tl:drquote:Volgens mij is het verlaten van een ongeval een misdrijf
En als de politie je komt zoeken binnen 24 uur?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef san-34 het volgende:
Wat een heerlijk leesbaar verhaalen waarom nu posten over iets in 2010?
Het verlaten vd plaats van een ongeval is idd een misdrijf, tenzij je je binnen 24u bij de politie meld.
Invoegen is een bijzondere verrichting, en om die reden moet hij al het overige verkeer de vrije doorgang verlenen... Kortom: hij zat fout. Hoe ben je verzekerd en heb je evt rechtsbijstand? Dan kan je verzekeraar dit voor je regelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef karo30 het volgende:
maar ja hij beweerd nu dat ik hem geen gelegenheid gaf om in te voegen
dan ben je de lul, als ze je vinden binnen 24u tenminste.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En als de politie je komt zoeken binnen 24 uur?
Dan moet je die advocaat z'n werk laten doen en als ie dat niet kan is het een prutser en moet je naar een anderquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:17 schreef karo30 het volgende:
ik heb dus een letselschade advocaat in de arm genomen maar de etegenpartij wil de schuld nu dus op 50% stellen
En wat staat er in zijn verklaring bij de politie? Als die zijn verhaal tegenspreekt kan hij de boom in.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef karo30 het volgende:
Dat probeert een verzekering altijd. Is gewoon een juridisch steekspel. Het kost de verzekering van de tegenpartij gewoon geld, zeker nu het uit de klauwen begint te lopen met je letsel, dus proberen ze gewoon alles. Hier geldt nog altijd dat degene die eist, bewijst. Als de tegenpartij dat niet kan, valt er weinig te halen bij je. Me dunkt dat de verklaringen die bij de politie leidend zijn, en het feit dat ze al een behoorlijk bedrag hebben uitgekeerd geeft ook al een flinke schulderkenning aan hunner zijde aan. Maak je niet druk en laat je advocaat dit steekspel uitvechten, daar wordt hij dik voor betaald. Reken er alleen op dat dit verhaal jaren zal duren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:17 schreef karo30 het volgende:
ik heb dus een letselschade advocaat in de arm genomen maar de etegenpartij wil de schuld nu dus op 50% stellen
Je moet je binnen 12 uur melden. Komt de politie jou eerst tegen, heb je inderdaad een probleem.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef san-34 het volgende:
Wat een heerlijk leesbaar verhaalen waarom nu posten over iets in 2010?
Het verlaten vd plaats van een ongeval is idd een misdrijf, tenzij je je binnen 24u bij de politie meld.
ik wilde mijn weg vervolgen op de recter baan en ik zag hem links naast mij hij zegt dus dat hij mij eerst heeft ingehaal en dat ik daarna het gat heb dicht gereden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:16 schreef Luxuria het volgende:
Haalde hij jou in van links of wilde jij hem voorbij rijden van rechts? Vind het een beetje vreemd, als hij jou inhaalt ziet hij jou toch en zal die niet zomaar in gaan voegen als jij daar rijdt.
Karo is niet zo van de leestekens, dus het is een lekker warrig verhaal. Maar volgens mij bedoelt hij dit:quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb jij nou doorgereden na het ongeval of de invoeger? In de OP staat het andersom.
Oftewel; op het briefje staat de verklaring van de tegenpartij, waar de tegenpartij uitlegt waarom hij is doorgereden en hoe het is zijn ogen is gegaan..quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:53 schreef karo30 het volgende:
Allemaal er bedankt vor jullie reactie dit geeft de burger weer moet.
Wat de tegn partij heeft verklaard heeft op het politie buro heb ik nog niet in mijn bezit, ik heb allen een copy van een briefje gekergen wat hij heeft verklaard aan zijn verzekering en daar komt het op neer van: "ik had hem niet gezien en ik werd recht inj gehaald en we konden beiden onze weg vervolgen dus ik was ook zeer verrast dat er letsel was ontstaan.
En omdat ik de situatie niet vertrouwde ben ik door gereden want die gene die ik raakte heeft mij namelijk achter volgd"
Grappig. Als hij het gevoel had dat hij werd achtervolgd, terwijl hij net na een ongval is doorgereden, zou hij toch op zijn minst de politie vanuit zijn auto gebeld hebben denk je niet? Een lulverhaal van de tegenpartij dus.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:15 schreef karo30 het volgende:
precies de tegenpartij is dus doorgereden en niet ik
en hij heeft verklaard dat hij de politie nog wilde bellen.
ook heeft hij verklaard dat ik hem rechts zou hebben in gehaald, althans hij heeft dit gedaan bij zijn verzekering.
Wat hij bij de poitie verklaard heeft heeb ik dus nog niet gezien
Als dat een weg is waar je maar 50 mag, waarom trek je dan zo hard op?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef karo30 het volgende:
Wij hebben hier in de buurt zo'n zelfde verkeerssituatie. Je ziet daar heel vaak dat auto's die links staan heel hard optrekken om zoveel mogelijk auto's nog voorbij te rijden alvorens in te voegen.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:33 schreef Sometimes het volgende:
Als je ingehaald wordt mag je niet versnellen voor zover ik weet (heb even geen wetsartikel bij de hand). Dat is in dit geval niet in je voordeel.
Dat wetsartikel bestaat niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:33 schreef Sometimes het volgende:
Als je ingehaald wordt mag je niet versnellen voor zover ik weet (heb even geen wetsartikel bij de hand).
Ik heb net even gezocht, maar vind vooralsnog de regel alleen in Belgie en Frankrijk terug.quote:
Als het verhaal van de TS in Belgie of Frankrijk speelt dan had hij er dat wel even bij mogen vertellen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:22 schreef Sometimes het volgende:
Ik heb net even gezocht, maar vind vooralsnog de regel alleen in Belgie en Frankrijk terug.
Dat haal ik nergens uit de posts van TS?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:27 schreef Gia het volgende:
Als dat een weg is waar je maar 50 mag, waarom trek je dan zo hard op?
Was dat omdat je het niet goed vindt dat de auto die links naast je staat jou inhaalt?
Ik denk dat die persoon gelijk heeft dat de schade 50-50 moet zijn.
Hij hoort eigenlijk te ritsen na de eerste auto, na jou dus, maar jij hebt niet op te trekken naar 60/70 km/u waar je maar 50 mag, alleen om te voorkomen dat iemand jou inhaalt.
Weet je wel wat het woordje 'als' betekent???quote:
Ja, dat weet ik. En ik weet ook dat jouw post over die 50 km dus helemaal nergens op slaatquote:Op maandag 2 mei 2011 01:18 schreef Gia het volgende:
Weet je wel wat het woordje 'als' betekent???
TS antwoordt hierop dat het een weg was waar je 80 mag. Dus, ja dan mag hij snel optrekken.
Weet jij wel wat het woordje 'aanname' betekent???quote:Op maandag 2 mei 2011 01:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet je wel wat het woordje 'als' betekent???
In de bewuste post deed jij nog de aanname dat de maximale snelheid ter plekke 50 km/h was om TS vervolgens belerend toe te spreken dat hij níet snel mocht optrekken als ware het een vaststaand feit.quote:TS antwoordt hierop dat het een weg was waar je 80 mag. Dus, ja dan mag hij snel optrekken.
Klopt, osteopathie is een alternatieve geneeswijze, de werking is niet wetenschappelijk bewezen. Dus vervoeg je bij je huisarts en zorg voor de juiste verwijzingen en zorg ervoor dat het vast komt te liggen dat eventuele tekortkomingen veroorzaakt zijn door het ongeluk.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef karo30 het volgende:
de osteopaat deelde mij gisteren het volgende mede:
Bevindingen: beperkingen op 2 ledig niveau: zowel hoog in de nek (C2) en overgang nek-borstwervelkolom
Nu hoor ik dat een een osteopaat niet erkend wordt bij verzekeringen. (tegenpartij)
Heeft iemand hier ervaring in ik hoor het graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |