Soms zie ik vrouwen in de trein kijken, "Boh, die mag mijn kaartjes weleens komen knippenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:14 schreef BWolf het volgende:
<insert bad joke> Ik vind conducteurs wel sex appeal hebben<insert bad joke>
Er zijn genoeg vrouwen die zich aangetrokken voelen tot sixpacks en gaan 'gillen' of 'giechelen' als ze er één zien, dat zijn bijna nooit leuke vrouwen maar van die schreeuwlelijkerds.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Je moet gewoon jezelf zijn.
Je anders voordoen dan dat je bent, werkt niet.
Meiden hebben liever een nerd die zichzelf is, dan een nerd die probeert cool te zijn.
En een sixpack hebben werkt natuurlijk ook.
Zolang je maar geen arrogante klootzak bent, want dan kan die sixpack mij niks schelen.
Dan sparen voor:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:25 schreef Transport_Ink het volgende:
En als je op geen van beiden lijkt?
Was getekend,
Onzeker visje.
En een degelijke fiets? Lig je daar nog een beetje lekker mee in de markt? Als ik zeg degelijk dan bedoel ik ook echt degelijk en soepel in de trappers he?quote:
Alleen een Johnny Loco in bepaalde wijken van de stad en onder een bepaalde leeftijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef Transport_Ink het volgende:
En een degelijke fiets? Lig je daar nog een beetje lekker mee in de markt? Als ik zeg degelijk dan bedoel ik ook echt degelijk en soepel in de trappers he?
En wat heb je daar precies aan? Of loop je met je lul uit je broek? Want dat levert in elk geval bijster weinig sex-appeal opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:03 schreef wallofdolls het volgende:
Ik heb hieronder gewoon 20 centimeter sex appeal hangen. Maargoed, dat is ook niet iedereen gegeven natuurlijk.
Het is je zelfbeeld. Mannen die regelmatig een vrouw tussen de lakens hebben zullen een zelfbeeld hebben van "ik ben de shit". En dat straal je uit. Daarbij hebben ze met hun manier van versieren ook daadwerkelijk succes, en zo is de cirkel weer rond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Lastpost het volgende:
Ik sluit me maar aan bij het cliche, je hebt het of je hebt het niet.![]()
Het draait in ieder geval niet puur om het uiterlijk, charisma, zelfvertrouwen, openheid, spontaniteit en 'goed overkomen' zijn evengoed van belang.
Geloof niet dat je zoiets jezelf kunt aanleren.
Heel leuk een aardig, dat mannen die regelmatig met vrouwen naar bed gaan, uitstraling hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:48 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Het is je zelfbeeld. Mannen die regelmatig een vrouw tussen de lakens hebben zullen een zelfbeeld hebben van "ik ben de shit". En dat straal je uit. Daarbij hebben ze met hun manier van versieren ook daadwerkelijk succes, en zo is de cirkel weer rond.
Vinden dat je "de man" bent kun je ook uit andere dingen putten dan alleen maar vrouwen oppikken natuurlijk. Het is alleen een enorm statusverhogend iets als man zijnde, als je goed met vrouwen bent. Een level 70 halen bij World of Warcraft geeft je wellicht status bij je bebrilde vrienden, een vrouw zal je er niet mee aantrekken.
Denk maar eens terug toen je iets heel moeilijks bereikte, of waar je in het algemeen veel tijd in hebt gestoken, zoals een examen halen, afstuderen etc. Hoe voelde je je toen? Dat is een goed gevoel, niet ?Voorwaarde is wel dat je ooit je rukbunker uit bent geweest, anders wordt het een lastig verhaal natuurlijk
Radicaal je stijl veranderen waardoor je je baas voeltquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Heel leuk een aardig, dat mannen die regelmatig met vrouwen naar bed gaan, uitstraling hebben.
Maar als je dit niet hebt, hoe kun je dat dan veranderen? Stel dat je een bebrilde WoW nerd ben en je besluit dat het tijd voor verandering is, hoe zorg je dat vrouwen je sexueel aantrekkelijk gaan vinden?
AAS en HGHquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Heel leuk een aardig, dat mannen die regelmatig met vrouwen naar bed gaan, uitstraling hebben.
Maar als je dit niet hebt, hoe kun je dat dan veranderen? Stel dat je een bebrilde WoW nerd ben en je besluit dat het tijd voor verandering is, hoe zorg je dat vrouwen je sexueel aantrekkelijk gaan vinden?
Als wie? En waarop is dat gebaseerd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:27 schreef 045represent het volgende:
ik denk dat socios ongeveer een zelfde persoonlijkheid heeft als sheldon
Dan ben ik vast een dom meisje, want ik hou wel van mannen die er goed uit zien, daar horen ook spieren bij. Hetzij in zekere mate. Een man met 80 kilo overgewicht die zelfvertrouwen heeft, kan een prima gozer zijn, maar ik zal hem niet per direct willen bespringen. Hetzelfde geldt voor hele dunne mannen, ik vind dat niet aantrekkelijk. Ik wil geen bredere schouders hebben dan mijn vriend. Dat hoeft niet zoveel te zeggen, het is een persoonlijke voorkeur. Sowieso ken ik ook maar weinig mannen die beweren het uiterlijk van vrouwen niet belangrijk te vinden.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef Kouklitsa het volgende:
[..]
(Domme) meisjes misschien wel, ik als vrouw hou niet van arrogantie en spieren. En geld en een mooie auto maken ook niet echt indrukben ik misschien niet dom genoeg voor
Zelfvertrouwen is sexy![]()
Doen alsof je zelfvertrouwen hebt door bv machogedrag is uiterst niet-sexy
Juistem.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Arriviste het volgende:
Een onomschrijvelijk fenomeen dat bij een vrouw de behoefte aanwakkert om de betreffende persoon te bespringen.
Dan zul je moeten werken aan jezelf. Aan werkelijk alles, behalve het obsessief bezig zijn om 'leuk te willen worden gevonden', dat werkt averechts. Dus: bepaal wat voor persoonlijkheid je hebt en pas daar je kledingstijl op aan. Nette kleding, geen Dolce & Gabbana koeienletters op je shirtje van de zwarte markt dus. Ga sporten, stel een doel daarbij wat je wilt bereiken binnen een periode. Kijk in de toekomst, ontwikkel een visie wat je wilt. Bedenk wat voor leuke dingen je meer wilt doen etc. Als je zo meer aan je zelf zult werken, zul je je beter voelen en dat komt je uitstraling allemaal ten goede.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
En 'suit up' is ook geen slechte als je de wat meer exclusieve kant op gaat. Suits zijn wel awesome ja. Als je je dan geen baas meer voelt doe je iets verkeerd!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |