Hij lokt het toch zelf uit met z'n kansloze opmerking?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hoezo mooi, na alles wat hij voor de streamers gedaan heeft, en hem dan op deze manier af te zeiken echt te triest voor woorden.
Overlopers!quote:
Ja, jammer he hij kon nog wat leven in de dooie brouwrerij brengen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:39 schreef Wijnneus het volgende:
wat wil je als Gerebeer er niet meer is
Dierenarts voor zijn pielemoos.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die weg was.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Nee, gebruik die van nedshare maar me streams doen het inmiddels weer
de hond zo gaaf!quote:
Mo heeft aan hem gezeten, nu heeft hij een druiperquote:
Ach kom, iedereen heeft hier wel eens een ongelukkige opmerking gemaakt, maar als het dan om iemand gaat die ik weet niet wat allemaal heeft geregeld en gedaan zodat er streams waren en de uitzendingen bekeken konden worden dan heet het ineens pretenties hebben....quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
De opmerking was misschien niet zo handig maar ik weet niet in welke context die geplaatst is.
Hij zette op dat moment de streams nog wel door dus neem aan dat hij er zelf nog wel achter stond.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mo heeft aan hem gezeten, nu heeft hij een druiper
heeeeeeeey mazaru, wat een eer he veel ui's van jequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was een beetje duizelig aan het worden van allemaal de zelfde ui,tjes dus maar weer even gewisseld naar eigen ui maar nog steeds bol hoor.Ontopic sharon kvdwquote:
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach kom, iedereen heeft hier wel eens een ongelukkige opmerking gemaakt, maar als het dan om iemand gaat die ik weet niet wat allemaal heeft geregeld en gedaan zodat er streams waren en de uitzendingen bekeken konden worden dan heet het ineens pretenties hebben....
Natuurlijk, steek vooral je hoofd niet boven het maaiveld uit en doe maar gewoon dan doe je gek genoeg, anders loop je de kans dat er mensen zijn die denken dat je praatjes hebt en dit alles alleen maar doet voor eigen eer en glorie.......
Ik ben even een rondje door de kamer gaan lopen, naast mijn schoenenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeeeeeeey mazaru, wat een eer he veel ui's van je![]()
Ja, http://secretstorynl.hyve(...)_Gerard_s_blog/NW2h/quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:44 schreef Noelle06 het volgende:
Heeft Gerard ook een blog geschreven nog vandaag ?
*bam*quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach kom, iedereen heeft hier wel eens een ongelukkige opmerking gemaakt, maar als het dan om iemand gaat die ik weet niet wat allemaal heeft geregeld en gedaan zodat er streams waren en de uitzendingen bekeken konden worden dan heet het ineens pretenties hebben....
Natuurlijk, steek vooral je hoofd niet boven het maaiveld uit en doe maar gewoon dan doe je gek genoeg, anders loop je de kans dat er mensen zijn die denken dat je praatjes hebt en dit alles alleen maar doet voor eigen eer en glorie.......
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben even een rondje door de kamer gaan lopen, naast mijn schoenen
Ik vind het echt hartstikke leuk!
Dank je welquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja, http://secretstorynl.hyve(...)_Gerard_s_blog/NW2h/
Eens !quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Ach arme segredoquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik ook er wordt genoeg gezegd hier dus niet gelijk vallen over een ongelukkige opmerking, hij heeft idd genoeg betekend hier. Dat gelijk afvallen van iemand vind ik zo kort door de bocht. Zegt veel over die personen!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Vergeet die gouden fotolijst van Bulletjuh niet he, en ze wilt d'r broertje en en en.. naja you get the pointquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:50 schreef Noelle06 het volgende:
Jo maar blijfen zeiken dat ze een voorraadkamer missie wil
Broodmachine, polaroidcameraquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Vergeet die gouden fotolijst van Bulletjuh niet he, en ze wilt d'r broertje en en en.. naja you get the point
respect !!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb besloten SpixTV.nl voorlopig weer online te zetten.
Niet voor jullie, want ik ben hier te vaak afgezeken.
Daarom ben ik hier ook nog maar weinig.
Ik merk dat andere site's ook hinder ondervinden die graag spixtv.nl aanzetten.
Dus voorlopig maar weer online ...
Dag...
Dat zei Gerard over zijn vrouw, mijn vrouwtjequote:
Kwalteitquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Dag...
Jonguh trek je er niets van aan, er zijn genoeg Fokkers die je wel graag zien mee doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Dag...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Dag...
Je bent en blijft een held, bijna zo groot als Gerard..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Dag...
Skattie ben jequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Dag...
Goed idee van haarquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:50 schreef Noelle06 het volgende:
Jo maar blijfen zeiken dat ze een voorraadkamer missie wil
hoi ruud, ik ben er echt blij om jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ah, fijn, papa en mama gaaaai allebei blij
Dag...
Even goed lezen Kwaliteit er zijn genoeg mensen die het hier voor je opgenomen hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Dag...
Thanks kwaliteitquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Dag...
omdat jo zo populair is, vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:54 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vraag me eigenlijk af, waarom is Gerard het huis uit? Had ik niet verwacht...
Ik ben voor Joquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
omdat jo zo populair is, vraag me niet waarom
waarom?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
omdat jo zo populair is, vraag me niet waarom
Te saai voor bepaalde kijkers ( kuch bakvis-brigade ) en te lastig voor de productie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:54 schreef Kwaliteit het volgende:
ik vraag me eigenlijk af, waarom is Gerard het huis uit? Had ik niet verwacht...
Die weet niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:55 schreef bull-sjitt het volgende:
JoJo weet het weer beter dan de dierenarts
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:55 schreef bull-sjitt het volgende:
JoJo weet het weer beter dan de dierenarts
Niemand had dat verwacht, maar het is aan de stemmer en aan de regiequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:54 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik vermoed omdat hij niet wilde doen wat de stem hem opdraagtquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:54 schreef Kwaliteit het volgende:
Niemand kwaliteit had dat verwacht en IK ja IK echt IK ben echt heel blij dat je nog hier post en je spix laat gaan, en ik ben er van overtuigd dat 99% van de secretstoryvolgers op fok dat zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:54 schreef Kwaliteit het volgende:
Dag...
wat dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat hij niet wilde doen wat de stem hem opdraagt
Hoef je er niet meteen een SL op te gooien...quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Dag...
Ik vermoed dat die gewoon te weinig stemmen hadquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat hij niet wilde doen wat de stem hem opdraagt
Dag...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoef je er niet meteen een SL op te gooien...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoef je er niet meteen een SL op te gooien...
Dat wil ik ook graag weten, maar te zien vanavond aan het gezicht van Gerard.quote:
denk je ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag weten, maar te zien vanavond aan het gezicht van Gerard.
Heeft hij onenigheid gehad.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:58 schreef bull-sjitt het volgende:
ze wil een missie
2 sec. later
Wil JoJo naar de KVDW komen
Ik geloof altijd alles, maar dit dus net nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:58 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die gewoon te weinig stemmen had
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:01 schreef papagaaaai het volgende:
[..]
xfactor... zo lekker... aangezien jij niet meer exhibi wilt...
wie kijkt sstquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:02 schreef Kwaliteit het volgende:
xfactoralsjeblieft... wie kijkt die onzin
gaan we hier mee door of laten we het hierbij ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eej er is in geknipt zag je dat ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Filmpje voor de kijkers van Gerard
http://www.secretstory.nl(...)r+de+fans?show=video
Heel erg goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
eej er is in geknipt zag je dat ?
hij ziet er moe uit, het is goed zo denk ik
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:05 schreef evaxsis het volgende:
Streamlockwaarvoor?
Off topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woon je vlakbij een centrum ? hier is het rustig
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:05 schreef evaxsis het volgende:
Streamlockwaarvoor?
Off topic:koninginnnenach he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Idd, zelfs daarin knippen en plakken ze.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
eej er is in geknipt zag je dat ?
hij ziet er moe uit, het is goed zo denk ik
Ik woon midden in het centrum en hoor de bandjes spelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
woon je vlakbij een centrum ? hier is het rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |