quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar people,
Ik ga ervandoor. Heel veel plezier met kijken en tot volgende week. Geniet morgen van het warme weer en een prettig weekend gewenst.
Aju.
Afschieten naar die planeet, met granaat!quote:
Scherpquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
Echt, als je naar die reclames van programma's kijkt kom je het volgende tegen: Linda - Jeroen - Linda - Linda - Jeroen - hahaha - Jeroen - Linda - gezellig - Jeroen - Linda.
Just keeping it real!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:38 schreef MissJ het volgende:
We zijn ook hier ook zo heerlijk positief over alle kandidaten he
Ik ookquote:
k denk dat ik ff op de bank ga hangen met een Lazy songquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Afschieten naar die planeet, met granaat!
Ik ben best positief over, uh, , wacht kom ik nog op terug!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:38 schreef MissJ het volgende:
We zijn hier ook zo heerlijk positief over alle kandidaten he
Ik ookquote:
Is ook zo, jammer dat er bij de Soundmixshow nog geen Fok! wasquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn vriend kijkt echt bloedserieus naar XFA, ik vind het zo met het forum erbij veel leuker
ja echt he, hier zo op Fok vind ik eigenlijk leuker dan het programma zelf. Gewoon de combi, dat doet het 'mquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn vriend kijkt echt bloedserieus naar XFA, ik vind het zo met het forum erbij veel leuker
Hoe kun je daar nou serieus naar kijken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je vergeet Guus tussendoor....quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
Echt, als je naar die reclames van programma's kijkt kom je het volgende tegen: Linda - Jeroen - Linda - Linda - Jeroen - hahaha - Jeroen - Linda - gezellig - Jeroen - Linda.
Nee, kussenslopen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef Pheno het volgende:
Ik wil dat het volgende thema duct tape wordt!
Toen had je niet al 200 talentenjachten in 2 jaar achter de rug en was het ook gemiddeld wat leukerquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook zo, jammer dat er bij de Soundmixshow nog geen Fok! was
Dat weet Guus zelf ook van dat gezellig?quote:
Oh.. tja, einde van de week he? Ben ik niet meer zo scherp.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
Gele vlekken onder je oksels? Pis je omhoog ofzo?
Gewoon. Op de bank zitten, naar de televisie staren, port drinken, zoutjes eten en af en toe zeggen: pfff dit is niet goed!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou serieus naar kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |