Hij lokt het toch zelf uit met z'n kansloze opmerking?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hoezo mooi, na alles wat hij voor de streamers gedaan heeft, en hem dan op deze manier af te zeiken echt te triest voor woorden.
Overlopers!quote:
Ja, jammer he hij kon nog wat leven in de dooie brouwrerij brengen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:39 schreef Wijnneus het volgende:
wat wil je als Gerebeer er niet meer is
Dierenarts voor zijn pielemoos.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die weg was.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Nee, gebruik die van nedshare maar me streams doen het inmiddels weer
de hond zo gaaf!quote:
Mo heeft aan hem gezeten, nu heeft hij een druiperquote:
Ach kom, iedereen heeft hier wel eens een ongelukkige opmerking gemaakt, maar als het dan om iemand gaat die ik weet niet wat allemaal heeft geregeld en gedaan zodat er streams waren en de uitzendingen bekeken konden worden dan heet het ineens pretenties hebben....quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
De opmerking was misschien niet zo handig maar ik weet niet in welke context die geplaatst is.
Hij zette op dat moment de streams nog wel door dus neem aan dat hij er zelf nog wel achter stond.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mo heeft aan hem gezeten, nu heeft hij een druiper
heeeeeeeey mazaru, wat een eer he veel ui's van jequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was een beetje duizelig aan het worden van allemaal de zelfde ui,tjes dus maar weer even gewisseld naar eigen ui maar nog steeds bol hoor.Ontopic sharon kvdwquote:
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach kom, iedereen heeft hier wel eens een ongelukkige opmerking gemaakt, maar als het dan om iemand gaat die ik weet niet wat allemaal heeft geregeld en gedaan zodat er streams waren en de uitzendingen bekeken konden worden dan heet het ineens pretenties hebben....
Natuurlijk, steek vooral je hoofd niet boven het maaiveld uit en doe maar gewoon dan doe je gek genoeg, anders loop je de kans dat er mensen zijn die denken dat je praatjes hebt en dit alles alleen maar doet voor eigen eer en glorie.......
Ik ben even een rondje door de kamer gaan lopen, naast mijn schoenenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeeeeeeey mazaru, wat een eer he veel ui's van je![]()
Ja, http://secretstorynl.hyve(...)_Gerard_s_blog/NW2h/quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:44 schreef Noelle06 het volgende:
Heeft Gerard ook een blog geschreven nog vandaag ?
*bam*quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach kom, iedereen heeft hier wel eens een ongelukkige opmerking gemaakt, maar als het dan om iemand gaat die ik weet niet wat allemaal heeft geregeld en gedaan zodat er streams waren en de uitzendingen bekeken konden worden dan heet het ineens pretenties hebben....
Natuurlijk, steek vooral je hoofd niet boven het maaiveld uit en doe maar gewoon dan doe je gek genoeg, anders loop je de kans dat er mensen zijn die denken dat je praatjes hebt en dit alles alleen maar doet voor eigen eer en glorie.......
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben even een rondje door de kamer gaan lopen, naast mijn schoenen
Ik vind het echt hartstikke leuk!
Dank je welquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja, http://secretstorynl.hyve(...)_Gerard_s_blog/NW2h/
Eens !quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben even een rondje door de kamer gaan lopen, naast mijn schoenen
Ik vind het echt hartstikke leuk!
Ach arme segredoquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |