Bij de IND is het net zo. Dan gaan mensen daar werken om mensen te helpen. Maar na de duizendste keer hebben ze het ook wel gezien.quote:
Zoals ik in het vorige deel stelde: Afrika is een kutcontinent dat lekker in de schijt mag zakken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Volgens mij was ik duidelijk. Geen discussie mogelijk.
En iedereen die zich aangesproken voelt is een vieze egoist. De mensen die de negertjes arm willen houden!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bij de IND is het net zo. Dan gaan mensen daar werken om mensen te helpen. Maar na de duizendste keer hebben ze het ook wel gezien.
100 weesgroetjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:53 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb het knopje Open nieuw deel over het hoofd gezien. Valt dat nog te herstellen?
Wees gegroet Maria, bidt voor ons zondaars, nu en in het uur van onze dood. Ofzoiets.quote:
Zou wel kunnen, heb die gebeden voor levensbeschouwing/godsdienst nog ooit moten leren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef betyar het volgende:
en "vol van genade, de heer is met u" hoort ook nog ergens tussen
Ik kan'm wel uit mijn hoofd, de indoctrinatiequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, heb die gebeden voor levensbeschouwing/godsdienst nog ooit moten leren.
Gelukkig zijn deze gebeden me niet op de basisschool ingepeperd.
't is toch triest dat ze ipv Engelse woorden gebeden stampenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan'm wel uit mijn hoofd, de indoctrinatie
Tjah, tis maar waar ze de prioriteiten leggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
't is toch triest dat ze ipv Engelse woorden gebeden stampen
Dit zou keihard moeten worden aangepakt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, tis maar waar ze de prioriteiten leggen.
Dat doen ze ook hoor? Of denk je dat die twee minuten die het bidden kost ten koste gaat van de lessen Engels?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
't is toch triest dat ze ipv Engelse woorden gebeden stampen
Je weet nooit wanneer die twee minuten nog van pas kunnen komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat doen ze ook hoor? Of denk je dat die twee minuten die het bidden kost ten koste gaat van de lessen Engels?
Dit is even ongenuanceerd dan mijn opmerking van daarnet. Ongenuanceerde reactie levert dus ongenaunceerde reacties op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige deel stelde: Afrika is een kutcontinent dat lekker in de schijt mag zakken.
Engelse woorden leren of gebedjes leren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit zou keihard moeten worden aangepakt.
Beide, in combinatie moet het eerste worden vermeerderd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Engelse woorden leren of gebedjes leren?
Als, Zeeland, Als!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dit is even ongenuanceerd dan mijn opmerking van daarnet. Ongenuanceerde reactie levert dus ongenaunceerde reacties op.
Ik vermaakt me altijd wel als ik Pownieuws kijk. Als je dat 7 maanden geleden tegen met had verteld had ik je voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
Pownews
Een of andere woedende Joodse man over het verbod op slachten. Prachtig.
En Rutger weer die loopt te kloten in Den Haag.
Zeg taalpurist, waarom iemand pakken op dit soort futiele dingen, waarschijnlijk denkt ook Zeeland wel 2 keer beter na als het een examen Nederlands betrof. Newflash: dit is FOK!quote:
Dit is niet serieus bedoeldquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg taalpurist, waarom iemand pakken op dit soort futiele dingen, waarschijnlijk denkt ook Zeeland wel 2 keer beter na als het een examen Nederlands betrof. Newflash: dit is FOK!
Het is newsflash php.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg taalpurist, waarom iemand pakken op dit soort futiele dingen, waarschijnlijk denkt ook Zeeland wel 2 keer beter na als het een examen Nederlands betrof. Newflash: dit is FOK!
En het roken. Of hebben we het over een ander geval.quote:
Ik wilde eerste 'nog ongenuanceerder dan' schrijven, maar ik bedacht me. Dat zou niet helemaal de waarheid zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik wilde eerste 'nog ongenuanceerder dan' schrijven, maar ik bedacht me. Dat zou niet helemaal de waarheid zijn.
Ik kom van het eiland Walcheren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:16 schreef Nautilus. het volgende:
Komt Zeeland uit Zeeuws-Vlaanderen? Hij schrieft as nen Vlaming.
Ik denk dat ze toch wel de extreme gevallen eruit hebben gepikt. Een beetje een eenzijdig beeld, ik zag bijvoorbeeld geen mensen die wel willen maar niet kunnen. 4 of 5 van de 1000 is natuurlijk makkelijk selecteren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En het roken. Of hebben we het over een ander geval.
Neemt nog niet weg dat we hen eruit moeten gooienquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch wel de extreme gevallen eruit hebben gepikt. Een beetje een eenzijdig beeld, ik zag bijvoorbeeld geen mensen die wel willen maar niet kunnen. 4 of 5 van de 1000 is natuurlijk makkelijk selecteren.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
90 procent van die lui zou ik niet in mijn bedrijf willen hebben.
De gevangenis als afvalbak. Het nadeel is wel dat je geen privacy en controle meer hebt. En voor de samenleving zullen die personen alleen maar een grotere kostenpost vormen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Dutchnative het volgende:
De Gevangenis is toch eigenlijk ook wel een mooie plek als je er nederig naar kijkt. Je krijgt voedsel en een slaapplaats.
Die salarissen kan hij nooit betalen.quote:
Dat welquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
De gevangenis als afvalbak. Het nadeel is wel dat je geen privacy en controle meer hebt. En voor de samenleving zullen die personen alleen maar een grotere kostenpost vormen.
Ik vermoed eerder de eerste 4 of 5 die op beeld willen verschijnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch wel de extreme gevallen eruit hebben gepikt. Een beetje een eenzijdig beeld, ik zag bijvoorbeeld geen mensen die wel willen maar niet kunnen. 4 of 5 van de 1000 is natuurlijk makkelijk selecteren.
Gelukkig kan dat niet want dan drijf je ze helemaal de afgrond in, dan heb je meer overlast denk ik zo. Nu kan ik hier nog gerust de achterdeur 24 uur per dag open zetten, dan niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Neemt nog niet weg dat we hen eruit moeten gooien
Maar ik ben het wel met je eens.
Zegt de site van dat bedrijf.quote:Bij Delta draait het om mensen. Onze doelstelling is om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te ondersteunen bij het verkrijgen en behouden van een betaalde baan. Dat doen we door middel van talentontwikkeling, training en een grote variatie aan werkplekken in uiteenlopende branches
Welk bedrijf? Heb ik iets gemist??quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
Welk bedrijf? Of ben je consultant geworden omdat je wel eens de vaatwasser moet uitruimen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
quote:
Delta NV is geen verkeerde werkgever, ze hebben heel veel personeelsuitjes daar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Welk bedrijf? Of ben je consultant geworden omdat je wel eens de vaatwasser moet uitruimen?
Is PHP daar eigenaar van??quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Delta NV is geen verkeerde werkgever, ze hebben heel veel personeelsuitjes daar.
quote:
Omdat ze dom overkomen, slecht gekleed zijn, er onverzorgd uitzien.quote:
Ligt natuurlijk ook aan je bedrijf. Als ze asperges moeten plukken, lijkt dat me geen énkel probleem.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ze dom overkomen, slecht gekleed zijn, er onverzorgd uitzien.
PHP is niet één persoon. Heel dat bedrijf fokt met dat account.quote:
En dat wordt betaald van ons belastinggeldquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
PHP is niet één persoon. Heel dat bedrijf fokt met dat account.
Ik heb geen bedrijf, en mocht ik er eentje beginnen dan zou ik mijn doodsvonnis tekenen door dit soort mensen aan te nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan je bedrijf. Als ze asperges moeten plukken, lijkt dat me geen énkel probleem.
Nogmaals, ligt aan de branche.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb geen bedrijf, en mocht ik er eentje beginnen dan zou ik mijn doodsvonnis tekenen door dit soort mensen aan te nemen.
Zierikzee?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Mijn vader is op het eiland Schouwen-Duiveland geboren. Ik niet, gelukkig.
PHP houdt zichzelf graag voor dat hij ooit eigenaar van zo'n formaat bedrijf is.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Als jullie toch hippiemuziek tevoorschijn aan het toveren zijn.
Thuis?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja. Maar hij heeft zijn eerste levensjaren in 'Hoes doorgebracht.
Ik ben een humanist, ik geloof in het recht van de sterkste.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:43 schreef betyar het volgende:
Schreeuwen dat je die mensen niet aan zou nemen vanwege uiterlijke kenmerken en ondertussen schreeuwen dat je ze de bijstand moet ontnemen omdat ze niet willen werken, iets klopt er niet.
Speciaal.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef Nautilus. het volgende:
Goes. Men spreekt daar de g uit als h.
Bedeul-ze boeëtegewoeën?quote:
Oh, noes!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef Nautilus. het volgende:
Goes. Men spreekt daar de g uit als h.
Ach welnee, momenteel zit ik nog als een lintworm vast aan de overheid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
PHP houdt zichzelf graag voor dat hij ooit eigenaar van zo'n formaat bedrijf is.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben een humanist, ik geloof in het recht van de sterkste.
Maak je geen zorgen, dat blijft de rest van je leven zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach welnee, momenteel zit ik nog als een lintworm vast aan de overheid.
Ouwe dwaas.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
Daarna volgden omzwervingen door Brabant en Noord-Holland.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach welnee, momenteel zit ik nog als een lintworm vast aan de overheid.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, dat blijft de rest van je leven zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |