1 x 1/2 finale CL). Vanaf eind vorig seizoen is het bestuur met alles eens wat ik zeg. Stadion uitbreiden naar 55.000 man, daarna stadion overgekocht, jeugdcomplex en alles verbeterd
Jij ook al. Wilde net hetzelfde melden. Start pc op, krijg ik een blauw scherm.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Jorwol het volgende:
PC crashte, Windows wilde niet meer opstarten, reinstall, geen backup van m'n FM saves of tactieken....
[ afbeelding ]
Het is een complot zeg ik je.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij ook al. Wilde net hetzelfde melden. Start pc op, krijg ik een blauw scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |