Wij hebben hier in de buurt zo'n zelfde verkeerssituatie. Je ziet daar heel vaak dat auto's die links staan heel hard optrekken om zoveel mogelijk auto's nog voorbij te rijden alvorens in te voegen.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:33 schreef Sometimes het volgende:
Als je ingehaald wordt mag je niet versnellen voor zover ik weet (heb even geen wetsartikel bij de hand). Dat is in dit geval niet in je voordeel.
Dat wetsartikel bestaat niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:33 schreef Sometimes het volgende:
Als je ingehaald wordt mag je niet versnellen voor zover ik weet (heb even geen wetsartikel bij de hand).
Ik heb net even gezocht, maar vind vooralsnog de regel alleen in Belgie en Frankrijk terug.quote:
Als het verhaal van de TS in Belgie of Frankrijk speelt dan had hij er dat wel even bij mogen vertellen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:22 schreef Sometimes het volgende:
Ik heb net even gezocht, maar vind vooralsnog de regel alleen in Belgie en Frankrijk terug.
Dat haal ik nergens uit de posts van TS?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:27 schreef Gia het volgende:
Als dat een weg is waar je maar 50 mag, waarom trek je dan zo hard op?
Was dat omdat je het niet goed vindt dat de auto die links naast je staat jou inhaalt?
Ik denk dat die persoon gelijk heeft dat de schade 50-50 moet zijn.
Hij hoort eigenlijk te ritsen na de eerste auto, na jou dus, maar jij hebt niet op te trekken naar 60/70 km/u waar je maar 50 mag, alleen om te voorkomen dat iemand jou inhaalt.
Weet je wel wat het woordje 'als' betekent???quote:
Ja, dat weet ik. En ik weet ook dat jouw post over die 50 km dus helemaal nergens op slaatquote:Op maandag 2 mei 2011 01:18 schreef Gia het volgende:
Weet je wel wat het woordje 'als' betekent???
TS antwoordt hierop dat het een weg was waar je 80 mag. Dus, ja dan mag hij snel optrekken.
Weet jij wel wat het woordje 'aanname' betekent???quote:Op maandag 2 mei 2011 01:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet je wel wat het woordje 'als' betekent???
In de bewuste post deed jij nog de aanname dat de maximale snelheid ter plekke 50 km/h was om TS vervolgens belerend toe te spreken dat hij níet snel mocht optrekken als ware het een vaststaand feit.quote:TS antwoordt hierop dat het een weg was waar je 80 mag. Dus, ja dan mag hij snel optrekken.
Klopt, osteopathie is een alternatieve geneeswijze, de werking is niet wetenschappelijk bewezen. Dus vervoeg je bij je huisarts en zorg voor de juiste verwijzingen en zorg ervoor dat het vast komt te liggen dat eventuele tekortkomingen veroorzaakt zijn door het ongeluk.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef karo30 het volgende:
de osteopaat deelde mij gisteren het volgende mede:
Bevindingen: beperkingen op 2 ledig niveau: zowel hoog in de nek (C2) en overgang nek-borstwervelkolom
Nu hoor ik dat een een osteopaat niet erkend wordt bij verzekeringen. (tegenpartij)
Heeft iemand hier ervaring in ik hoor het graag.
Er zijn genoeg zinnige ideeën/opmerkingen/tips voorbij gekomen, er hoeft volgens mij niet zo heel veel meer gezegd te worden.quote:
Sorry dan; ik meende hier te lezen dat je een advocaat in de hand hebt genomen...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:11 schreef karo30 het volgende:
precies das mijn visie hij verklaard dat hij mij eerst heeft ingehaald en ik had gat dicht heb gereden
ikheb bij de politie verklaard dat hij mij wilde inhalen wat hij bij de politie verklaard heeft weet ik niet heb ik nog niet kunnen inzien ook mijn lsa advocaat niet maocht de tegenpartij niet accoordgaan met het voorstel dan gaan we het opvragen
kan alleen weer maanden duren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |