ik ook!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:18 schreef Candyfreak het volgende:
Heeft iemand een teiltje voor me? Word een beetje misselijk van dat geklef van Jo en Philip
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik jok nooit......jaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en van jou
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik jok nooit......heb je die nog dan ? je bent toch geen enge vent heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit weer aan de omeprazolquote:
jummie heb er vandaag ook alweer eentje opquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:20 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik zit weer aan de omeprazol
was er vanaf nadat faalex het huis uit was
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:20 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik zit weer aan de omeprazol
was er vanaf nadat faalex het huis uit was
De streams van Hidi? welke is dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik krijg de streams van Hidiho niet aan, hebben meer mensen daar last van?
Ja en Neequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb je die nog dan ? je bent toch geen enge vent he
Is ook lekker groot genoeg daarvoor, ik denk dat het voor dit doel ook wel geschikt is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zo een hadden we vroeger thuis! heerlijk ook voor voetenbad met warm weer.
Jo ben ik het niet mee eens... Flip mag movenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef danilel het volgende:
[..]
neej, lezerd en luisteraar (maar het luisteren naar joflip is)
echt wel, een goede teil is nooit weg!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is ook lekker groot genoeg daarvoor, ik denk dat het voor dit doel ook wel geschikt is.
Nóg meer?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef MargrietV het volgende:
De familie van Joanna wordt weer eens uit de doeken gedaan,,,,,,,
Doet het hier wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
http://streams.selfip.com/secret/streams.htm#streams
beidequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Jo ben ik het niet mee eens... Flip mag moven
HiDi is allang afgehaakt, die ziet SST niet zo zittenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
was daar te horen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef bull-sjitt het volgende:
het geluid op stream 4 is interesanter
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Verzin eens wat leuks sukkel zegt Jo tegen Flip
En die doet het niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]I know.. meestal plakken we de dag er ook aan vast. Na het slenteren door de stad een paar uurtjes naar binnen waar je rustig kan zitten, bij Hans & Brietje of Het Feest Van Sinterklaas ofzo en als het ochtend is lekker ontbijten bij het Novotel met veel sterke koffie en daarna weer vrolijk verder!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |