Bij de IND is het net zo. Dan gaan mensen daar werken om mensen te helpen. Maar na de duizendste keer hebben ze het ook wel gezien.quote:
Zoals ik in het vorige deel stelde: Afrika is een kutcontinent dat lekker in de schijt mag zakken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Volgens mij was ik duidelijk. Geen discussie mogelijk.
En iedereen die zich aangesproken voelt is een vieze egoist. De mensen die de negertjes arm willen houden!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bij de IND is het net zo. Dan gaan mensen daar werken om mensen te helpen. Maar na de duizendste keer hebben ze het ook wel gezien.
100 weesgroetjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb het knopje Open nieuw deel over het hoofd gezien. Valt dat nog te herstellen?
Wees gegroet Maria, bidt voor ons zondaars, nu en in het uur van onze dood. Ofzoiets.quote:
Zou wel kunnen, heb die gebeden voor levensbeschouwing/godsdienst nog ooit moten leren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef betyar het volgende:
en "vol van genade, de heer is met u" hoort ook nog ergens tussen
Ik kan'm wel uit mijn hoofd, de indoctrinatiequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, heb die gebeden voor levensbeschouwing/godsdienst nog ooit moten leren.
Gelukkig zijn deze gebeden me niet op de basisschool ingepeperd.
't is toch triest dat ze ipv Engelse woorden gebeden stampenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan'm wel uit mijn hoofd, de indoctrinatie
Tjah, tis maar waar ze de prioriteiten leggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
't is toch triest dat ze ipv Engelse woorden gebeden stampen
Dit zou keihard moeten worden aangepakt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, tis maar waar ze de prioriteiten leggen.
Dat doen ze ook hoor? Of denk je dat die twee minuten die het bidden kost ten koste gaat van de lessen Engels?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
't is toch triest dat ze ipv Engelse woorden gebeden stampen
Je weet nooit wanneer die twee minuten nog van pas kunnen komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat doen ze ook hoor? Of denk je dat die twee minuten die het bidden kost ten koste gaat van de lessen Engels?
Dit is even ongenuanceerd dan mijn opmerking van daarnet. Ongenuanceerde reactie levert dus ongenaunceerde reacties op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige deel stelde: Afrika is een kutcontinent dat lekker in de schijt mag zakken.
Engelse woorden leren of gebedjes leren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit zou keihard moeten worden aangepakt.
Beide, in combinatie moet het eerste worden vermeerderd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Engelse woorden leren of gebedjes leren?
Als, Zeeland, Als!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dit is even ongenuanceerd dan mijn opmerking van daarnet. Ongenuanceerde reactie levert dus ongenaunceerde reacties op.
Ik vermaakt me altijd wel als ik Pownieuws kijk. Als je dat 7 maanden geleden tegen met had verteld had ik je voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
Pownews
Een of andere woedende Joodse man over het verbod op slachten. Prachtig.
En Rutger weer die loopt te kloten in Den Haag.
Zeg taalpurist, waarom iemand pakken op dit soort futiele dingen, waarschijnlijk denkt ook Zeeland wel 2 keer beter na als het een examen Nederlands betrof. Newflash: dit is FOK!quote:
Dit is niet serieus bedoeldquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg taalpurist, waarom iemand pakken op dit soort futiele dingen, waarschijnlijk denkt ook Zeeland wel 2 keer beter na als het een examen Nederlands betrof. Newflash: dit is FOK!
Het is newsflash php.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg taalpurist, waarom iemand pakken op dit soort futiele dingen, waarschijnlijk denkt ook Zeeland wel 2 keer beter na als het een examen Nederlands betrof. Newflash: dit is FOK!
En het roken. Of hebben we het over een ander geval.quote:
Ik wilde eerste 'nog ongenuanceerder dan' schrijven, maar ik bedacht me. Dat zou niet helemaal de waarheid zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik wilde eerste 'nog ongenuanceerder dan' schrijven, maar ik bedacht me. Dat zou niet helemaal de waarheid zijn.
Ik kom van het eiland Walcheren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:16 schreef Nautilus. het volgende:
Komt Zeeland uit Zeeuws-Vlaanderen? Hij schrieft as nen Vlaming.
Ik denk dat ze toch wel de extreme gevallen eruit hebben gepikt. Een beetje een eenzijdig beeld, ik zag bijvoorbeeld geen mensen die wel willen maar niet kunnen. 4 of 5 van de 1000 is natuurlijk makkelijk selecteren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En het roken. Of hebben we het over een ander geval.
Neemt nog niet weg dat we hen eruit moeten gooienquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch wel de extreme gevallen eruit hebben gepikt. Een beetje een eenzijdig beeld, ik zag bijvoorbeeld geen mensen die wel willen maar niet kunnen. 4 of 5 van de 1000 is natuurlijk makkelijk selecteren.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
90 procent van die lui zou ik niet in mijn bedrijf willen hebben.
De gevangenis als afvalbak. Het nadeel is wel dat je geen privacy en controle meer hebt. En voor de samenleving zullen die personen alleen maar een grotere kostenpost vormen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Dutchnative het volgende:
De Gevangenis is toch eigenlijk ook wel een mooie plek als je er nederig naar kijkt. Je krijgt voedsel en een slaapplaats.
Die salarissen kan hij nooit betalen.quote:
Dat welquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
De gevangenis als afvalbak. Het nadeel is wel dat je geen privacy en controle meer hebt. En voor de samenleving zullen die personen alleen maar een grotere kostenpost vormen.
Ik vermoed eerder de eerste 4 of 5 die op beeld willen verschijnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch wel de extreme gevallen eruit hebben gepikt. Een beetje een eenzijdig beeld, ik zag bijvoorbeeld geen mensen die wel willen maar niet kunnen. 4 of 5 van de 1000 is natuurlijk makkelijk selecteren.
Gelukkig kan dat niet want dan drijf je ze helemaal de afgrond in, dan heb je meer overlast denk ik zo. Nu kan ik hier nog gerust de achterdeur 24 uur per dag open zetten, dan niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Neemt nog niet weg dat we hen eruit moeten gooien
Maar ik ben het wel met je eens.
Zegt de site van dat bedrijf.quote:Bij Delta draait het om mensen. Onze doelstelling is om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te ondersteunen bij het verkrijgen en behouden van een betaalde baan. Dat doen we door middel van talentontwikkeling, training en een grote variatie aan werkplekken in uiteenlopende branches
Welk bedrijf? Heb ik iets gemist??quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
Welk bedrijf? Of ben je consultant geworden omdat je wel eens de vaatwasser moet uitruimen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
quote:
Delta NV is geen verkeerde werkgever, ze hebben heel veel personeelsuitjes daar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Welk bedrijf? Of ben je consultant geworden omdat je wel eens de vaatwasser moet uitruimen?
Is PHP daar eigenaar van??quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Delta NV is geen verkeerde werkgever, ze hebben heel veel personeelsuitjes daar.
quote:
Omdat ze dom overkomen, slecht gekleed zijn, er onverzorgd uitzien.quote:
Ligt natuurlijk ook aan je bedrijf. Als ze asperges moeten plukken, lijkt dat me geen énkel probleem.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ze dom overkomen, slecht gekleed zijn, er onverzorgd uitzien.
PHP is niet één persoon. Heel dat bedrijf fokt met dat account.quote:
En dat wordt betaald van ons belastinggeldquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
PHP is niet één persoon. Heel dat bedrijf fokt met dat account.
Ik heb geen bedrijf, en mocht ik er eentje beginnen dan zou ik mijn doodsvonnis tekenen door dit soort mensen aan te nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan je bedrijf. Als ze asperges moeten plukken, lijkt dat me geen énkel probleem.
Nogmaals, ligt aan de branche.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb geen bedrijf, en mocht ik er eentje beginnen dan zou ik mijn doodsvonnis tekenen door dit soort mensen aan te nemen.
Zierikzee?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Mijn vader is op het eiland Schouwen-Duiveland geboren. Ik niet, gelukkig.
PHP houdt zichzelf graag voor dat hij ooit eigenaar van zo'n formaat bedrijf is.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Als jullie toch hippiemuziek tevoorschijn aan het toveren zijn.
Thuis?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja. Maar hij heeft zijn eerste levensjaren in 'Hoes doorgebracht.
Ik ben een humanist, ik geloof in het recht van de sterkste.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:43 schreef betyar het volgende:
Schreeuwen dat je die mensen niet aan zou nemen vanwege uiterlijke kenmerken en ondertussen schreeuwen dat je ze de bijstand moet ontnemen omdat ze niet willen werken, iets klopt er niet.
Speciaal.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef Nautilus. het volgende:
Goes. Men spreekt daar de g uit als h.
Bedeul-ze boeëtegewoeën?quote:
Oh, noes!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef Nautilus. het volgende:
Goes. Men spreekt daar de g uit als h.
Ach welnee, momenteel zit ik nog als een lintworm vast aan de overheid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
PHP houdt zichzelf graag voor dat hij ooit eigenaar van zo'n formaat bedrijf is.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben een humanist, ik geloof in het recht van de sterkste.
Maak je geen zorgen, dat blijft de rest van je leven zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach welnee, momenteel zit ik nog als een lintworm vast aan de overheid.
Ouwe dwaas.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
Daarna volgden omzwervingen door Brabant en Noord-Holland.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach welnee, momenteel zit ik nog als een lintworm vast aan de overheid.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, dat blijft de rest van je leven zo.
Duudelek.quote:
Die man had bepaalde mensen het liefst opgehangen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man had dat ook zo gewild.
Ik denk niet dat jij weet waar het humanisme voor stond.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben een humanist, ik geloof in het recht van de sterkste.
door de vele vreugdevolle verplichtingen is mijn alcohol verbruik doordeweeks weer wat toegenomen, enne vrijdag avond telt wel een beetje als weekend.quote:
BRUquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Integendeel. Maar hij bezoekt nog ieder jaar de havenfeesten van Zierikzee en Bruinisse.
Ik weet ook niet wat die jongen allemaal leest om er zo'n idee uit te halen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, die had ik even gemist. Humanisme is recht van de sterkste volgens php?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind het het met elkaar stroken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Die man had bepaalde mensen het liefst opgehangen...
Kan je een voorbeeld noemen hoe het met elkaar strookt of waarom?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het het met elkaar stroken.
Humanisme kan niet zonder het afstoten van bepaalde zwakkeren. En ja, er is een sterkste nodig, en die ben ik helaas niet. En nog iets, ik ben dronkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan je een voorbeeld noemen hoe het met elkaar strookt of waarom?
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat Humanisme niet kan zonder zwakkeren af te stoten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Humanisme kan niet zonder het afstoten van bepaalde zwakkeren. En ja, er is een sterkste nodig, en die ben ik helaas niet. En nog iets, ik ben dronken
Café Petit, uiteraard. Jongens met oorbellen in de vorm van een anker die rood aanlopen wanneer ze over 'de milieumaffia' spreken, en meisjes die zich opgeven voor Miss Visserijdagen. Wat een glorieuze dagen, in juli.quote:
Slap excuus. En je was zelden dronken beweerde je onlangs, je verzint je dronkenschap om je belachelijke posts te maskeren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Humanisme kan niet zonder het afstoten van bepaalde zwakkeren. En ja, er is een sterkste nodig, en die ben ik helaas niet. En nog iets, ik ben dronken
Omdat er anders geen humanisme kan ontstaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat Humanisme niet kan zonder zwakkeren af te stoten?
Toen ik daar was wilden we 's nachts nog stappen in BRU, maar alles was dicht m.u.v. de snackbar. Zit jequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:00 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Café Petit, uiteraard. Jongens met oorbellen in de vorm van een anker die rood aanlopen wanneer ze over 'de milieumaffia' spreken, en meisjes die zich opgeven voor Miss Visserijdagen. Wat een glorieuze dagen, in juli.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat er anders geen humanisme kan ontstaan![]()
Take it or leave it
Yep.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:05 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus je moet zwakkere afstoten om humanisme te creëren?![]()
![]()
Ik zal niet zeggen dat het zakkenvullers zijn, maar ze hebben wel optimaal geprofiteerd van 'onze' Oosterschelde. Ik spreek het niet expliciet uit omdat ik een onderzoek heb gedaan voor de mosselsector. Heb een band met die sector.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Da bin' allemael miljonairs, die mosselschipp'rs.
Uitslapen dus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
ik moet verdomme morgen om 8 uur op mn werk zijn
Oh, ik ken het dorp alleen van de Visserijdagen. Ik spendeer iedere zomer een aantal dagen bij familie in Zeeland. En in Brabant. En in het buitenland. Maar als ik toch in Zeeland ben, ga ik liever naar Zierikzee of Renesse.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Toen ik daar was wilden we 's nachts nog stappen in BRU, maar alles was dicht m.u.v. de snackbar. Zit je
daar - gezellig - met een blikje bier.
Renessequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:09 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Oh, ik ken het dorp alleen van de Visserijdagen. Ik spendeer iedere zomer een aantal dagen bij familie in Zeeland. En in Brabant. En in het buitenland. Maar als ik toch in Zeeland ben, ga ik liever naar Zierikzee of Renesse.
Haha, uit welk boek of welke wikipedia-pagina heb je dat opgepikt? DIe shit wil ik ook lezen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Take it or leave it
Ik filosofeer wel eens watquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Haha, uit welk boek of welke wikipedia-pagina heb je dat opgepikt? DIe shit wil ik ook lezen.
Dacht het niet.quote:
quote:
Filosoferen is niet dingen uit je duim zuigen en claimen dat ze waar zijn hč.quote:
http://oncyclopedia.net/wiki/Smoscismequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Haha, uit welk boek of welke wikipedia-pagina heb je dat opgepikt? DIe shit wil ik ook lezen.
Ik ben een paper aan het schrijven over de stakingswinst bij het overdragen van rechten en quota, zoals mosselpercelen. Ze worden vaak gecriminaliseerd door Greenpeace, volgens mij om een verkeerde reden. Het is eerder zo dat ze enorme winsten maken doordat ze goedkoop aangekochte rechten geruisloos over kunnen dragen van vader op zoon, en zogenaamd al hun winst in het onderhoud van hun schepen investeren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat het zakkenvullers zijn, maar ze hebben wel optimaal geprofiteerd van 'onze' Oosterschelde. Ik spreek het niet expliciet uit omdat ik een onderzoek heb gedaan voor de mosselsector. Heb een band met die sector.
Er is een Nederlandse versie van de uncyclopedia, wtf.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
http://oncyclopedia.net/wiki/Smoscisme
Helaas missen veel Nederlandse schrijvers daarvoor een humorgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Er is een Nederlandse versie van de uncyclopedia, wtf.
Maar wel lekkere chicks.quote:
Ja, Humanisme is blijkbaar het nieuwe Darwinisme, aldus php.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:16 schreef eriksd het volgende:
Nou, ik lees even terug en ik zie dat er een nieuwe definitie van humanisme is?
Renesse, lekkere chicks. Jaja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:17 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Maar wel lekkere chicks.
Mijn Duits is helaas te slecht om daar munt uit te slaan.
Als je dit zo stelt zit je uiterlijk je ook niet mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:17 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Maar wel lekkere chicks.
Mijn Duits is helaas te slecht om daar munt uit te slaan.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Take it or leave it
Ja, dat is waar alle losers zitten op Koninginnenach(t)quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je dit zo stelt zit je uiterlijk je ook niet mee.
Wat handig dat er fora bestaan.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]Heb je wel enig idee wat humanisme betekent?
Ah, madam hap-hap is ook wakker.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar alle losers zitten op Koninginnenach(t)
Ze zijn erg creatief met vangstquota.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben een paper aan het schrijven over de stakingswinst bij het overdragen van rechten en quota, zoals mosselpercelen. Ze worden vaak gecriminaliseerd door Greenpeace, volgens mij om een verkeerde reden. Het is eerder zo dat ze enorme winsten maken doordat ze goedkoop aangekochte rechten geruisloos over kunnen dragen van vader op zoon, en zogenaamd al hun winst in het onderhoud van hun schepen investeren.
quote:Johnny Catholic noticed that rich people and poor people were getting the same quality of exhaustive and credible education and became angered by this. The Catholicism in his body strived for a separatist society; where the rich where being educated in the arts while the poor where being educated in actual education. And humanism was born! Since everyone was a poor bastard, and poor bastards need not know how to do anything other than mindlessly work, only the rich clergy kids were taught these things.
Hoi spinnenweb-kruisje.quote:
Renesse is het Nederlandse Salou. Iets minder ordinair. Maar goed, ik beschreef de lokale delicatessen niet voor niets in cursief.quote:
So what? Wat wou je kwijt dan??quote:
Not really, noquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor een volledige re-integratie tot POL?
Ga je het nogmaals proberen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor een volledige re-integratie tot POL?
Ik wil weten waarom er zoveel sirenes in de verte klinken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
So what? Wat wou je kwijt dan??
Laat niemand zich illusies maken over mijn uiterlijk, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je dit zo stelt zit je uiterlijk je ook niet mee.
Wat handig dat er fora bestaan.
Ik ken Renesse alleen van kansloze tieners en muren van kratten bier. Zegmaar, sloebers die te weinig geld hebben om naar een festival te gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Renesse is het Nederlandse Salou. Iets minder ordinair. Maar goed, ik beschreef de lokale delicatessen niet voor niets in cursief.
Gut, terugzwaaien is ook al te zwaar voor je??quote:
Ik moet wel oppassen, aangezien ik wat biertjes op heb. Ik ben op m'n hoede nu.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga je het nogmaals proberen?
Ik pak er ff een bak koffie bij...
Weer, af en toe.. Omdat ik er zin in hebquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar waarom ben je er dan nog af en toe?
Jij bijt. Ik ben gek met mijn vingers.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gut, terugzwaaien is ook al te zwaar voor je??
Hou dat vastquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer, af en toe.. Omdat ik er zin in heb
Dat kun ook best zonder twitter uitvinden hoor... En waarom ben je niet aan het feesten eigenlijk??quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom er zoveel sirenes in de verte klinken.
Omdat ik een schurfthekel aan koninginnedag heb.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kun ook best zonder twitter uitvinden hoor... En waarom ben je niet aan het feesten eigenlijk??
Goede reden iddquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ik een schurfthekel aan koninginnedag heb.
Ben je afgeschrikt door zaken hier?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer, af en toe.. Omdat ik er zin in heb
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij bijt. Ik ben gek met mijn vingers.
Als ik afgeschrikt was, was ik hier niet he?quote:
Ok, ik wordt vast zwaar uitgelachen nu, maar wie is die man in/op je UI??quote:
Waarom zou je jezelf niet gewoon 100% geven voor je werkgever? Omdat je meent dat je vroeg je bed uit moet? Pussy....quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben een gedisciplineerde jongen dus ik ga gewoon werken, probeer ik tenminste.
Mijn opaquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ik wordt vast zwaar uitgelachen nu, maar wie is die man in/op je UI??
Pfffff, wat een opluchting!!quote:
Dat laat ik aan andere over.....quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pfffff, wat een opluchting!!
Of word ik nu vet inde maling genomen
Jaloers??quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:28 schreef 3-voud het volgende:
Pfff... die muts van whiskers krijgt ook elke keer weer de aandacht die ze opeist.
Doe ik wel, kost alleen dekselse veel moeite om morgen m'n nest uit te komen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf niet gewoon 100% geven voor je werkgever? Omdat je meent dat je vroeg je bed uit moet? Pussy....
Neuh. Constatering.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jaloers??
Want ik eis niks op, ik post gewoon..
Zou je ook eens moeten proberen
Zit tussen je oren. Gewoon tegen jezelf zeggen dat het dinsdag is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe ik wel, kost alleen dekselse veel moeite om morgen m'n nest uit te komen.
Prima, en leuk dat je die UI hebt dan.. Nog geen neigingen gehad om eraan te sleutelen?quote:
Goed hoor, maar dat ligt dan vooral aan je mede-posters he?quote:
Niks gewend merk ik wel. Op mijn 18e ging ik gewoon van kroeg naar werk. Slapen deden we thuis wel weer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe ik wel, kost alleen dekselse veel moeite om morgen m'n nest uit te komen.
Stelletje mietjes. Je moet gewoon opstaan met de zon.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:31 schreef eriksd het volgende:
Overigens is 8 uur belachelijk vroeg. Mijn grens voor vroeg opstaan ligt rond 9 uur.
Gelukkig maar dat je nog studeert danquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:31 schreef eriksd het volgende:
Overigens is 8 uur belachelijk vroeg. Mijn grens voor vroeg opstaan ligt rond 9 uur.
Sure.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed hoor, maar dat ligt dan vooral aan je mede-posters he?
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Stelletje mietjes. Je moet gewoon opstaan met de zon.
Oerdriften.
Dat wordt nog humor met het voorgestelde idee om studenten later te laten beginnen om zo de spits on het OV minder druk te maken, dan gaan die mietige studenten al helemaal jankbekken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je nog studeert dan
Hahahhahahahahaquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure.
Je bent ook een handige tutola met af en toe termen erin te smijten als "neuken?".
Dan vliegt iedereen op je af.
Ik niet natuurlijk. Ik heb mezelf volledig onder controle.
Preciesquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat wordt nog humor met het voorgestelde idee om studenten later te laten beginnen om zo de spits on het OV minder druk te maken, dan gaan die mietige studenten al helemaal jankbekken.
Ik zie het al alle stagiaires, ... het is gewoon een uitdaging voor ze om voor 9:00 op het werk te verschijnen ... dan ben ik al een uurtje of 3 wakker.
Hehehe... ik heb ook iedereen doorquote:
Misschien wil VS wel met je neuken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure.
Je bent ook een handige tutola met af en toe termen erin te smijten als "neuken?".
Dan vliegt iedereen op je af.
Ik niet natuurlijk. Ik heb mezelf volledig onder controle.
Oh help. Vind je het erg als ik over sla?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wil VS wel met je neuken.
VS als in Voorschrift, of???quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wil VS wel met je neuken.
Die valt weer wat tegen..quote:
Yup. Die is homo. Niks mis mee.quote:
Neehoor, helemaal niet erg, jouw feestje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh help. Vind je het erg als ik over sla?
Is VS echt homo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Die is homo. Niks mis mee.
Maar nee, ik prefereer toch wat rosbief.
Kijk.... das nog eens een knallerquote:
Sorry, dan gooi ik er wat schmink tegenaan om het te compenseren.quote:
Echt. Komt ie ook openlijk voor uit hoor.quote:
De man met die behoorlijke sixpack (halve Brad Pitt) in z'n avatar/icon vond ik toch voldoende zeggen.quote:
Schuimfeesten, zonnebankbruine meisjes, bierkratjes op de bagagedrager. Het wisselgeld dat je krijgt is nat. Die sfeer, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ken Renesse alleen van kansloze tieners en muren van kratten bier
Zodra ik genoeg geld heb, hoop ik samen met jou een festival te kunnen bezoeken.quote:. Zegmaar, sloebers die te weinig geld hebben om naar een festival te gaan.
Deal.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:39 schreef Nautilus. het volgende:
Zodra ik genoeg geld heb, hoop ik samen met jou een festival te kunnen bezoeken.
Kijk, er komen er meer uit de kast vanavond.quote:
Dan ziet BA je kennelijk toch iets andersquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Die is homo. Niks mis mee.
Maar nee, ik prefereer toch wat rosbief.
Nou 3-voud, over mannelijke aandacht heb je alvast niet te klagenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
3-voud, een beetje aandacht voor jou.
Ach, zo is het. Helemaal 0,0 zoals jij is nog minder. Ieder zijn keus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ziet BA je kennelijk toch iets anders![]()
Maar een ieder moet gaan voor zijn eigen keuze
Idd. Vleiend.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou 3-voud, over mannelijke aandacht heb je alvast niet te klagen
Precies wat ik dacht...quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk, er komen er meer uit de kast vanavond.
Kon je het weer niet laten??quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, zo is het. Helemaal 0,0 zoals jij is nog minder. Ieder zijn keus.
Neequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sorry, dan gooi ik er wat schmink tegenaan om het te compenseren.
Pas op dat je me geen hartaanval bezorgt dan.. Misschien kun je maar beter gewoon jezelf zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee![]()
Vooruit, ik zal wat liever tegen je doen vanavond. Just this ones.
Ik ben altijd mezelf lieverd. Alleen ken ik fasen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas op dat je me geen hartaanval bezorgt dan.. Misschien kun je maar beter gewoon jezelf zijn
Nah. Metal is niet zo mijn kopje thee maar het is wel verdomde knap wat ie daar doet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar krijg je toch gewoon een stijve piemel van...
Waarom ben jij eigenlijk zo giftig, 3-voud?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk, er komen er meer uit de kast vanavond.
Mwa, zo knap is het niet. Hij doet standaard truukjes. Hij voert het wel degelijk uit, maar het zijn gewoon dingetjes uit het boekje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah. Metal is niet zo mijn kopje thee maar het is wel verdomde knap wat ie daar doet.
Misschien moet je richting mij dan maar ff in de achterlijke fase blijven hangen, ben ik nou eenmaal gewend van je.. Zou me lam schrikken als je normaal (=aardig) bleef doen tegen me//quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben altijd mezelf lieverd. Alleen ken ik fasen.
Metalquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah. Metal is niet zo mijn kopje thee maar het is wel verdomde knap wat ie daar doet.
Kwestie van karakterquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk zo giftig, 3-voud?
Vind je dat giftig? Hmm, oke.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk zo giftig, 3-voud?
Aha, DAT was het dus... Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:51 schreef Nautilus. het volgende:
Het karakter van een opa met weltschmerz, inderdaad.
Ik vind het in ieder geval knap.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, zo knap is het niet. Hij doet standaard truukjes. Hij voert het wel degelijk uit, maar het zijn gewoon dingetjes uit het boekje.
Ik kan het wel waarderen en dit helemaal net als dat ik Jimi Hendrix geweldig vind. Maar Eruption!! Wat een solo.......quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wut?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie staat er eigenlijk in jou UI 3-voud??
Weet jij het ook niet?quote:
Oh... George Carlin ofcourse. 1 van de beste stand-up comedians.quote:
Nooit van gehoord, maar dat verbaasd je vast niksquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh... George Carlin ofcourse. 1 van de beste stand-up comedians.
Zie het maar eens te combineren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, zo knap is het niet. Hij doet standaard truukjes. Hij voert het wel degelijk uit, maar het zijn gewoon dingetjes uit het boekje.
Ga ik je vast warm maken:quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar dat verbaasd je vast niks
Ga je schamen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar dat verbaasd je vast niks
The american dream is geweldigquote:
Good night en morgen gezond weer op.quote:
Bedankt voor de link!quote:
Wel kijken en mij vertellen wat je er van vond.quote:
Ga je nou pitten of roep je maar wat??quote:
Maakt me niks uit hoor, maar als het echt zo is is dat wel iets om rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De man met die behoorlijke sixpack (halve Brad Pitt) in z'n avatar/icon vond ik toch voldoende zeggen.
Ik heb een minuutje gezien net, en vooralsnog vond ik het goedquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wel kijken en mij vertellen wat je er van vond.
Hoezo, in welk opzicht??quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maakt me niks uit hoor, maar als het echt zo is is dat wel iets om rekening mee te houden.
Geen idee, vind je me lief?quote:
Wat is dat dan voor onzin?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maakt me niks uit hoor, maar als het echt zo is is dat wel iets om rekening mee te houden.
quote:
Welnee....quote:
WOW, zijn we het ergens over eens?quote:
Verbetert voor je.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee....
Het zijn gewoon maar mensen, net als iedereen
Kun je me ff het diepzinnige verschil uitleggen wat daar voor jou aan vasthangt??quote:
Als we flink spitten vinden we er wel meer.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WOW, zijn we het ergens over eens?
Sterfelijk, stoffelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je me ff het diepzinnige verschil uitleggen wat daar voor jou aan vasthangt??
Had je al gezegd.quote:
Ja, spuuglelijk, maak het in je hoofd maar zo erg als je wiltquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:04 schreef Nautilus. het volgende:
Zolang Whiskers2009 geen foto's van zichzelf in haar fotoboek zet, neem ik aan dat ze onaanzienlijk is. Het 3-voud-dogma.
Had ik je al gevraagd dan??quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als we flink spitten vinden we er wel meer.
Maar zet dat trouwen maar uit je hoofd.
Que?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:04 schreef Nautilus. het volgende:
Zolang Whiskers2009 geen foto's van zichzelf in haar fotoboek zet, neem ik aan dat ze onaanzienlijk is. Het 3-voud-dogma.
Hoe vaak moeten we trusten zeggen??quote:
Ik ben je gewoon voor.quote:
Nee, tussen "gewoon een mens" en "maar een mens".. En als dit je antwoord was, dan graag het verschil tussen "sterfelijk" en "stoffelijk", want ik zie gen verschil tussen die 2...quote:
Is ook geen verschil tussen. Dat was samen het antwoord.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, tussen "gewoon een mens" en "maar een mens".. En als dit je antwoord was, dan graag het verschil tussen "sterfelijk" en "stoffelijk", want ik zie gen verschil tussen die 2...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |