Bij de IND is het net zo. Dan gaan mensen daar werken om mensen te helpen. Maar na de duizendste keer hebben ze het ook wel gezien.quote:
Zoals ik in het vorige deel stelde: Afrika is een kutcontinent dat lekker in de schijt mag zakken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Volgens mij was ik duidelijk. Geen discussie mogelijk.
En iedereen die zich aangesproken voelt is een vieze egoist. De mensen die de negertjes arm willen houden!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bij de IND is het net zo. Dan gaan mensen daar werken om mensen te helpen. Maar na de duizendste keer hebben ze het ook wel gezien.
100 weesgroetjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb het knopje Open nieuw deel over het hoofd gezien. Valt dat nog te herstellen?
Wees gegroet Maria, bidt voor ons zondaars, nu en in het uur van onze dood. Ofzoiets.quote:
Zou wel kunnen, heb die gebeden voor levensbeschouwing/godsdienst nog ooit moten leren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef betyar het volgende:
en "vol van genade, de heer is met u" hoort ook nog ergens tussen
Ik kan'm wel uit mijn hoofd, de indoctrinatiequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, heb die gebeden voor levensbeschouwing/godsdienst nog ooit moten leren.
Gelukkig zijn deze gebeden me niet op de basisschool ingepeperd.
't is toch triest dat ze ipv Engelse woorden gebeden stampenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan'm wel uit mijn hoofd, de indoctrinatie
Tjah, tis maar waar ze de prioriteiten leggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
't is toch triest dat ze ipv Engelse woorden gebeden stampen
Dit zou keihard moeten worden aangepakt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, tis maar waar ze de prioriteiten leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |