Tja, dat staat niet zo goed op de streams....quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:14 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dat ie niet op het voeteneind moet liggen is al een hele promotie
Wij twijfelen nog. Het is altijd zo retedruk. Maar het is natuurlijk wel erg lekker weer dit jaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nope dit jaar niet, maar de muziek is echt goed nu
Lekker slim van net 5 ze hebben de stream op upc en denk ook op ziggo verwisseld van normaal 3 naar 1 met sl dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
hebben jullie weer beeld ofzo ? op tv kanaal nog stoelen en die sjoeltafel
Lekker handig! wat een losersquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:14 schreef evaxsis het volgende:
Wat moet ik de streams aanzetten want Ziggo heeft een streamlock
kloptquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Lekker slim van net 5 ze hebben de stream op upc en denk ook op ziggo verwisseld van normaal 3 naar 1 met sl dus
ja hij heeft nog een schuld in te lossenquote:
ik jok nooit......quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:17 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
sorry, ik lieg echt niet.... jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
kan de stream niet op stefquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:18 schreef Candyfreak het volgende:
Heeft iemand een teiltje voor me? Word een beetje misselijk van dat geklef van Jo en Philip
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij twijfelen nog. Het is altijd zo retedruk. Maar het is natuurlijk wel erg lekker weer dit jaar
What to do, what to do....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik jok nooit......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |