Het lijkt 4 generaties naast elkaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, maar het klopt gewoon ergens niet
Ja, Los Angeles de Voices komen heus niet zomaar helemaal naar de X-factor Studioquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef Starlie het volgende:
Ooo hoe toevalluggg, ze komen optreden en krijgen platinum!
Oh ik luister liever naar hun klassieke liedjes dan bijvoorbeeld dat gedweep van Nick en Simonquote:
Durft die slapjanus nietquote:
Heten ze zo? Nog kapsones ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, Los Angeles de Voices komen heus niet zomaar helemaal naar de X-factor Studio
Ja daar noem je wat op ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik luister liever naar hun klassieke liedjes dan bijvoorbeeld dat gedweep van Nick en Simon
Rooooooooosannuh
Ik las 'van wc naar laptop' en dacht wtf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Karina het volgende:
Ah reclame kan ik mooi even van pc naar laptop switchen.
Ik heb het juist andersomquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik luister liever naar hun klassieke liedjes dan bijvoorbeeld dat gedweep van Nick en Simon
Rooooooooosannuh
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef Starlie het volgende:
Dit was echt rijmelerrijm lik me vessie (of zoiets)!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef Kally het volgende:
Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijn whehehehe
tot waar komt iequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik woon net iets te noordelijk voor de enorme bazen-bui
'het is echt heerrrrrlijk'quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
'We zijn met het heule howkietiem gekowmen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |