wie kijkt sstquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:02 schreef Kwaliteit het volgende:
xfactoralsjeblieft... wie kijkt die onzin
gaan we hier mee door of laten we het hierbij ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eej er is in geknipt zag je dat ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Filmpje voor de kijkers van Gerard
http://www.secretstory.nl(...)r+de+fans?show=video
Heel erg goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
eej er is in geknipt zag je dat ?
hij ziet er moe uit, het is goed zo denk ik
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:05 schreef evaxsis het volgende:
Streamlockwaarvoor?
Off topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woon je vlakbij een centrum ? hier is het rustig
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:05 schreef evaxsis het volgende:
Streamlockwaarvoor?
Off topic:koninginnnenach he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Idd, zelfs daarin knippen en plakken ze.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
eej er is in geknipt zag je dat ?
hij ziet er moe uit, het is goed zo denk ik
Ik woon midden in het centrum en hoor de bandjes spelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
woon je vlakbij een centrum ? hier is het rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |