Bij de IND is het net zo. Dan gaan mensen daar werken om mensen te helpen. Maar na de duizendste keer hebben ze het ook wel gezien.quote:
Zoals ik in het vorige deel stelde: Afrika is een kutcontinent dat lekker in de schijt mag zakken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Volgens mij was ik duidelijk. Geen discussie mogelijk.
En iedereen die zich aangesproken voelt is een vieze egoist. De mensen die de negertjes arm willen houden!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bij de IND is het net zo. Dan gaan mensen daar werken om mensen te helpen. Maar na de duizendste keer hebben ze het ook wel gezien.
100 weesgroetjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb het knopje Open nieuw deel over het hoofd gezien. Valt dat nog te herstellen?
Wees gegroet Maria, bidt voor ons zondaars, nu en in het uur van onze dood. Ofzoiets.quote:
Zou wel kunnen, heb die gebeden voor levensbeschouwing/godsdienst nog ooit moten leren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef betyar het volgende:
en "vol van genade, de heer is met u" hoort ook nog ergens tussen
Ik kan'm wel uit mijn hoofd, de indoctrinatiequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, heb die gebeden voor levensbeschouwing/godsdienst nog ooit moten leren.
Gelukkig zijn deze gebeden me niet op de basisschool ingepeperd.
't is toch triest dat ze ipv Engelse woorden gebeden stampenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan'm wel uit mijn hoofd, de indoctrinatie
Tjah, tis maar waar ze de prioriteiten leggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
't is toch triest dat ze ipv Engelse woorden gebeden stampen
Dit zou keihard moeten worden aangepakt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, tis maar waar ze de prioriteiten leggen.
Dat doen ze ook hoor? Of denk je dat die twee minuten die het bidden kost ten koste gaat van de lessen Engels?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
't is toch triest dat ze ipv Engelse woorden gebeden stampen
Je weet nooit wanneer die twee minuten nog van pas kunnen komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat doen ze ook hoor? Of denk je dat die twee minuten die het bidden kost ten koste gaat van de lessen Engels?
Dit is even ongenuanceerd dan mijn opmerking van daarnet. Ongenuanceerde reactie levert dus ongenaunceerde reacties op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige deel stelde: Afrika is een kutcontinent dat lekker in de schijt mag zakken.
Engelse woorden leren of gebedjes leren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit zou keihard moeten worden aangepakt.
Beide, in combinatie moet het eerste worden vermeerderd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Engelse woorden leren of gebedjes leren?
Als, Zeeland, Als!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dit is even ongenuanceerd dan mijn opmerking van daarnet. Ongenuanceerde reactie levert dus ongenaunceerde reacties op.
Ik vermaakt me altijd wel als ik Pownieuws kijk. Als je dat 7 maanden geleden tegen met had verteld had ik je voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
Pownews
Een of andere woedende Joodse man over het verbod op slachten. Prachtig.
En Rutger weer die loopt te kloten in Den Haag.
Zeg taalpurist, waarom iemand pakken op dit soort futiele dingen, waarschijnlijk denkt ook Zeeland wel 2 keer beter na als het een examen Nederlands betrof. Newflash: dit is FOK!quote:
Dit is niet serieus bedoeldquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg taalpurist, waarom iemand pakken op dit soort futiele dingen, waarschijnlijk denkt ook Zeeland wel 2 keer beter na als het een examen Nederlands betrof. Newflash: dit is FOK!
Het is newsflash php.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg taalpurist, waarom iemand pakken op dit soort futiele dingen, waarschijnlijk denkt ook Zeeland wel 2 keer beter na als het een examen Nederlands betrof. Newflash: dit is FOK!
En het roken. Of hebben we het over een ander geval.quote:
Ik wilde eerste 'nog ongenuanceerder dan' schrijven, maar ik bedacht me. Dat zou niet helemaal de waarheid zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik wilde eerste 'nog ongenuanceerder dan' schrijven, maar ik bedacht me. Dat zou niet helemaal de waarheid zijn.
Ik kom van het eiland Walcheren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:16 schreef Nautilus. het volgende:
Komt Zeeland uit Zeeuws-Vlaanderen? Hij schrieft as nen Vlaming.
Ik denk dat ze toch wel de extreme gevallen eruit hebben gepikt. Een beetje een eenzijdig beeld, ik zag bijvoorbeeld geen mensen die wel willen maar niet kunnen. 4 of 5 van de 1000 is natuurlijk makkelijk selecteren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En het roken. Of hebben we het over een ander geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |